alles amischissene
Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Mir würd eigentlich die Lischte vom S2000 länge wo mer no schuldig bisch. Und natürlich das Leischtigsdiagramm vo Dinere Ex-Luftpumpi ...

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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
mit dem kanni über technik schnurre, a anderi meinig ha und alles isch ok und miar schnurrend wiiter.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
ja isch konditioniert vom alte job.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
gloub eher du bisch konditioniert vom alte wohnort!

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
no öpis zum thema auto-motor-sport:
us däm bricht:
denn witer unde:
aber hey AMS isch DIE referenz wenns um outos geit...
kes wunder bruche sie e habli minute lenger um d'nordschleife!

e guete zäme!
us däm bricht:
paar zile undedra:Beim Spurt auf Tempo 100 bleibt der 1.340 Kilogramm schwere Type R-Dauertestwagen deutlich hinter der Werksangabe von 6,6 Sekunden zurück. 7,3 Sekunden benötigt der Civic bei Testende und ist damit immerhin 0,3 Sekunden schneller als 17 Monate zuvor bei Beginn des Dauertests.
die hei öpä z'gliche dürenand im chopf wie gwüssi lüt da inne... :typej:0-100 km/h 7,0 s
denn witer unde:
und das usgrechnet bim england-honda, wo sogar honda fans schlecht über d'verarbeitig rede!Besser ist den Honda-Entwicklern die Verarbeitung im Innenraum gelungen. Sämtliche Materialien wirken wertig und gut verarbeitet.

aber hey AMS isch DIE referenz wenns um outos geit...
kes wunder bruche sie e habli minute lenger um d'nordschleife!



e guete zäme!

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Hoeh, spinsch wieder mal?

Chönti genauso guet dr ribbler kommentiere und jedesmal "hoi jones" frage.... also heb fräss du schwurbel meischter.

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
chills mal chli siraloser! alles halb so wild!

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
chönnt dir itz grad no dr räscht gäh mitem AMS test sägi dir!



Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Händ sich dänk eifach verschriebe: Serieagab 6.6, bim Teschtfang die 7.3 und bim Teschtändi 0.3 weniger, also 7.0 ...Jones hat geschrieben: ↑04 Jan 2022 11:11 no öpis zum thema auto-motor-sport:
us däm bricht:
paar zile undedra:Beim Spurt auf Tempo 100 bleibt der 1.340 Kilogramm schwere Type R-Dauertestwagen deutlich hinter der Werksangabe von 6,6 Sekunden zurück. 7,3 Sekunden benötigt der Civic bei Testende und ist damit immerhin 0,3 Sekunden schneller als 17 Monate zuvor bei Beginn des Dauertests.
0-100 km/h 7,0 s
So oder so, isch furzlangsam dä Honda. Will em ebe dr Pfupf fehlt ...

Die sind halt nöd so guet im rächne wie Du ...

Villicht händs en "serienöche Prototyp" vo Honda erhalte wo es bitzli besser verarbeitet isch.

Sötsch Dich doch als Fanboy freue, wenn si dä Logitech-Honda besser beurteiled als er eigentlich isch ...

Du, bi praktisch alle andere Chläpf bechömeds die proklamierte Zyte au +/- ane, vo däm her schints nid an AMS z'liege ...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
äbe... offebar liest dä stuss niemer gäge vorem veröffentleche... 
nomau zum thema nordschlieife:
du hesch es riese gschiss gmacht ab dr zyt, wo honda agäh het (7:50)
das sig es vorseriemodell, meh leistig und und und...
und im gägesatz die 8:15 vo de AMS als dr heilige gral vor würklechkeit anegstellt...
und was liesi denn im AMS bricht wenni dä mau gneuer aluege?
denn fahre sie e 8:15 und säge derzue:
zämegfasst:
du stellsch di ufe standpunkt, dass dr civic R Turbo keni 7:50 schafft (date zum fahrzüg si tatsächlech nid ganz klar) und dass die 8:15 die richtig zyt sig, obwohl das fahrzüg gemäss däm vo dir zitierte bricht ganzi 34 PS z'wenig het..
aber natürlech hesch das schön verschwiege... :typej:


