Jones hat geschrieben: ↑29 Dez 2021 09:53
also..und wenn motor vs motor nimmsch, denn verglich doch dr S50B32 (Bj ab 9/95) mitem C32B (Bj ab 96) usem NSX und denn gsehts nüme so tragisch us bzw. hani dir ja scho erchlärt warum er nur 280ps het offiziell...
verstah muesches aber säuber...
Das hämmer doch alles scho gha. :typej:
Mir isches gliich welle Motor die höcheri spezifischi Leischtig het. Will schlussement die effektive Wärt zälled und nid relativi ...
Aber wenn Dir die spezifischi Leischtig scho eso wichtig isch, denn verglich doch dr S50B32 ebe mit däm NSX. Und dört ligt dr BMW vorne. Alles andere isch wieder mimimi, aber, aber, aber vo Dir. Vo däm her isch d'Ingenieurskunscht vo Honda ebe nid so einzigartig wie Du meinsch.
Das Argumänt mit em japanische Gentlemen's Agreement zellt au nume beschränkt, will:
- dr Toyota Supra MK4 uf em europäische Märt trotzdem 330 PS gha het
- BMW für de amerikanischi Märt au extra en Z3 M mit S52B32 entwicklet het wo nume 243 PS gha het
=> Honda hetti also au ohni wyteres e "offnigi Version" vom NSX für Europa chönne produziere ...
Dass BMW damals bi de ihrne Spitzemotore nüm uf 4-Zylinder gsetzt het isch e interni Konzärnentscheidig. Genauso wie Honda nid uf Kompressore wie en G-Lader gsetzt het. Mer cha do also bzgl. spezifischer Leischtig und 4-Zylinder N/A nid zwüsche Honda, BMW und VW vergliche will d'Brainpower vo de Ingenieure ganz eifach in verschiedeni Konzept gflosse isch ...