Dragon Age Origins
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Problem ist wohl, dass die da in der Industrie nicht so helle sind, denken sie haben alle den Stein der Weisen gefressen und damit auch noch ziemlich verblendet an die Sache herangehen. Ich kann es zum Beispiel verstehen, wenn Entwickler ihr Baby beschützen wollen, manche sind aber so verblendet, dass sie null Kritik aufnehmen bzw. jede Kritik gleich sich irgendwie wieder schön reden und ein großes ABER dahinterstellen (auch bei berechtigter Kritik).
Gerade bei Nischenspielen ist es doch so, dass sie in ihrer Nische groß sind, und darüber hinaus kaum Akzeptanz finden und auch nie finden werden, wenn da nicht, wie du schon sagtest, irgendjemand groß die Marketing-Keule schwingt und so und so viele Dollars aus dem Fenster wirft. Aber wer will das für ein Spiel, bei dem die Sales-Prognosen sowieso (auf den gesamten Markt gesehen) gering sind? Niemand. Deshalb verstehe ich auch nicht, warum man alte Fans (aka Bestandskunden) so verscheuchen muss, weil man denkt man wird nun auf jeden Fall neue Fans generieren. Gerade bei Gothic, das nach Teil 3 so dermaßen auf die Fresse bekommen hat, und bei dem die fanatischen Fans trotzdem noch dageblieben sind, verstehe ich es echt nicht.
Man kann ihnen nicht den Vorwurf machen, nicht den Gewinn maximieren zu dürfen, aber bei solch einer Strategie geht das eigentlich nach hinten los. Aber eben: Spieleprojekte werden übers Sales Department beschlossen, und selten out of the box.
Gerade bei Nischenspielen ist es doch so, dass sie in ihrer Nische groß sind, und darüber hinaus kaum Akzeptanz finden und auch nie finden werden, wenn da nicht, wie du schon sagtest, irgendjemand groß die Marketing-Keule schwingt und so und so viele Dollars aus dem Fenster wirft. Aber wer will das für ein Spiel, bei dem die Sales-Prognosen sowieso (auf den gesamten Markt gesehen) gering sind? Niemand. Deshalb verstehe ich auch nicht, warum man alte Fans (aka Bestandskunden) so verscheuchen muss, weil man denkt man wird nun auf jeden Fall neue Fans generieren. Gerade bei Gothic, das nach Teil 3 so dermaßen auf die Fresse bekommen hat, und bei dem die fanatischen Fans trotzdem noch dageblieben sind, verstehe ich es echt nicht.
Man kann ihnen nicht den Vorwurf machen, nicht den Gewinn maximieren zu dürfen, aber bei solch einer Strategie geht das eigentlich nach hinten los. Aber eben: Spieleprojekte werden übers Sales Department beschlossen, und selten out of the box.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ganz devo abgseh, dass gothic 4 au für verhältnis vom "amerikanische markt" eifach nru en brunz isch. es isch keis casual spiel, es isch es scheissspiel.Gurgelhals hat geschrieben:Die ganz Gschicht hätt eifach ein fundamentale Denkfähler: D'Underschichtevideospieler us de Bethesda/Call of Duty/Halo-Egge wärded das Spieli au so nöd chaufe. Ohni d'Marketingmacht vo eme grosse Publisher (EA, Activision, eine vo de drü Konsolehersteller) gaht da nüt. Me verprellt die treue Fans (wo im Fall vo de Gothic-Serie fast scho fanatisch sind) zum a eme Publikum nahzränne, wo me realistischerwiis eh nöd wird überzüüge chöne. D'Folg: Epic Fail a beidne Fronte.
ich han zB gar keis problem mitemene action orientierte casual rpg us de USA, wemers guet macht wie zB mass effect. aber mit sowas chan sich gothic 4 ned messe, es isch eifach vo a bis z en reinfall, inwiefern iets de entwickler was defür chan ischmer au egal. jede wird spellbound vo iets a hasse und nie me was vo dene chaufe, und das zu recht.
Re: Dragon Age Origins
es het au numme e bruchteil vom budge gha vergliche miteme mass effect. bi spellbound arbeite au nur öppe 40 lüüt. das isch scho im vornhinein drzue verdammt gsi dasses mitem mass effect vergliche, wos natürlich dr kürzer zieht.
t entwickler sälber sin dr meinig das es e 70-75% spiel worde isch. t fehler wos het und au das casual/hardcore fan thema sin de entwickler zu jedem zitpunkt absolut bewusst gsi.
bim FC hintertuggige sin au alles begeisterti fuessballer am werk wo jedes weekend alles gäbe. trotzdem längts nur für die 3. liga.
t entwickler sälber sin dr meinig das es e 70-75% spiel worde isch. t fehler wos het und au das casual/hardcore fan thema sin de entwickler zu jedem zitpunkt absolut bewusst gsi.
bim FC hintertuggige sin au alles begeisterti fuessballer am werk wo jedes weekend alles gäbe. trotzdem längts nur für die 3. liga.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
he 3. liga isch imfall nöd schlächt!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich spiele gar kei fuässball meh. und 3. liga hani nur is training gschafft als junior. min biss hät nur für 5. und wenig 4. liga glängt 