nomau zum thema nordschlieife:
du hesch es riese gschiss gmacht ab dr zyt, wo honda agäh het (7:50)
das sig es vorseriemodell, meh leistig und und und...
und im gägesatz die 8:15 vo de AMS als dr heilige gral vor würklechkeit anegstellt...
und was liesi denn im AMS bricht wenni dä mau gneuer aluege?
estwagen mit großem Leistungsdefizit
Woran es beim Civic motortechnisch hapert, wissen wir nicht. Was wir jedoch bestätigen können: Dass der Zweiliter-Turbo des Type R auf dem von uns regelmäßig zur Leistungsmessung im Supertest genutzten Maha-Rollenprüfstand seine Nennleistung nicht erreicht. Unserem Testwagen fehlen satte 34 PS. Mit nur 276 PS verfehlt er seine Werksangabe von 310 PS deutlich. Und so verwundert es nicht, dass schon beim Sprint von null auf 100 km/h in 6,1 Sekunden vier Zehntelsekunden zur Werksangabe von 5,7 Sekunden verloren gehen.
Vor allem auf der Nordschleife merkt man dem Zweiliter an, dass er gehemmt ist. Zu der fehlenden Endleistung kommen außerdem noch relativ hohe Außentemperaturen bei der Messung der Rundenzeiten in der Eifel und in Hockenheim
Im Video zeigt der Tacho des Civic-Prototyps auf der Döttinger Höhe kurzzeitig 273 km/h an. Legt man die ermittelte Tachoabweichung von rund 10 km/h zugrunde, war der Prototyp mit "echten" 263 km/h unterwegs, also rund 20 km/h schneller als unser Testwagen
denn fahre sie e 8:15 und säge derzue:
Gehen wir im aktuellen Fall mal davon aus, dass ich auf den japanischen Testfahrer aus Kelberg, der den potenten Prototyp im Video beeindruckend über den Ring hetzt, zwischen fünf und zehn Sekunden verliere, dann stellt sich immer noch die Frage, wo die restlichen fehlenden 15 bis 20 Sekunden zwischen Testwagen und Prototyp geblieben sind. Schlussendlich bleibt zu hoffen, dass die Kundenfahrzeuge besser im Saft stehen als der Supertest-Kandidat. Denn mal abgesehen von der Leistungsthematik muss man den kernigen Charakter des Type R einfach lieben.
zämegfasst:
du stellsch di ufe standpunkt, dass dr civic R Turbo keni 7:50 schafft (date zum fahrzüg si tatsächlech nid ganz klar) und dass die 8:15 die richtig zyt sig, obwohl das fahrzüg gemäss däm vo dir zitierte bricht ganzi 34 PS z'wenig het..
aber natürlech hesch das schön verschwiege... :typej:


Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Im Gegesatz zu Dir wenn de so stupidi Rächnige astellsch und e Lischte vom Civic erstellsch mit Fehler drin. Aber bi de andere denn so strängi Massstäb go alegge isch wieder in Ordnig ...

Ebe - um so schlimmer. Das heisst, dass de Civic Type R gar nid die Leischtig glieferet het wo Honda verspricht. Also weder d'Rundezyt no d'Leischtig händs chönne reproduziere => Bschiss am Kund.Jones hat geschrieben: ↑04 Jan 2022 12:53 und was liesi denn im AMS bricht wenni dä mau gneuer aluege?
Woran es beim Civic motortechnisch hapert, wissen wir nicht. Was wir jedoch bestätigen können: Dass der Zweiliter-Turbo des Type R auf dem von uns regelmäßig zur Leistungsmessung im Supertest genutzten Maha-Rollenprüfstand seine Nennleistung nicht erreicht. Unserem Testwagen fehlen satte 34 PS. Mit nur 276 PS verfehlt er seine Werksangabe von 310 PS deutlich.
Genau wie dr FN2 wo nid im entfänteschte an de 0-100-Wärt anechunnt wo Honda seit ...

Da bestätigt er so ganz näbeby in Chlammere was ich scho immer sägJones hat geschrieben: ↑04 Jan 2022 12:53du stellsch di ufe standpunkt, dass dr civic R Turbo keni 7:50 schafft (date zum fahrzüg si tatsächlech nid ganz klar) und dass die 8:15 die richtig zyt sig, obwohl das fahrzüg gemäss däm vo dir zitierte bricht ganzi 34 PS z'wenig het..Im Video zeigt der Tacho des Civic-Prototyps auf der Döttinger Höhe kurzzeitig 273 km/h an. Legt man die ermittelte Tachoabweichung von rund 10 km/h zugrunde, war der Prototyp mit "echten" 263 km/h unterwegs, also rund 20 km/h schneller als unser Testwagen

