Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 12 Feb 2022 11:42 ja... du hesch offebar d'ironie würklech nid gschnallt wenn tatächlech so öpis schriebsch... :typej:
Ebe gsesch - Du bisch so eifach durchschaubar, dass ich Dini Anworte scho cha vorwägneh ...
Jones hat geschrieben: 12 Feb 2022 11:42 gang mau 100 lüt gah frage, ob bmw (insbesondere d'M modell) i dr schwiz es guets image het... wär isch ächt da nid objektiv! :groel: :groel: :groel: :groel:
Ah, jetzt füegsch plötzlich no klammheimlich dr Zuesatz "inbesondere M-Modell" i? Wenn Lüt wo kei Autonerds sind würdsch uf dr Stross nach BMW "M" goge froge, denn wüssted die meischte nid emol was en BMW "M" isch ... :schraube:

Wie gseit, Du muesch nid vo Dinere Warte us uf d'Allgemeinheit vo de Lüt schliesse.

Zuedem muesch zersch emol s'Image definiere. Image bezüglich was? Zueverlässigkeit, Technologie, Qualität?
Jones hat geschrieben: 12 Feb 2022 11:42 und vo motore und drehmoment hei mir sit wuche nüm gredet. wie zum tüüüüüfel chunnsch itz uf das?
i ha dini ständige beleidigunge agsproche und nid dr fakt, dass mir i sache motore anderi asichte hei...
Wills das vo Afang a das gsi isch wo ich an Honda bemänglet ha. Näbe dr fehlende Modällevolution. Nüt anders ...
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

i gloub nid, dass ig dir muess erchläre, was image isch... :roll:
.
.
.
damit's nid vergässe geit füre sira:
viewtopic.php?p=479008#p479008
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 12 Feb 2022 11:45 und wieder machsch dr glich fähler:

wenn dir eine piinllechs arschloch seit söu dini antwort us was genau für objektive argument bestah??? :typej:
Wenn Du immer mit em gliche billige "Argumänt" chunsch mit us dr zweite Reihe was söll denn d'Antwort vo somene "Zweitreihler" si?

Darf eine wo nid immer aktiv an dr Diskussion teilnimmt sich nid es Urteil erlaube über Dich? Wenn mehreri "Zweitreihler" tendenziell e ähnlichi Meinig über Dich händ, chöntsch das denn nid emol zum Alass neh über Dini Standpünkt es bitzli nochezdänke?

Es bitzli mehr Sälbschtreflektion würd Dir würklich sehr guettue ...
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 12 Feb 2022 11:56 i gloub nid, dass ig dir muess erchläre, was image isch... :roll:
Wei gseit - Du gosch vo Dim chline Gärteli us und luegsch nid über dr Gartehaag. Die 1% Autonerds wo Du und ich in dr Autowält darstelled händ kein wesentliche Ifluss uff s'Image vonere Automarke ...
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 12 Feb 2022 11:57
Wenn Du immer mit em gliche billige "Argumänt" chunsch mit us dr zweite Reihe was söll denn d'Antwort vo somene "Zweitreihler" si?

Darf eine wo nid immer aktiv an dr Diskussion teilnimmt sich nid es Urteil erlaube über Dich? Wenn mehreri "Zweitreihler" tendenziell e ähnlichi Meinig über Dich händ, chöntsch das denn nid emol zum Alass neh über Dini Standpünkt es bitzli nochezdänke?

du bringsch da chli öpis dürenand :typej:

thema aktion / reaktion...

ablauf:
ig schriebe, dass du und dr ribbler beidi blödsinn gschriebe hei.. (mini meinig zu eune posts)

denn chunnt usem nüt use es "vollidiot" vom rösser i mini richtig

denn säge ig das mitem 2. reihe beleidiger

denn chunnt piinlechs arschloch vom rössler

und denn söu ig gemäss dir mit eme objektive argument uf das reagiere?

really? :groel:

i muess mi nid hingerfrage, wenn lüt wie sira, rössler und du mi als idiot bezeichne. im gägeteil. das zeigt mir tendenziell, dassi ufem richtige wäg bi... :mrgreen:
.
.
.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Mastler(P) hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben: 12 Feb 2022 10:21 Din bullshit da inne hed fascht scho Syschtem. Und weni mal glicher Meinig bi wie du hesch grad s Gfühl mir sind Buddies. Peinlichs Arschloch bisch
das töhnt jetz aber au nach siralos.

