ich gah amel döner holle und muen nachm bstelle dusse warte bis er gmacht isch.

amigs chli blöd im winter, aber erträglich.
Moderator: Avenger
wird nöd vo ungefähr cho villicht isch öppis drah. betrachts usmä andere winkel, wieviel bruchts bis öppr sich dmüäh macht und sone bewertig gitt?
See the irony.Ribit X Titan hat geschrieben: ↑12 Jan 2022 13:54 Bin heute Mittag in einem Resti gewesen welche nur noch einen Aussenbereich hat und wo man kein Zertifikat braucht. Ist zwar sehr energieintensiv da sie mit Heizstrahler und Gaspilze werkeln müssen aber da bleibt zu dieser Jahreszeit nichts anderes übrig.
I see your point. klar gitt verchäuferInne wo en sautümmi tüend. aber es gitt au jenschti chunde wo derart on the edge sind, da darfsch kein pieps mache und scho expldierets. und es sind gnau die wo der en 1-stern ineheblet. es sind ned die, wo zume dialog bereit sind.
Master(G) hat geschrieben: ↑12 Jan 2022 14:45 abgseh devo findi 1-stern persönlich sowieso praktisch nie abracht. es chan gar nie so dermasse schlächt si, dass es en 1-stern wärtig würd rächtfertige. kein gschäftsmah oder ladebsitzer oder verchäufer gitt sich so wenig müeh, dass irgend en vorfall 1-stern objektiv verdient hätti. mini meinig... das sind eifach chranki sieche wo der eis wänd ine drucke. ned meh und ned weniger.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
wür mer meine, aber ich glaub es gitt gnueg armseligi lüht wo susch nüht anebringed und gern so anderne versueched eis driztrucke.
mach mal bitte es mail ah google: "bewertungen nur noch ab zwei sternen bitte". nimmt mi wunder wie das achunt.Master(G) hat geschrieben: ↑12 Jan 2022 14:45 abgseh devo findi 1-stern persönlich sowieso praktisch nie abracht. es chan gar nie so dermasse schlächt si, dass es en 1-stern wärtig würd rächtfertige. kein gschäftsmah oder ladebsitzer oder verchäufer gitt sich so wenig müeh, dass irgend en vorfall 1-stern objektiv verdient hätti. mini meinig... das sind eifach chranki sieche wo der eis wänd ine drucke. ned meh und ned weniger.
ohni diskutiere wird das umgsetzt. YT bewertigä. positive vibrations ma friendMastler(P) hat geschrieben: ↑12 Jan 2022 15:14 mach mal bitte es mail ah google: "bewertungen nur noch ab zwei sternen bitte". nimmt mi wunder wie das achunt.
Machsch 1 Stern Bewertig!Mastler(P) hat geschrieben: ↑12 Jan 2022 13:59 sehr nice, das resti. nöd so wie die sex shops wo eim heischicked.
ich gah amel döner holle und muen nachm bstelle dusse warte bis er gmacht isch.![]()
amigs chli blöd im winter, aber erträglich.
Bald hei mers...thaeye hat geschrieben:zertifikatsduur isch den uf 9 monet abgsetzt worde![]()
Du hesch doch freud a luet wo sich buege, vor allem am kontrolleur?!:fick:Mastler(P) hat geschrieben: ↑12 Jan 2022 18:54 guet. söll jede wo sich bühgt no härter dra cho. wieso nöd grad 2 wuche?
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 0 Gäste