Ich stell nid die Zyt vo Honda generell in Frog sondern unter welle Umständ die z'stand cho isch.
Die 8:15 sind halt mit em Seriemodäll gfahre worde. Wenn das 34 PS weniger gha het, um so schlimmer. Das stellt doch denn d'Glaubwürdigkeit vo Honda umso mehr in Frog?
Ich säg nid, dass die 8:15 "richtig" sind. Sondern dass die vomene neutrale Magazin mit definierte Bedingige zstand cho sind.
Genau wie Du wieder nume dr halbi Text zitiersch. Die Abschnitt losch schön elegant us:
Ein Youtube-User vermutet, dass der Type-R-Prototyp rund 400 PS gehabt haben muss. An solchen Vermutungen beteiligen wir uns genauso wenig wie an den Spekulationen, warum am Ende des Videos ein relativ offensichtlicher Schnitt vorgenommen wurde.
Was ich ohne jeden Übermut behaupten kann: Mit einem so einfach zu fahrenden Kompaktsportler wie dem Civic Type R bin ich definitiv keine 25 Sekunden langsamer als der Werkspilot.
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
mag si, dass ihres testouto massiv nach unde gstreut het. das isch scheisse aber das passiert nid nur bi honda und das weisch du ganz genau! 
mi kolleg het eine, wo allei mit uspuff und plattefilter scho 340ps gha het ufem dyno, also noch obe streut.
grundsätzlech streue sie gemäss ihm eher nach ufe als nach abe.
was er aber o seit isch, dass sie bi höche temperature zrügg regle. o das wird nid nur bim honda dr fall si... und gemäss em AMS test, isches denn ja sehr warm gsi!
und genau us däm grund chame ihre test genau so wenig für bari münze näh, wie dä vome angäblech massiv sterchere testfahrzüg.
aber du chasch grundsätzlech nie e fähler zuegäh, drum machsch itz ussage wie "verarschig vom chund" anstatt zuegäh, dass e test mit 34ps weniger als serie nid representativ isch.
lueg, i hami bi 270PS und 2.2l verrechnet und's zuegäh. tuet nid weh oder?
muess ja nid hunderti zile text quote, wenn drum geit, was für bedingige gherrscht hei. natürlech würd er nid 25 sekunde lah liege, wenn das outo nid so viu z'wenig leistig hätt (ussert er cha nid fahre)
was füre fucking looser :typej:

mi kolleg het eine, wo allei mit uspuff und plattefilter scho 340ps gha het ufem dyno, also noch obe streut.
grundsätzlech streue sie gemäss ihm eher nach ufe als nach abe.
was er aber o seit isch, dass sie bi höche temperature zrügg regle. o das wird nid nur bim honda dr fall si... und gemäss em AMS test, isches denn ja sehr warm gsi!
und genau us däm grund chame ihre test genau so wenig für bari münze näh, wie dä vome angäblech massiv sterchere testfahrzüg.
aber du chasch grundsätzlech nie e fähler zuegäh, drum machsch itz ussage wie "verarschig vom chund" anstatt zuegäh, dass e test mit 34ps weniger als serie nid representativ isch.
lueg, i hami bi 270PS und 2.2l verrechnet und's zuegäh. tuet nid weh oder?
muess ja nid hunderti zile text quote, wenn drum geit, was für bedingige gherrscht hei. natürlech würd er nid 25 sekunde lah liege, wenn das outo nid so viu z'wenig leistig hätt (ussert er cha nid fahre)
was füre fucking looser :typej:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
mau chli zum ufzeige, dass nid nume honda schnelli zyte cha fahre...
Leon Cupra 280: 7.58
Megane RS Trophy: 7.54
Civic type R FK2: 7.50
VW Golf GTI Clubsport S: 7.49
Civic type R, FK8: 7.43
aber wenn AMS bi 30°C uf 8:15 chunnt, isch alles andere halt bschisse...
Leon Cupra 280: 7.58
Megane RS Trophy: 7.54
Civic type R FK2: 7.50
VW Golf GTI Clubsport S: 7.49
Civic type R, FK8: 7.43
aber wenn AMS bi 30°C uf 8:15 chunnt, isch alles andere halt bschisse...

