chan dir eifach nur sege, das zum bispiel imene andere spieli vo from de onlinepart eigentlich fast es muess gsi isch (zumindest bi eim boss), dött isch den en andere spieler in "boss" inegschlüpft. au d lore dezue haet gstumme. sehr geil gmacht gsi. pvp isch en grosse teil vom spiel. aber chasch natürli au gsonderet aluege. es wird en riesecommunity geh wo sich nur wird em pvp widme wemme den weiss was s meta game wird sii i sache waffe und spells.
Elden Ring
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Elden Ring
wenn 2H verbuggt wäre, wäre das internet bereits durchgedreht und from hätte bereits gepatcht. hallo mcfly? weisch wievilli haend druf gwartet als berzerk mitem zweihänder durd gegend z laufe.Ribit X Titan hat geschrieben: ↑25 Feb 2022 15:22Beweise...thaeye hat geschrieben: ↑25 Feb 2022 15:192hand ist niemals verbuggt. du machst eh was falsch, halloooooooooo jemand zuhause?Ribit X Titan hat geschrieben: ↑25 Feb 2022 15:17 Also 2 Hand sollte gehen aber Beidhand kann man anscheinend vergessen, ist verbuggt ausser ich mache irgendwas falsch. Das Game möchte einem ja nichts leicht machen und ich denke sogar ein Bug wird von den Fans noch gelobt, da danach schwerer. :typej:
Ich wechsel wieder auf Keule weil um es in einer Hand zu führen fehlt STR.
Ich hatte noch nie ein Shield, also kann ich auch kein Shield verlieren.![]()
berzerk ist übrigens auch die grosse wurzel des spiels hier.
Ig empfihle es Schild ds choufe bim Händler
aber nice dass de der Boss schinbar ohni Schild hesch gschlage.

22nd century robot cat
Doraemon loves Dorayaki!
Doraemon loves Dorayaki!
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Man muss den richtigen Button nach dem Triangle drücken, ansonsten ist es entweder "waffenlos" oder wieder einhändig, aber klar, erklärt wird das einem nirgends. Muss man einfach alles rausfinden...
Besonders stark ist es beidhändig nicht aber man kann anscheinend ein Knockback- resistenter Stance erlangen wo man gut damit angreifen kann.
Ich mach jetzt pause... bestimmt kein Game für die Kafipause.
Besonders stark ist es beidhändig nicht aber man kann anscheinend ein Knockback- resistenter Stance erlangen wo man gut damit angreifen kann.
Ich mach jetzt pause... bestimmt kein Game für die Kafipause.
zweihand staggeret gegner eifach bi härte schläg. das isch bi gwüssne gegner en grosse vorteil. sind ja starchi agriff, also logisch bringsch de gegner is wanke. natürli häsch au damageincrease mit zweihand. defür halt kei schutz me. aber du bisch ja en maschine und bruchsch keis schild und rüstig.
Zuletzt geändert von thaeye am 25 Feb 2022 15:43, insgesamt 1-mal geändert.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
BossRibit X Titan hat geschrieben: ↑25 Feb 2022 13:31 Keine Ahnung ob es etwas belohnt, aber der harte Boss ist jetzt down.
Drop war ein Flamedrake-Talisman...
Der ist jetzt permanent weg wie es aussieht.

Das isch es Opfer
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Guets Game bis its! Klar nie und nimmer es 90+ Game, aber spassig bis its, ou relativ eifach bis uf die richtige Bosse für es Souls Game.

- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
Bär hani gfunde (oder eher er mi), lift gege abe nid 

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Zum Glück si d Ritter im erstä Schloss nid extrem müehsam und schwär lol
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Nei ha ersch chli glootet und entdeckt, ha ou dr Goldritter am Afang killet, när is Schloss, und der spiket dr Schwierigkeitsgrad grad huere lächerlech ( eifach bi denä Elite Ritter ). Its bini no chli me ga ufdeckä, und bi i sone ungerwäut cho, wo die blaue Astralwixer zum glück nid ou huere OP si, einzeln relativ easy aber ihri Bogeschütze u Zouberer wose derbi ungerstütze si huere OP. Its bini chli schüsch am metzlä, und ha scho es paar Festige bereinigt. Mache ersch das aues bisi is Schloss zrügg ga.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
I finge d Hitboxe teilwis chli fragwürdig um ehrlech z si, teilwis wei d Befähle ou nid so wie si söte, chönt aber ou ar unsuberä Framerate lige, kei Ahnig. Z Game isch guet, aber wie scho gseit never ever ou nume Annähernd im 90er Berich. Sekiro hät viu besser ine Openworld passt dünkts mi. Artdesign u Grafik si guet, Gameplay isch guet, Story definierigssach, und dr Schwirigkeisgrad isch fragwürdig, es isch zwüsche simpel und übertribe schwär. Bis its gibe ig ihm 80% .. Das Sofria Gebiet het mir huere nid gfaue, was Gägner u Artdesign ageit. Hingäge z Startgebiet gfaut mir sehr
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Aber z explore, je nach Umgäbig macht scho spass. Die lüchtendä Schädle chöit dir de kaputt mache, si immer Seelästeinä ähh Runästeinä drinn

Zuletzt geändert von thaeye am 26 Feb 2022 13:39, insgesamt 1-mal geändert.
defür hani en magiescroll gfunde. trifft sich guet.
finds phantastisch bisher, für mich sind d wertige grechtfertigt, aber ich bin da sicherlich befange. für mich passt bisher alles, ja es git ab und zue frameproblem und es isch immer na s souls kampfsystem im hindergrund.
aber die invididualisierigsmöglichkeite vom charakter , die welt, aud grafik gfallt mir sehr guet, isch stimmig, stahn uf de dunkli schit irgendswie vo from.
d spelleffekt sind sehr geil für mis aug.
de entdeckerdrang isch da wie na nie, zelda haets am afang gha ischmer den aber usghenkt weg de dungeons.
finds phantastisch bisher, für mich sind d wertige grechtfertigt, aber ich bin da sicherlich befange. für mich passt bisher alles, ja es git ab und zue frameproblem und es isch immer na s souls kampfsystem im hindergrund.
aber die invididualisierigsmöglichkeite vom charakter , die welt, aud grafik gfallt mir sehr guet, isch stimmig, stahn uf de dunkli schit irgendswie vo from.
d spelleffekt sind sehr geil für mis aug.
de entdeckerdrang isch da wie na nie, zelda haets am afang gha ischmer den aber usghenkt weg de dungeons.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
No grad schnäu d Tunnel von Morne greinigt, Boss rächt easy im erstä Versuech abe gfätzt. Dä fasch nid 1 zu 1 vo Sekiro übernohnig Bluetschlag mit em Katana isch rächt nice. E ufgladnige Schlag het ihm grad e 5e Läbu wäg gno
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Das isch äbe i derä Ungerwäut Fiorna mit denä blaue Wixer so. U sone Pfiu macht eifach öbe 70% Damage lol
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Aber dr Suchtfaktor isch würklech riesig lol. DL2 und Horizon flimmer West müesse warte
ich han kei ahnig meh, jetzt haets mich 2 x irgendswohere teleportiert
na nie döt gsi. egal. durekämpfe. suech mal widr es grace und gang zrugg is startgebiet. han immer na kei summons.

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Für Summons muesch i die ersti Chiuche ga, bim Goldritter. Dert hockt eini woder e Glogge git, und dr 3 Wolf summon
- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Immerhin
- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
Heiter ou mau e chischte uftah und sitt ane andere Ort teleportiert worde?