:fear:
Bild
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Jones hat geschrieben:
vectrex hat geschrieben: 12 Feb 2022 11:57

du bringsch da chli öpis dürenand :typej:

ablauf:
ig schriebe, dass du und dr ribbler beidi blödsinn gschriebe hei.. (mini meinig zu eune posts)

denn chunnt usem nüt use es "vollidiot" vom rösser i mini richtig

i muess mi nid hingerfrage, wenn lüt wie sira, rössler und du mi als idiot bezeichne. im gägeteil. das zeigt mir tendenziell, dassi ufem richtige wäg bi... :mrgreen:
Schrib es Buech drüber
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

chasch eh nid läse du piiiiinlechs verfluechts arschloch! :groel:
.
.
.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Könnt ihr nicht den ganzen Hass in Richtung der Wucher-Zapfstellen, den Steuerabzockern, und dem USA-Saudi-Konstrukt lenken? Wenn's so weitergeht können wir die Autos beim Goldschmied betanken weil bald 2 harte Franken der Liter, Rekordkurs. Wenn ich jetzt Autofahre fühle ich mich wie der Maharadscha auf dem goldenen Kamel.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

bereusches scho, das sone schlucksprecht chouft hesch oder was? :kicher:
es steit chrieg bevor... da chasch no lang kumbaya my lord im forum singe, wäge däm stiege benzinpriese trotzdem! :groel:
.
.
.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Ich bereue es erst hinterher, während der Fahrt kommt immer der Gedanke auf "zum Glück war's keine Nuckelpinne". Es wird jedoch alle treffen und Vielfahrer noch stärker als Hubraum-Spechte, was bei Saugmotoren mit nichts zu ersetzen ist ausser durch noch mehr Hubraum...
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 12 Feb 2022 12:09 du bringsch da chli öpis dürenand :typej:

Du bringsch öppis durenand wenn Du meinsch, ich und anderi Lüt gsehnd immer nume grad s'letschte Post vo Dir ohni das wo Du die letschte Mönet vo Dir ghe hesch.
Jones hat geschrieben: 12 Feb 2022 12:09 ablauf:

Drum jo mini Frog nach Argumänt. Wer het wo mit was Blödsinn gschriebe?
Jones hat geschrieben: 12 Feb 2022 12:09 denn chunnt usem nüt use es "vollidiot" vom rösser i mini richtig

Was erwartisch denn anders, wenn Du eifach in Ruum stellsch mir heige beidi Blödsinn gschribe? Du hesch Dich jo sälber e Wuche lang mit em siralos wie es chlises Chind hi- und härbeleidigt. Und jetzt erwartisch, dass mer Dir Respekt entgegebringt ... :schraube:
Jones hat geschrieben: 12 Feb 2022 12:09 i muess mi nid hingerfrage, wenn lüt wie sira, rössler und du mi als idiot bezeichne. im gägeteil. das zeigt mir tendenziell, dassi ufem richtige wäg bi... :mrgreen:
Druck Din geischtige Erguss bitte uus und nimmen nöchscht mol zu dr Sitzig mit Dim Psychiater mit. Emol luege, öb dr Fachmaa glicher meinig isch. :!:
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Jones hat geschrieben:chasch eh nid läse du piiiiinlechs verfluechts arschloch! :groel:
Stimmt :-(
Es signierts Hörbuech demfall bitte. Danke
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Ribit X Titan hat geschrieben: 12 Feb 2022 12:37 Ich bereue es erst hinterher, während der Fahrt kommt immer der Gedanke auf "zum Glück war's keine Nuckelpinne". Es wird jedoch alle treffen und Vielfahrer noch stärker als Hubraum-Spechte, was bei Saugmotoren mit nichts zu ersetzen ist ausser durch noch mehr Hubraum...
Moses hat gesprochen. Ich fürchte mich schon jetzt vor der bevorstehenden Apokalypse. Die Vision aus Mad Max wird Wirklichkeit. Zum Glück habe ich in weiser Voraussicht auf Mofas umgesattelt ... :groel:

Aber der mit der "Nuckelpinne" war gut. :kicher:
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben: 12 Feb 2022 12:39
Jones hat geschrieben:chasch eh nid läse du piiiiinlechs verfluechts arschloch! :groel:
Stimmt :-(
Es signierts Hörbuech demfall bitte. Danke
i welere sprach?
.
.
.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 12 Feb 2022 12:37
Drum jo mini Frog nach Argumänt. Wer het wo mit was Blödsinn gschriebe?
das isch blödsinn:
vectrex hat geschrieben: 11 Feb 2022 16:15
Es wird jedoch das Ziel jedes Ingenieurs sein, das maximale Drehmoment bei möglichst tiefer Drehzahl bereitzustellen
.
.
.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 12 Feb 2022 12:52 Es wird jedoch das Ziel jedes Ingenieurs sein, das maximale Drehmoment bei möglichst tiefer Drehzahl bereitzustellen
Quelle? Denn sind also so choschtspieligi Sache wie es Dual Ram oder ebe e variabli Nockewelleverstellig nume technologischi Spielereie?