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Natürlich, das gits bi allne Hersteller. Aber was ganz sicher isch: Für en sälber durchgführte Tescht verwändet dr Hersteller 100pro keis vo dene "schlächte" Exemplar sondern eis vo de bsunders Guete, wenn de weisch was ich mein. Würd ich im übrige als Hersteller genau glich mache.
Und ebe genau wäg däm sind vom Hersteller veröffentlichti Wärt mit gröschter Vorsicht z'gniesse. Gilt für alli Hersteller

Alles möglich, aber das isch scho wieder nüm Seriezueschtand. Und e Fachzytschrift misst halt üblicherwys mit em Seriemodell - ebe damits verglychbar isch.
Isch halt wieder en Nochteil wo bsunders gladeni Fahrzüg betrifft, das mues ich Dir ja nid verzelle. Drfür isch villicht dr Reife imene bessere Temperaturfänschter ...
Du verstosch eifach nid was ich säge will. AMS het dä Tescht imene definierte Zuestand, will heisse "Serie" duregfüehrt. Im Gegesatz zu Honda sälber.
Wenn dä Civic Type R im Seriezuestand zruggreglet wenn er z'warmi Ladeluft bechunnt, denn isch das nid s'Problem vo AMS und au nid mis. Denn isch das halt e Eigeschaft vo däm Modell wo au am Otto-Normal-User im Hochsummer cha passiere wenn er z'gittig e Pass ufefahrt.
Also isch doch mit dere vo AMS ermittlete Zyt nüt uszsetze?
Was wotsch denn vo mir? Ja, ich bi au nume en Mensch mit Ecke und Kante. Au ich mach durchus Fehler. Aber wo ich in dere Diskussion jetzt absolute Müll sött verzellt ha wär mir nid bewusst.
Ich ha au nid es Auto verchauft wo 34PS weniger het als ageh. Do muesch Di bi Honda bedanke oder beschwere.
Gegefrog: Würdsch au säge, dass es nid repräsentativ isch wenns en mit 330 PS gmässe hetted oder wärs denn "normali Streuig"?
Ja, bisch ja au nume en Hol... - eh Mensch ...

Du, zwei Abschnitt hetted eigentlich scho glangt.
Mer cha halt nid am Gegeüber an Chopf wärfe Sache z'verschwiege und denn sälber d'Hälfti unter e Tisch chere. Das isch nid die feini änglischi Art.

Zuletzt geändert von vectrex am 04 Jan 2022 15:03, insgesamt 2-mal geändert.
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Gegefrog: Vo wo stammed die Zyte? Hersteller oder Fachmagazin?

Was isch an 30°C so usergwöhnlich? Wonsch in Sibirie?
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
tusig quotes, viu bla bla...
fakte liege ufem tisch. dyno isch schlächt, motor lieferet nid was versproche.
chas gäh aber das erchlärt, warum sie "nume" 8:15 gfahre si wenn doch die halb konkurrenz unger 8min isch...
schöne abe wünschi!
fakte liege ufem tisch. dyno isch schlächt, motor lieferet nid was versproche.
chas gäh aber das erchlärt, warum sie "nume" 8:15 gfahre si wenn doch die halb konkurrenz unger 8min isch...
schöne abe wünschi!

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Ebe: Vo wo stammed die Zyte vo de Konkurränz - Hersteller oder Fachmagazin?

Dir au, Büebli. Und morn iss zersch emol es Müesli bevor ins Forum luegsch.
Suscht chunsch wieder so penetrant übere. Machsch kei gueti Gattig eso ...

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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
er hoggt villicht bi person1 im subi in da karpate mit 200l moscht ufem dachträger. dä diktiert em au waser schriiba söll.

"es isch nit fair z'testauto ufem dyno zmässa und denn a tüüfs ergebnis ha!"

hüt ischer würklich duura bi rot.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
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Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Quelle wohl no besser als gas, wo au underdrückt worde isch.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.


Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Ebe tüppisch Honda-Fanboy. Mimimi, aber, aber, aber ...Waldschrat hat geschrieben: ↑04 Jan 2022 15:12 "es isch nit fair z'testauto ufem dyno zmässa und denn a tüüfs ergebnis ha!"
Wie en chline muehsame, quengelnde Goof ...

Isch villicht kein Büezer aber sin Job macht en glaubs au nid grad glücklich so wie dä tuet.

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
tönt geil...Mastler(P) hat geschrieben: ↑04 Jan 2022 15:14
Quelle wohl no besser als gas, wo au underdrückt worde isch.
quasi es perpetuum mobile...
ungerdrücke mag d'öl lobby no einiges aber irgendwo hätts scho lang paar freaks gäh, wo das bout hätte, wenns würklech müglech wär...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
seit dr bmw fahrer wo typischwiis nie e fähler cha zuegäh und immer de andere d'schuld git!
kennt meh doch irgendwohär so büebli...
meistens logistiker vo bruef und wohne z'sächst inere 3-zimmer-wohnig!


Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Jetzig bisch glich wieder da? Efang schlimmer wie s'Ribitli mit sine Akündigunge ...

Ja vo Dir sälber wenn am Morge in Spiegel luegsch ...

Mues di enttüsche aber das trifft bi mir beides nid im Entferntischte zue ...
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