ganz klar, du nüt vo humor...

ig persönlech würd sogar lieber mit paar blaatere a de hingere kotflügel umefahre als wäge motorschade bliebe stah...
aber hey, jede wiener wott gäu!

Moderator: Avenger
ganz klar, du nüt vo humor...
ig persönlech würd sogar lieber mit paar blaatere a de hingere kotflügel umefahre als wäge motorschade bliebe stah...
Das heisst für Dich e chli luege? Wenn en nie im Winter darfsch fahre und nach 10 Johr scho e kompletti Neulackierig bruchsch?
Nei die Funktionswis isch scho Johrzähnt vorher skizziert worde. Wie gseit - gross umenand go schnurre aber überhaupt keis Hintergrundwüsse ...
Weisch, wenn mer kei Argumänt me het wie Du denn isches immer liecht uf d'Humorschiene umzschwänke ...
Ich glaub wäg es "paar Blaatere a de hingere Kotflügel" wanderet en CRX VTEC nid ufe Schrott. Die sind eifach so zämmegroschtet wie d'Opel us dere Zyt ...
Scho wieder kei Ahnig vo Dinere Site: Au bimene G-Lader-Schade lauft dr Motor no ganz normal witer ...
i ha mine nid müesse lackiere sondern wöue!
denn beglück mi mit dim insiderwüsse und säg mir, wie viu crx wägem rost ufem schrott glandet si...
Es händ halt die wenigschte scho bimene 5 jöhrige Auto Hohlrumversiegelig inegloh. Und wenn mer denn erkennt, dass en Autotyp es bsundrigs Problem mit em Roscht het isches für d'Mehrheit vom Beschtand oft scho z'spot bzw. es rendiert sich nüm.
Säg ich au immer. Aber Karrosserie isch halt es Thema wos schnäll emol usartet und abartig tüür wird. Söttsch Du ja wüsse!
ja und itz? du bestätigsch was ig scho lang gseit ha und hättsch gärn es schulterechlopfe derfür? um was geits dir?
Dass Du dich über d'Qualität luschtig machsch vo amerikanische Autos aber Dini Husmarke roschtet dr under em Arsch wäg, ganz eifach ...
du bestätigsch GENAU mi punkt und merksch es nid...
klar.. amis mache die besser autos als japaner... sorry hani vergässe...
Doch Wartig am G-Lader isch ganz normal im Gegesatz zur "Wartig am Hohlruum". Ha jo scho gseit, dass es en Fehler vo VW gsi isch dr G-Lader als wartigsfrei z'deklariere ...
Wo stoht s'Gegeteil und isch wüsseschaftlich untermuuret? Wie ich scho gseit ha: Alli choche nume mit Wasser, au d'Japaner und au Honda mit ihrem VTEC ...
was interessiert mi dütschland? mini crx zyt isch lang här, mine isch top gsi, optisch und technisch sowieso mit all de mods!
Me merkt dass du nid de technik hoschi bisch.
S'tuet mer scho no leid aber in dr Schwiz gits halt kei sotigi offizielli Statistik. Muesch also leider Gottes mit Dütschland Vorlieb neh ...
Ebe Dir fehlt ganz offesichtlich dr aktuelli Bezug zum Thema.
Das hani mir scho dänkt ...
Öppis wo au sin Held, dr Hans-Peter, nid cha obwohl er bi Porsche e Lehr gmacht het
also eifach zum sicher si was du meinsch:
mini fründe hei ke buse sorry...
Lol es gibt no angeri ortene, wo motore, lager oder getriebe verbaut isch.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 7 Gäste