wie verschenk ich denn sachen? mein säckl is die ganze zeit voll, u.a. wiel ich etwa 3124313 gschänk hab?
- Parisienne
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
10
musch glaub eifach de charakter wähle wo s'gschenk söll übercho, gschenk awähle und A drucke.
leider chanis nöd bestätige willi min 50+ stunde speicherstand durch total verblödung glöscht han.
leider chanis nöd bestätige willi min 50+ stunde speicherstand durch total verblödung glöscht han.

ah stimmt, doch recht simpel.
kann mer jemand erkläre, warum meine npc's wenn ich ihnen zwei waffensets geb, und eins auswähle immer in eigenregie auf das andere set wechseln?
wieso gehen die eumel nie auf den charakter auf den ich mitm ausgewählten charakter eindresche (z.b. bei bossfights)?
gibts n paar dinge die man bei taktieren beachten muss?
bin grad im circle of mägei im hexagonale fade-labyrinth. ziemlicher mindfuck. super
kann mer jemand erkläre, warum meine npc's wenn ich ihnen zwei waffensets geb, und eins auswähle immer in eigenregie auf das andere set wechseln?
wieso gehen die eumel nie auf den charakter auf den ich mitm ausgewählten charakter eindresche (z.b. bei bossfights)?
gibts n paar dinge die man bei taktieren beachten muss?
bin grad im circle of mägei im hexagonale fade-labyrinth. ziemlicher mindfuck. super

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
du chasch ja jedem charakter gnau säge was er wenn mache muess. ich bin sicher, dini hend drin, dass sie die andere waffe benutze sölled
das chasch alles haargnau im tactics menü istelle, dass sie die waffe benutze sölled wo du willsch, de gegner agriffed wo du au grad agrisch oder dich heiled sobald under 50% lebe bisch, alles chasch istelle, isch genial
das chasch alles haargnau im tactics menü istelle, dass sie die waffe benutze sölled wo du willsch, de gegner agriffed wo du au grad agrisch oder dich heiled sobald under 50% lebe bisch, alles chasch istelle, isch genial
ja gut, aber wenn ich als preset "archer" angebe, solltens dann schon n ranged weapon benutzen oder?
bzw. wo stellt man da die waffe ein
hab bis jetzt nur gesehen, dass fähigkeiten, zauber usw. einstellen kann...
aber eben blick noch nich so ganz durch..
edit: evtl. müss man "battle tactics" auch erstmal voll upgraden um das alles zu könnnen?
bzw. wo stellt man da die waffe ein

