gueti frag...
[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
Öppe scho, es gaht um Donezk und Lugansk.
Dete hed mer "Bürgerchrieg" sit paar Jahr (Anexion/ Sezession vo de Krim) und die hend sich als "unabhängig" erklärt und er "beschützt" die jetzt. Einersits well sich die mit Russland "verbunde" fühled, anderersit well er Rueh wott a de Gränze.
Dete hed mer "Bürgerchrieg" sit paar Jahr (Anexion/ Sezession vo de Krim) und die hend sich als "unabhängig" erklärt und er "beschützt" die jetzt. Einersits well sich die mit Russland "verbunde" fühled, anderersit well er Rueh wott a de Gränze.

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
ich hoff Du hesch Rächt, nach dem wo de Scheiss-Typ uselad, tönts aber nöd denah. Hed eher so Adolf-Azeiche.Buccaneer hat geschrieben: ↑24 Feb 2022 08:20 Öppe scho, es gaht um Donezk und Lugansk.
isch debattierclub EU hüt? de xiping luegt scho mit argusauge zue.
5000 helm schicke, hilft.
5000 helm schicke, hilft.
Aber Experte säged sid bald mal 20 Jahr: Höred uf mit NATO Osterwitert, aber wenn ihrs glich möched, lönnd eifach d Finger vo de Ukraine.
Was macht de Weschte? Milliarde id Ukraine buttere (Medie, Parteie, NGOs) etc bis es de halt chlepft. "Fuck the EU" weisch no?
Es ghöred meistens zwei dezue und bi so Sache ghöred meistens sogar dutzendi dezue.
I de letscht Jahre hed keine drüber gredt, wei scheisse Kiew d Bevölerkig, vor allem die im Oste vom Land behandlet. Was für Nazis d Westukrainer oft sind. Das hend eusi Medie total usbländed und darum erschints üs ez so: Boah de Putin chunnt ez eifach völlig überraschand und schlaht zue.
Sogar nach de Anexion / Sezession vo de Krim isch klar gsi: Das isch erst Vorspiel mit chli Petting gsi.
Ich hoffe die Suppe wird heisser koched als sie denn gässe wird. Aber ich glaube es gaht drum:
- Putin will rueh vor de Hustüre
- Putin/ Russland wird ändlich ärnscht gno und mer muss über sini Pünkt rede und verhandle. Hed mer vorher nid.
D Russe sind au nervös well:
D Amis vor paar Jahr Abrüstigsabkomme eisigt kündig hend (chönts ja guet, eisitig chünde).
Denn hends Nuklearscheiss nöcher nach Russland verschobe und möched regelmässig i de NATO Oststaat Militärüebige. Nervös möched d Russe vor allem die Üebige, wo trainiert wird, wie mer Atombombeagriff mache muss und so.
Ja es isch gad unschön und es wär super, wenn all chönnted d Gränze vo anderne Länder respektiere.
Was macht de Weschte? Milliarde id Ukraine buttere (Medie, Parteie, NGOs) etc bis es de halt chlepft. "Fuck the EU" weisch no?
Es ghöred meistens zwei dezue und bi so Sache ghöred meistens sogar dutzendi dezue.
I de letscht Jahre hed keine drüber gredt, wei scheisse Kiew d Bevölerkig, vor allem die im Oste vom Land behandlet. Was für Nazis d Westukrainer oft sind. Das hend eusi Medie total usbländed und darum erschints üs ez so: Boah de Putin chunnt ez eifach völlig überraschand und schlaht zue.
Sogar nach de Anexion / Sezession vo de Krim isch klar gsi: Das isch erst Vorspiel mit chli Petting gsi.
Ich hoffe die Suppe wird heisser koched als sie denn gässe wird. Aber ich glaube es gaht drum:
- Putin will rueh vor de Hustüre
- Putin/ Russland wird ändlich ärnscht gno und mer muss über sini Pünkt rede und verhandle. Hed mer vorher nid.
D Russe sind au nervös well:
D Amis vor paar Jahr Abrüstigsabkomme eisigt kündig hend (chönts ja guet, eisitig chünde).
Denn hends Nuklearscheiss nöcher nach Russland verschobe und möched regelmässig i de NATO Oststaat Militärüebige. Nervös möched d Russe vor allem die Üebige, wo trainiert wird, wie mer Atombombeagriff mache muss und so.
Ja es isch gad unschön und es wär super, wenn all chönnted d Gränze vo anderne Länder respektiere.

