Jones hat geschrieben: ↑27 Dez 2021 15:44
geit ja nid nur ume lader. du hesch überall z'gfüehl, wüssisch alles besser.
Wüsst jetzt nid wo Du diesbezüglich gross andersch söttisch si? Bis uf d'Tatsach dass Dir die praktischi Schruubererfahrig fehlt?
egal ob "d'gägepartei" ime forum hockt oder es multimillione ungernähme im berich tuning füehrt...
Jetzt chunnt er scho wieder mit däm Hans-Peter. Ich ha jo gseit, dass dä mir eigentlich durchuus sympatisch isch.
Aber er het halt naturgemäss dr Druck, dass er dauernd neue Content mues produziere. Und do isch es denn halt unmöglich über alles Bscheid zwüsse wenn all Wuche es neus Video muesch bringe.
Und öppedie würkt er halt denn lächerlich will er entsprächend unfundierts Züg useloht ...
und es git no meh als schwarz und wiss. es chöi o mehreri lüt ahnig vo öpis ha, o wenn nid jede mech isch... sött eigentlech ilüchte bime minimale ateil a grips im chöpfli...

Das isch sicher eso. Ich ha Dich jo au in villne Ussage bestätigt. Z.b. dass ich en CRX VTEC au en grosse Wurf find oder dass en F20 im S2000 e rekordhohi Literleischtig het.
Änderet aber nüt drah, dass en S2000 absolut gseh wenig Drehmomänt het und en CRX VTEC im zytliche Kontext gseh nid gross besser oder schlächter als sini Mitbewerber gsi isch.
jahrelang reife wechsle macht eim no nid zum getriebebouer...
Wär het öppis Gegesätzlichs gseit? Bestätigt jo mini Ussag, dass e Lehr bi Porsche eim nit zum G-Lader-Spezialischt macht ...
Oder hesch mich scho emol ghört tiefergründig über d'Innereie vo Porsche-Motore z'sinniere? Ebe - ich ha uf däm Gebiet kei Ahnig drumm bini dementsprächend still.
di background isch nid bekannt. basiert alles uf dine ussage...
Und das isch bi Dir andersch?
chame gloube oder o nid ohni di z'kenne... d'tatsach, dass dr ganz tag da inne bisch, spricht eher füre bürojob...
Do liggsch leider komplett falsch. Ich schaff in dr Produktion ...