lol
https://www.youtube.com/watch?v=OwJfAlK_g-A
Moderator: Avenger
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
niemert interessiert so triviale scheiss. hät dr kassesturz nit a forum für so minderbemittelti wia dii?Ribit X Titan hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 09:09 Das Parkett neu machen war fast Gratis, der bezahlte ja monatlich etwa dasselbe für seinen Sprit.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
passt is schema... alle guet...vectrex hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 07:58
Also zersch emol: Du bisch en geile Siech
Das wo dr JP seit isch also eifach Fakt, gäll? Mir isch dr JP eigenlich immer sehr sympatisch gsi (und isches au immer no), aber syt er meint bi würklech jedem Motor vo allne Hersteller dr Chef z'si (und zwar nid nume generell sondern denn au im Detail) losi scho nüm so genau zue bi ihm. Het au es bitzli sonen Clickbaitcharakter übercho und ich mein überhaupt nid nur wenn er vo VW redet.
Ich gibbes zue: Ha genau zueglost bis er G40 gseit het. Scho bis dört isch z.B. sini Behauptig bi ca. 2:53 "was supergünstig zu produzieren ist" eifach grundlegend falsch. D'Fertigung vom G-Lader isch scho immer alles andere als günschtig gsi. Das isch au dr eigentlichi Grund, werum VW denn em Turbolader dr Vorzug geh het.
Also: Das mit "serienmässig flogen die Dinger reihenweise über den Jordan" stimmt ganz eifach so überhaupt nid. Aber Du chasch gärn dra glaube wenn de willsch. Aber denn stellt sich immer no d'Frog noch all dene G60 wos no git. Für mich isch "reihewis" wenn ich uff 100'000 km dreimol dr Lader mues wächsle. Händ denn die mit 300'000 km alli dr 10. Lader? Come on, do verzellt er eifach BS - das merkt doch jede Schuelbueb ....
träum witer!
wenig. hani o nie behouptet. drum fahri o e phev, womi rein elektrisch is gschäft u zrügg bringt...
sie hei müesse! hützutags chasch ke scharfe suuger meh bringe wäg de abgaswärt...
nomau: 6.2 isch nid lahm! für 240ps sowieso nid! du hesch falschi erwartige mire meinig nah...
Genau verpiss Di zum Hans RätzWaldschrat hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 09:51niemert interessiert so triviale scheiss. hät dr kassesturz nit a forum für so minderbemittelti wia dii?Ribit X Titan hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 09:09 Das Parkett neu machen war fast Gratis, der bezahlte ja monatlich etwa dasselbe für seinen Sprit.
Das bestimmt schlussement immer no dr Märt via Nachfrag was nötig isch und was nid.Ribit X Titan hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 11:14 Man kann schon reinrassige Geländewagen bauen, aber wenn es nicht nötig ist dann ist es nicht nötig, sofern ein SUV bei einer bestehenden Situation ausreichend ist, dazu viel günstiger im Unterhalt und alle Reparaturen, auch Radwechsel, einfacher und günstiger zu erledigen.
Wo cha mer das Ziel nocheläse? Ich dänk s'Ziel isch ener gsi, so Möngel wie Dir s'Gäld ussem Portemonnai z'zieh ...Ribit X Titan hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 11:14 Das war ja das Ziel der Marke, günstige Anschaffung und Unterhalt mit gleichzeitig besonderen Fahreigenschaften zu kreieren.
Genau - schomol gschribe: Drum heter au in dr Rallye nume 3 WM-Titel gwunne und Lancia 10 drvo ...Ribit X Titan hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 11:14 Beim Prestige und Image waren sie leider eher weniger gut, obwohl der WRX im Rallye eines der ernstzunehmenden Fahrzeuge ist, auch heute noch.
Chönnt mer au als langwilig düte. Und es bruched sicher nid alli Allrad ..Ribit X Titan hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 11:14 Ingsesamt aber hatte keine Marke soviele AWD-PKWs gebaut wie Subaru, deren Erfahrungsschatz für diesen Autotyp ist also eine besondere Messlatte. Das weil sie dazu stehen nicht alles zu sein... sondern etwas für alle.