Ich han ehrlicherwis dänkt, dass de Putin nume Säbelrassled... tja bini wohl falsch gläge.
Infosperber hed oft guti Artikel wo oft au chli erkläred, warum Russland reagiert wies halt äbe reagiert. MIt de Progrnose hends natürli nid immer Rächt ,aber das ligt ir Natur vor Sach.
https://www.infosperber.ch/politik/welt ... -vorwirft/
Infosperber hed oft guti Artikel wo oft au chli erkläred, warum Russland reagiert wies halt äbe reagiert. MIt de Progrnose hends natürli nid immer Rächt ,aber das ligt ir Natur vor Sach.
https://www.infosperber.ch/politik/welt ... -vorwirft/

infosperber isch superrusslandfründlich, scho immer gsi. ja d nato isch nöd unschuldig, aber ebe, de putin isch halt doch en weiche (leidr mit höchem iq).
dezue chunt jetzt na de schlaf biden und de debattierclub eu, das machts natürlich us putinsicht "agnehmer" sini strategie jetzt durezieh.
despote merket au wenn schwächling regieret.
dezue chunt jetzt na de schlaf biden und de debattierclub eu, das machts natürlich us putinsicht "agnehmer" sini strategie jetzt durezieh.
despote merket au wenn schwächling regieret.
Zuletzt geändert von thaeye am 24 Feb 2022 08:56, insgesamt 2-mal geändert.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
findi guet. Ich läb lieber nachme US System als nachme Kommunischte Scheiss. Rückständigi Arschlöcher, de söt sich mal hinderfrage, wieso sis Land det isch, wos jetzt isch. Und das liid weder ade EU no ade US of A, sondern eifach a ihrem beschissne System, und das nöd ersch sit geschter.
Ja ich läb au lieber ime freie Land mit Demokratie und shit.zeromeier hat geschrieben: ↑24 Feb 2022 08:53findi guet. Ich läb lieber nachme US System als nachme Kommunischte Scheiss. Rückständigi Arschlöcher, de söt sich mal hinderfrage, wieso sis Land det isch, wos jetzt isch. Und das liid weder ade EU no ade US of A, sondern eifach a ihrem beschissne System, und das nöd ersch sit geschter.
Aber gägesitigi Verträg zu Abrüstig eisitg chünde und denn massiv ufefahre isch eifach nume dumm. Vor allem wenn mer uf de Site isch, wo eh scho sitz eh und jeh 10x jährlich usgit für Rüstig...

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Me gsed ja jetzt, dass Gender Problem Diskussione und d'Greta nöd vor Panzer hälfed. Ich bin pro Amerika, merkt mes?Buccaneer hat geschrieben: ↑24 Feb 2022 08:55Ja ich läb au lieber ime freie Land mit Demokratie und shit.zeromeier hat geschrieben: ↑24 Feb 2022 08:53findi guet. Ich läb lieber nachme US System als nachme Kommunischte Scheiss. Rückständigi Arschlöcher, de söt sich mal hinderfrage, wieso sis Land det isch, wos jetzt isch. Und das liid weder ade EU no ade US of A, sondern eifach a ihrem beschissne System, und das nöd ersch sit geschter.
Aber gägesitigi Verträg zu Abrüstig eisitg chünde und denn massiv ufefahre isch eifach nume dumm. Vor allem wenn mer uf de Site isch, wo eh scho sitz eh und jeh 10x jährlich usgit für Rüstig...
thaeye hat geschrieben: ↑24 Feb 2022 08:52 infosperber isch superrusslandfründlich, scho immer gsi. ja d nato isch nöd unschuldig, aber ebe, de putin isch halt doch en weiche (leidr mit höchem iq).
despote merket au wenn schwächling reagieret.
Infosperber bütet en guete Kontrast zum restliche Einheitsbrei. Sich aber USSCHLÜSSLICHE n Meinig anhand vo Infosperber bilde isch natürli ängstirnig.
Wenn de Weste es "Regime" stürzt = geil
Wenn de Oste es "Regime" stürzt = schlemm
Wenn de Kosovo sich abspaltet = geil
Wenn sich Lugansk und Donezk abspaltet = schlemm
Chume nid drus...