aber eben blick noch nich so ganz durch..
edit: evtl. müss man "battle tactics" auch erstmal voll upgraden um das alles zu könnnen?
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Nei bechunnsch nur me slots denn.
Was gnau bi dir falsch igstellt isch chani so iets au ned säge, isch en melee skill drin irgendwo?
Was gnau bi dir falsch igstellt isch chani so iets au ned säge, isch en melee skill drin irgendwo?
hattest im übrige recht. meleeskill it was.
wie bekomm ich den highdragon aufm andrasteberg kabutt?
wie bekomm ich den highdragon aufm andrasteberg kabutt?
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
hesch s'grundprinzip vom kampfsystem in dragon age verstande? tanke und heile und so?
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
also dragon age lit es kampfsysatem zu grunde wo sich starch a aktuelle MMO spieli alehnt, das het mit tanks und aggro ztue
was isch en TANK? en tank isch die party mitglied mit de meischte rüschtig und em meischte lebe. werum het er das? de tank sorgt derför, dass gegner IHN agrifed und ned die andere party mitglieder mit weniger lebe und weniger rüschtig.
de tank isch en chrieger mit schild.
weas isch AGGRO? alles wo es party mitglied macht, egal ob heile oder schade oder was au immer macht AGGRO bi de gegner, das isch sowas wie d'ki. wer am meischte aggro het wird vom gegner agriffe.
de chrieger het aber spezielle fähigkeit zum bsunders viel aggro mache und somit alli gegner uf sich z'zieh, du bruchsch aber denn natürlich en heiler wo ihn heilt, damit das ganze klappt.
de tank zieht also de drache uf sich, de heiler heilt de tank und die andere mached schade uf de boss.
uf die art löhnt sich kämpf sehr lang kontrolliere ganz eifach will dur das agriff vom boss weniger schade mached, hingere heilig vo dinere party stärcher isch, oder?
und au de drache laht sich so besiege, aber es isch scho eine vode aspruchsvollere und coolere kämpf.
was isch en TANK? en tank isch die party mitglied mit de meischte rüschtig und em meischte lebe. werum het er das? de tank sorgt derför, dass gegner IHN agrifed und ned die andere party mitglieder mit weniger lebe und weniger rüschtig.
de tank isch en chrieger mit schild.
weas isch AGGRO? alles wo es party mitglied macht, egal ob heile oder schade oder was au immer macht AGGRO bi de gegner, das isch sowas wie d'ki. wer am meischte aggro het wird vom gegner agriffe.
de chrieger het aber spezielle fähigkeit zum bsunders viel aggro mache und somit alli gegner uf sich z'zieh, du bruchsch aber denn natürlich en heiler wo ihn heilt, damit das ganze klappt.
de tank zieht also de drache uf sich, de heiler heilt de tank und die andere mached schade uf de boss.
uf die art löhnt sich kämpf sehr lang kontrolliere ganz eifach will dur das agriff vom boss weniger schade mached, hingere heilig vo dinere party stärcher isch, oder?
und au de drache laht sich so besiege, aber es isch scho eine vode aspruchsvollere und coolere kämpf.

dank für den crashkurs. aggro, sehr gut zu wissen.
ok bei der flemeth hab ichs intuitiv in etwa so gemacht. de zwerg mit dragonrüstung nach vorn. zwei heiler und n bogenschütze. ging eigentlich ganz gut. bloß de highdragon aufm berg is nochmal n anderes kaliber.
s dumme is auch, dass ich mein maincharakter (magier) uf eiszauber gezüchtet hab. die bringe blöderweis beim drachen en scheissdreck, außer dass se seine "spells" unterbrechen.
denn hab ich n zephren voll auf criticals gezüchtet und bestückt. der teilt auch nid selte 150 mit einem schlag aus. nur ebe denk ich würd er beim drache im nahkampf zermäht (weil er dann s aggro vom tank übersteigt), oder?
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
a de flemeth hesch scho gmacht?
isch eigentlich gnau de glich kampf.
bi de drache würd ich usserem tank kei nahkämpfer mitneh. erschtens will er sofort tot isch wenn er aggro bechunnt (wie du ja seisch), aber vor allem au will de drache andurend au nach links rechts und hinde usschlaht. nahkmpäfer wo hinder ihm sind schlaht er ja sogar mitem schwanz weg, was bsunders schlecht isch für rogues wie de zevran.
ich würdem für de kampf en boge id hand drucke, han ich bi all mine nahkämpfer so gmacht, obwohl ich kein einzige druf gskillt gha han.
denn sötsch na druf achte, dass de tank so an drache anestaht, dass de drache vom recht vode gruppe wegluegt, will er macht ja en krass fürstrahl wo die susch trifft
isch eigentlich gnau de glich kampf.
bi de drache würd ich usserem tank kei nahkämpfer mitneh. erschtens will er sofort tot isch wenn er aggro bechunnt (wie du ja seisch), aber vor allem au will de drache andurend au nach links rechts und hinde usschlaht. nahkmpäfer wo hinder ihm sind schlaht er ja sogar mitem schwanz weg, was bsunders schlecht isch für rogues wie de zevran.
ich würdem für de kampf en boge id hand drucke, han ich bi all mine nahkämpfer so gmacht, obwohl ich kein einzige druf gskillt gha han.
denn sötsch na druf achte, dass de tank so an drache anestaht, dass de drache vom recht vode gruppe wegluegt, will er macht ja en krass fürstrahl wo die susch trifft
hab jetzts letztens durch gemacht und grad nochmal neu angefange. diesmal mitm rouge als hauptcharakter. hab jetzt uf hard gestellt und muss sagen, die ersten missionen sind wenn man das mit der tank-taktik weiss eigentlich zu einfach... sollt ich grad nomma auch nightmare neu machen? gibt das dann mehr xp für de foes?
ahja, trotz einiger macken en unglaublich super spiel das.....
ahja, trotz einiger macken en unglaublich super spiel das.....
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
nei git ned meh xp, und nightmare isch uf jede fall machbar, am afang sowieso, det chamer ja au gar ned viel falsch mache willmer chum skills het womer falsch awende oder skille chönnt