Ou - do würdi nomol gnauer goge recherchiere, Du. Do hets scho Johrzähnt vorher e anderi Marke ghe wo dr Grundstein für SUV glegt het ...Ribit X Titan hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 11:14 Aus meiner Sicht war Subaru sogar der Erfinder der heutige modernen "SUV", wobei man damals diesen Subis noch gar nicht SUV gesagt hatte sondern einfach "höhergelegte Legacys" (Legacys sind reinrassige Kombis), so war der Outback entstanden... einer der ersten dieser Art.
Subaru isch weder dr Erfinder vom Auto, no dr Erfinder vom Boxermotor, no dr Erfinder vom Kombi, no dr Erfinder vom Allrad gsi. Si sind höchschtens dr Erfinder vomene Buurewage gsi. So eifach isch dasRibit X Titan hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 13:02 Subi? Es war der erste Autobauer der serienmässig bei einem PKW überall AWD hatte. Zwar kann man sagen dass es das ja schon vorher bei Geländefahrzeugen gab, ja schon, aber halt nicht in der Kombo mit PKW und Serienfahrzeug.
genau, und prestige und image vo lancia isch no beschissner als subi.
ideesalat isch sini spezialität.
Wie rächt Du doch hesch, aber en Depp blibts glich ...
Tönt nach altem Maa wo bereits resigniert het
Ja dä schint würklech geil z'si - abgseh vom Design (das seit mer nöd eso zue). Aber en Neupris vo über 40 Tonne für so e Knutschchugle?
Du hesch jo betont wie wichtig Dir persönlich d'Fahrdynamik isch und hesch das mit dere für mich fragwürdige Rundezyt vom Civic Type R untermuret. Und jetzt sölls plötzlich nüm wichtig si für d'Stross?
Das isch alles klar und richtig vo Dir. Aber wenn mer denn konsequent wär würd mer en 2-Liter-Turbo wo bi VW Scheiss isch denn au bi Honda nid guet finde, weisch ...
Ich au, mir sind nid so wyt usenand wie Du villicht meinsch. Ich bi au total Sugerfan, nume bim G machi e Usnahm will dört ebe würklich kei Loch hesch und en ganz spezielle Klang.
Für mich isches scho "relativ" lahm. Sorry aber dete simmer nid uf einere Wellelängi ...
Ideesalat triffts ziemlich guet. Nume wird mir vo däm Dressing schlächt ...
ghör i genauso.
Seit dä mitem tahoe...
git lüüt wo mehreri kärra hend. und töff. und susch no spielzüg. los opa, gohn uf d'siita.
Waldschrat hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 14:09
git lüüt wo mehreri kärra hend. und töff. und susch no spielzüg. los opa, gohn uf d'siita.
Chasch gärn emol goge studiere was die ach so tolle Garantiene im Ernschfall würklech abdecked. Und was alles für Bedingige drfür mues erfüllt müend si. Denn chunsch nämlech uf d'WältRibit X Titan hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 17:20 Sicher mal interessant wäre es die aktuellen Werksgarantien zu studieren um zu schauen wieviel Vertrauen die einzelnen Hersteller in ihre Fahrzeuge haben. Da ist Subaru immerhin im oberen Mittelfeld mit überdurchschnittlich guter Werksgarantie. Rekordhalter sind da nur wenige Hersteller mit bis zu 200 000 km, wobei ihre Autos generell weniger ländlich oder im Offroad bewegt werden, was die Bauteilbelastung je Kilometer verringert. Insofern hat auch Landrover nicht über 160 000 km. Dennoch würde ich es gerne sehen wenn jeder 200 000 km Garantie geben würde und 15 Jahre gegen Durchrostung.
Mit Spalte läse in Tabelle het er au no es Problem, eusere Legastheniker. Die 8 Johr bi Porsche beziehnd sich uf d'Batterie bi Elektromodäll ...Ribit X Titan hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 17:20 Porsche hat hier, obwohl fast jeder meint dass es ein "besseres Auto" ist keine besseren Garantien als Subaru, obwohl man ja meinen müsste dass ihr Vertrauen in ihre Fahrzeuge deutlich höher sein müsste... mal rein vom Preisniveau und Image her. Gut, man kann den Porsche 3 Jahre länger "rumstehen" lassen, ansonsten ist die Garantie momentan identisch.
https://www.carwow.de/ratgeber/welches- ... hersteller
Subaru: 5 Jahre oder 160.000 km. Durchrostung; 12 Jahre
Porsche: 8 Jahre oder 160.000 km. Durchrostung; 12 Jahre
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 4 Gäste