ich ha d'heft sammlig vo mim brüeder irgendwenn ah min kolleg wietergeh. fascht nüht komplett, aber wohl au fasch 200 ume. nindento club, video games, n power und glaub no irgendwas vo ändi 80er bis mitt 2000er. dä kolleg häts denn voll in chleiderschrank gstaplet und danach sind no games und dvds au mit in schrank cho.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
m.o.terra kaesi hat geschrieben: ↑28 Apr 2021 09:00
Genau, entweder wirst damit Millionär oder mit deinen hunderten MegaDrive, SNES und NeoGeo Verlängerungskabeln und Pads!
Bruchsch öpis..... Han halt eifach freud am Päckli machä und Lüüt glücklich machä
Gruss agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
nintendo hämmer als einzigs komplett gha, das han ich spöter selber abonniert.
aber ferie? ha rasch uf ebay gluegt, einzeln um 10 stutz. ferie im tessin?
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Mastler(P) hat geschrieben: ↑28 Apr 2021 19:13
nintendo hämmer als einzigs komplett gha, das han ich spöter selber abonniert.
aber ferie? ha rasch uf ebay gluegt, einzeln um 10 stutz. ferie im tessin?
Sorry, denn hani was verwächslet.. Uf Ricardo het mal einä Nintendo Cub Magazin zwisched 50-100 Stutz pro STUGG verlangt. Han gmeint das siig de Benchmark... Haha.. Demfall eher 5-10 Stutz pro Heftli.. Ja, Ferien in der Schweiz... Tessin isch sehr schön. Oder au im Graubündä bini gärn
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
genau s chauft niemert und sälte sind höchstens söttigi uralt usgabe: https://www.ricardo.ch/de/a/club-ninten ... 059893304/
aber au da, völlig überrise für nintendo propaganda en tusiger bläche. macht niemert. zwei vo däne 150.- usgabe findsch au uf ebay für 12 .-
da sind eifach mal wieder lüht am umemöngele.
wie das ih nomal 20-30 jahr usgseht weiss niemert, aber ich für min teil ha kei bock gha das züg bi mir zlagere.
ha scho ih dä jugend gnueg dri gluegt, würd höchstens all 5-10 jahr mal chli umeblättere. da hani lieber meh platz. hätt ich jedoch es huus statt eh wohnig, würd ichs vilich no eher irgendwo abstelle, aber au nur zums irgendwenn hoffentli für en guete pris loszwerde.