ah stimmt, du bisch doch de halbgott wo weiss dass jeder sich scho infiziert het.

@maschtler: ja genau...und du hesch ja nie öpis iche intepretiert wie meh schoen gseh het mit de inder und de logistiker.

Moderator: Avenger
ah stimmt, du bisch doch de halbgott wo weiss dass jeder sich scho infiziert het.
dini alt hät das problem sicher no nia ka.Mastler(P) hat geschrieben: ↑08 Jan 2022 21:52 händ sich scho mal filiale beschwert, dass sie zu vill banane becho händ
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
dini dämfau scho? z'chlini banane?Waldschrat hat geschrieben: ↑08 Jan 2022 22:01dini alt hät das problem sicher no nia ka.Mastler(P) hat geschrieben: ↑08 Jan 2022 21:52 händ sich scho mal filiale beschwert, dass sie zu vill banane becho händ
was mit dä inder? wenn anderi lüht wo au mit däne zämme gschafft händ mini meinig teiled, muess glaub was dra ligge.
Jones hat geschrieben: ↑08 Jan 2022 22:27dini dämfau scho? z'chlini banane?Waldschrat hat geschrieben: ↑08 Jan 2022 22:01dini alt hät das problem sicher no nia ka.Mastler(P) hat geschrieben: ↑08 Jan 2022 21:52 händ sich scho mal filiale beschwert, dass sie zu vill banane becho händ
another self owned... das topic macht hüt spass!![]()
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Ja du bisch grad de richtig wo das seit.
Lol du weisches scho, chasch ja im movie topic luege, mousch jetzt nid tumm stelle mit de inder.Mastler(P) hat geschrieben: ↑08 Jan 2022 22:54was mit dä inder? wenn anderi lüht wo au mit däne zämme gschafft händ mini meinig teiled, muess glaub was dra ligge.
und was gnau wege logistik? chasch mer das bitte verdütliche?
ich ha mini ahnahm vo dine tätigkeite nur uf üsserige vo dir und andere user gstützt.
Ja, super.
I chami no guet a dini chraftusdrück-tirade vor paar wuche erinnere... : kicher:
Haha das hesch du nume verdient, vor allem wenn de zerscht de maschtle wäg däm kritisiersch, nume um a paar mönet genau das gliche zu mache....eigentlech machsch es jetzt ja immer no. :typej:
boah, krass. sorry, gäll. d'frag isch glaub gsi was du schaffsch. chasch halt au mal eh direkti antwort geh.
was macht er denn glich?
Boa constrictor du eh! du hesch das nie gfragt ka, also muess ig per se nid druuf antworte.Mastler(P) hat geschrieben: ↑09 Jan 2022 09:59boah, krass. sorry, gäll. d'frag isch glaub gsi was du schaffsch. chasch halt au mal eh direkti antwort geh.
und was isch jetz bitte mit dä inder?
Joa...nid schlecht. Chlei oberflächlich mängisch, für mi jedefalls. Isch är dr Messias???
mer söll halt au, so wie ers sogar erwähnt, ruhig mal dä eiged chopf zum nahdänke brucheRibit X Titan hat geschrieben: ↑09 Jan 2022 12:59 Er hat vieles nicht zu Ende gedacht oder simplifiziert oft deutlich, so kann es zwar fast jeder verstehen aber es fehlt halt viel und wirkt gerne oberflächlich.
ich find dini sicht chli übertriebe. mer häts schwerer, aber das heisst nöd, dass es hoffnigslos isch.Ribit X Titan hat geschrieben: ↑09 Jan 2022 12:59 Ist es das falsche Umfeld landet man eigentlich permanent in der Scheisse, ganz egal wieviel Potential man hätte weil sie ziehen einem ständig "runter". Deswegen läuft ohne das richtige Milieu erstmal nix.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 2 Gäste