Ok.. DÄ isch itz guet gsi!Mastler(P) hat geschrieben: nüht ussägende sirafloskle zur deflektion.

O wenn ig süsch dini meinig nid teile...
Moderator: Avenger
Ok.. DÄ isch itz guet gsi!Mastler(P) hat geschrieben: nüht ussägende sirafloskle zur deflektion.
wäg exakt dene zahle, die du sicher nöd au nur ei einzigs mal ahgluegt häsch, simmer im 3te jahr fremdbestimmt restriktiert. dä nähbrodä, weshalb dini goofe ine gsichtsverhülligszwang chömed und du sie villicht anere experimentelle gentherapie usgetzt häsch. statt eh grossi lasche ha, so wie all schildbürger ohni argument, bring besser mal öppis handfests.calanda hat geschrieben: ↑08 Feb 2022 07:00
klar beleiti zahleen scheiss weisch, wia dia meiste andere au... iar mit eure scheiss zahle.... dia nützend en scheiss, iar chönd eu nur an dene festhalte...
du wirsch au so eine si, wenn corona mal fertig isch... I HAS JA GSEIT IMPFE ETC, ISCH EN TUMMI IDEE GSI. MIMIMIMIMIMIMI.
er hät und weiss ja nüht. besser chli mache was eim gseid wird und "all mached" statt ei minute dä eiged hirnschmalz ih bewegig zbringe und sich gedanke zmache.
mer seit chind und nid goofe...kingcaid hat geschrieben: ↑08 Feb 2022 12:23wäg exakt dene zahle, die du sicher nöd au nur ei einzigs mal ahgluegt häsch, simmer im 3te jahr fremdbestimmt restriktiert. dä nähbrodä, weshalb dini goofe ine gsichtsverhülligszwang chömed und du sie villicht anere experimentelle gentherapie usgetzt häsch. statt eh grossi lasche ha, so wie all schildbürger ohni argument, bring besser mal öppis handfests.calanda hat geschrieben: ↑08 Feb 2022 07:00
klar beleiti zahleen scheiss weisch, wia dia meiste andere au... iar mit eure scheiss zahle.... dia nützend en scheiss, iar chönd eu nur an dene festhalte...
du wirsch au so eine si, wenn corona mal fertig isch... I HAS JA GSEIT IMPFE ETC, ISCH EN TUMMI IDEE GSI. MIMIMIMIMIMIMI.
solang eh these/behauptig/zehlig/studie für jede nahvollziehbar isch oder falsifizierbar, inklusive dä rahmebedingigä etc., de spricht au nimert vu manipulativ. aber well da viel faktore, finanzierti studie, offni frage, fragwürdig unkorrekti erhebige gmacht wärdä und dänn au als bombesicher verchauft, stimmt das eifach nöd. das weisch du genausoguet, we das äh ziitigsartikel subjektiv und kei bewiislaag darstellt. und etzt mal mit fokus uf dä ringier; findsch d abmachig vo de mediehüser und em bundesraat zur verbreitig und umgang zur "pandemie" isch vertrauenswerweckend? wänn dä Br seit lönds nöd so usgseh als wärs vo ihrem intresse uscho obwohls so isch?
aso händ er jetz einmal en 19er und jetz en omni infektion gha, oder? wie lang hebts neue zerti? halbs jahr?
ja i weiss o wie d'chrankheit heisst aber vor feb / märz 20 het das hie ke sou kennt!Mastler(P) hat geschrieben: ↑08 Feb 2022 20:21 .. covid-19. whatever, demfall häsch ersch im 21 kassiert. okay.
super. defmfall häts sich gleiht mit long-ass covid, bi dir?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
wieso chasch din anus nuem regelmässig go bleache?Ribit X Titan hat geschrieben: ↑09 Feb 2022 01:38 Ich weiss gar nicht wie lange die den zermürbenden Zustand dieser Zertifikat-Diktatur noch aufrechterhalten können ehe es ihnen jemand der dazu genötigt wurde ins Gurgeli stopft. Ich hoffe also dass es bis Ende Februar ernsthafte Lockerungen dieser rigiden Diktatur gibt und nicht einfach nur bla bla bla.
häschs gfühl, dä hät wie du, geld für so epis?
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] und 1 Gast