de "weste" , de "oste" , de "kosovo" und den nah luganz und doenzk. alles de glich mischt. chum au nöd drus.
Mer merkts. Isch au ok. Leider hed simmer scho so wit, das mer nid pro Schwiiz oder pro EU dänkt. Ich hätt gärn in Europa mini Rueh, merke aber immer wieder, dass Grossmächt d EU chli als Spielball verwänded um ihri Konflikts uszträge.zeromeier hat geschrieben: ↑24 Feb 2022 08:57Me gsed ja jetzt, dass Gender Problem Diskussione und d'Greta nöd vor Panzer hälfed. Ich bin pro Amerika, merkt mes?Buccaneer hat geschrieben: ↑24 Feb 2022 08:55Ja ich läb au lieber ime freie Land mit Demokratie und shit.zeromeier hat geschrieben: ↑24 Feb 2022 08:53findi guet. Ich läb lieber nachme US System als nachme Kommunischte Scheiss. Rückständigi Arschlöcher, de söt sich mal hinderfrage, wieso sis Land det isch, wos jetzt isch. Und das liid weder ade EU no ade US of A, sondern eifach a ihrem beschissne System, und das nöd ersch sit geschter.
Amis (Militärs) fänded n Konfrontation Weste vs. Russland vo uf EU Bode ustreit wird rächt geil!

eigentlich warti nur druff da de pöstler elden ring bringt
willd EU en absolute mischt isch und unfähig, ich wür au uf dere umetrampe und sie manipuliere.
das isch genau richtig. i gseh die site scho o...
verstah o, dass sich d'russe dür d'nato bedroht füehle. stell dir vor, d'russe mache es "verteidigungs-bündnis" mit mexiko und kanada und stelle i dene beide länder rakete uf...

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
vorallem hät d'nato vor über 20jahr ihgwilligt, das sie sich nöd in osteuropa breit mached..
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650

ich läb au lieber frei und da woni läb, aber: ich bin gliich pro-russland. ich gseh eifach, was nato, eu unds amiland da gnau mached und es isch nöd ok. isch aber scho sitt jahrzehnte so. eigentlich sitt em agriff uf serbie vor 2000.
politik und geld abfall.
jetzt dörfed ihr mich entfründe

PS: dütschland muess jetzt denn mit holz heize. ups. aber das chunt ja us sibirie. scheisse gloffe greta, was?

wer da "pro-russland" isch, isch scho chli durebirot.
bisch jetzt plötzlich de ribit?
de konflikt isch komplex wie jede.
bisch jetzt plötzlich de ribit?
de konflikt isch komplex wie jede.
Zuletzt geändert von thaeye am 24 Feb 2022 09:31, insgesamt 1-mal geändert.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich versah eifach de russ i dere situation besser als de ander.
"pro" isch bitz zviel gseid...
"pro" isch bitz zviel gseid...

ah sorry han gmeint sigsch de mastlerp 

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650

ja, ich enthalte mich normalerwiis bi theme wie politik und religion gekonnt!
ich weiss scho warum!

voll gäg mis mantra verstosse grad. shit.

das stimmi äbe offebar gar nid behoupte gwüssi lüt...Mastler(P) hat geschrieben: ↑24 Feb 2022 09:23 vorallem hät d'nato vor über 20jahr ihgwilligt, das sie sich nöd in osteuropa breit mached..
igwilligt oder nid. es dörfti klar si, dass sich dür die erwiterig in RU es schlächts gfüehl istellt. siehe mi verglich mit mexico / kanada...

am beschte für die GANZ welt dr nato birtätte denn chönnt niemer meh irgendöper agriffe...

ah moment.. für das gits ja d'UN charta, wo agriffschrieg verbiete. kümmeret nume niemer!