OK - villicht sött mer mini Ussag no ergänze mit "und einen Grossteil des maximalen möglichen Drehmoments über einen möglichst grossen Drehzahlbereich zu erhalten".

Mit em Rescht bisch aber iverstande? :lol:
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Herr Rossi hat geschrieben: 12 Feb 2022 12:15 line crosser.jpg
aso, ich mein natürlich d'beschriebig, wo genau so guet uf dä sira passe wür.
Ribit X Titan hat geschrieben: 12 Feb 2022 12:26 Könnt ihr nicht den ganzen Hass in Richtung der Wucher-Zapfstellen, den Steuerabzockern, und dem USA-Saudi-Konstrukt lenken?
oder uf minderheite ih dä gsellschafft. die chrieged so wenig davo. dänked doch mal ah die arme lüht und gäbed neh au was.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Do gsesch anhand vom Leischtigsdiagramm vonere Corvette C7 Z06 wasi mein mit "das maximale Drehmoment bei möglichst tiefer Drehzahl bereitzustellen und einen Grossteil des maximalen möglichen Drehmoments über einen möglichst grossen Drehzahlbereich zu erhalten":
Corvette Z06.png
Ebe en schöne, plateaumässige Drehmomentverlauf. Drum wird d'Kurve jo au explizit globt.

Dini Hintergrundgedanke stammed villicht usere Zyt wo mer sone Drehomentkurve bimene Suger nid anebrocht het und d'Kurve demzufolge vil "bergiger" gsi isch.

Denn isches natürlich besser s'maximale Drehmomänt möglichscht wyt obe z'ha, um z'vermiede dass nach em Gangwächsel imene Drehmomentloch stecksch. Was Dir mit phantastische S2000 damals sicher au passiert isch wenn de im Summer emol z'früeh zu dem blöde heisse Aluchnüppel glängt hesch ... :lol:
Zuletzt geändert von vectrex am 13 Feb 2022 08:11, insgesamt 3-mal geändert.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Bis zur Österreicher Grenze sind es beide Wege 70-80 km, Super Plus kostet dort etwa 1.50, bei uns 1.95. Reinpassen tun mindestens 45 Liter mit viel Reserve von etwa 1/4. Einkaufen ist dort je nach Produkt auch günstiger... den Rest kann sich jeder selber ausmalen. So fährt man Gratis und kauft gleich noch günstiger ein. Nützt allerdings wenig wenn der Tank bereits voll ist, aber mehr als 1-2x im Monat mache ich sowieso keinen Extraeinkauf.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 12 Feb 2022 18:00, insgesamt 1-mal geändert.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Braucht man kein Zertifikat mehr für ennet der Grenze?
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Als Grenzgänger nicht, aber wenn sie blöd tun fährt man einfach wieder zurück und versucht es später nochmal... es ging denen noch nie um die Umwelt, nur um ihr aufgeblasenes Ego.

Ende Februar könnte ja etwas gelockert werden aber man soll hier den Tag nicht vor dem Abend loben... den Scheiss der hier jahrelange abgegangen ist bringt man so schnell nicht wieder los, aber nur schon eine Reduktion ist wertvoll.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Können Sie einem da nicht eine Busse ausstellen wenn es mehrmals versucht?
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Keine Ahnung... also ich kenne Leute die kein Zertifikat haben und sich immer irgendwie durchmogeln konnten. Schlussendlich sind sie sowieso nur beim CH-Zoll am blöd tun... woanders nicht. Der Knackpunkt ist viel näher als man denkt und da ich Bürger bin können sie mich nicht so einfach ausweisen. In Österreich sagt man einfach "Transit"... die sind dann richtig froh wenn die Pest bald das Land wieder verlässt. Schlimm die heutige Gesellschaft... fast Kriegszustand.

Offiziell ist es für Grenzgänger, also Nachbarorte der Schweiz, aber erlaubt ohne Formalitäten... aber nur dort.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 12 Feb 2022 18:10, insgesamt 1-mal geändert.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Also zu mir waren die Österreicher immer ausgesprochen nett. Auch die Polizisten. Was ich von Schweizer Polizisten nicht behaupten kann.
Antworten