[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
dä muen ersch mal bewiese, dass er dä hushalt mache chan etc.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Re: [OT]Generelles Politik-Topic
Wohnt sehr wahrschinlich no dehei bim Müeti. Und de Subi het s'Grosi zahlt aber jetzt längts nid für de Moscht ...Mastler(P) hat geschrieben: ↑01 Mär 2022 13:23 dä muen ersch mal bewiese, dass er dä hushalt mache chan etc.

Dä Mastler und dä Ribit sind sich i eim uuhuere ähnlich: Je kontroverser und wältumfassender sThema isch, desto uufregender und grösser zeigt sich ihri virtuell Bühni zum sich darstelle. Unwiderstehlich für beid dä unändlich Strom vo Provokation und heischende Uufmerksamkeit und dä Drang zur Sälbstinszenierig und Profilierig (bi beidne au sehr uffällig, eher aber bim Mastler, wie er en Mangel a Grundbildig mit "alternativem Wüsse" versuecht zkompensiere, bim Ribit ischs weniger Bildig, aber meh en Mangel ah Würklichkeitsnöchi, woner mit Intellekt versuecht zkompensiere). Beid tät en längere Uufenthalt i dä gliiche stationäre Psychiatrie wahrschiinlich no guet.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Mach das über mich au bitte! Verzehl!

Bi dier erchänn ich grad nöd derart uufälligi Muster, sorry, gäll.
Zuletzt geändert von Vyse am 01 Mär 2022 13:31, insgesamt 1-mal geändert.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Vyse in Höchschtform: 10/10
- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Wie im Chindergarte tuesch. Grad hürote wemmer bimene Thema die glich Meinig vertritt. Tubelizeromeier hat geschrieben:Hüraten doch de ribit, chasch au grad für sini sozialchoschte ufcho.Herr Rossi hat geschrieben:Fang bi dir a du Spastthaeye hat geschrieben:DANACH MIT CHINA/RUSSLAND WIRTSCHAFT AUFBAUEN! GANZ EINFACH![]()
de commie ribit, zusammen mit xiping und putin hand in hand. er wür sich also würkli am liebste mit dene "wirtschafte" als mit de USA.
so enttüscht worde vom kapitalismus und vom böse imperialistische weste, daser sich jetzt dene um de hals wirft.
chame dem typ würkli mal eis uf de näggi haue?
Herr Rossi hat geschrieben: ↑01 Mär 2022 13:38Wie im Chindergarte tuesch. Grad hürote wemmer bimene Thema die glich Meinig vertritt. Tubelizeromeier hat geschrieben:Hüraten doch de ribit, chasch au grad für sini sozialchoschte ufcho.Herr Rossi hat geschrieben:Fang bi dir a du Spastthaeye hat geschrieben:DANACH MIT CHINA/RUSSLAND WIRTSCHAFT AUFBAUEN! GANZ EINFACH![]()
de commie ribit, zusammen mit xiping und putin hand in hand. er wür sich also würkli am liebste mit dene "wirtschafte" als mit de USA.
so enttüscht worde vom kapitalismus und vom böse imperialistische weste, daser sich jetzt dene um de hals wirft.

Herr Rossi hat geschrieben: ↑01 Mär 2022 13:12Fang bi dir a du Spastthaeye hat geschrieben:DANACH MIT CHINA/RUSSLAND WIRTSCHAFT AUFBAUEN! GANZ EINFACH![]()

na nie bide commies ghängt aberen huere schnorre.
Zuletzt geändert von thaeye am 01 Mär 2022 13:48, insgesamt 1-mal geändert.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
was meinsch, wie lang gahts bis er sich vom vyse trännt? und wichtiger: wer ischs power bottom?Herr Rossi hat geschrieben: ↑01 Mär 2022 13:38 Wie im Chindergarte tuesch. Grad hürote wemmer bimene Thema die glich Meinig vertritt. Tubeli
guet isch dä vyse kenn psychiater. anderersiits au schwär anderi zberate, wenn mer selber immer dä depri usehänge laht und so mühe mitm läbe hät. gottes und mini gnade isch dir wieterhin sicher, min sohn. ich verzeih dir dini misinterpretatione.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
De hed zumindescht nid ständig s Gfühl öppis bessers zsii als die andere. Meh als e grossi Klappe hesch au du nid zbiete. Mal bitz Textverständnis statt caps lock getrollethaeye hat geschrieben:Herr Rossi hat geschrieben: ↑01 Mär 2022 13:12Fang bi dir a du Spastthaeye hat geschrieben:DANACH MIT CHINA/RUSSLAND WIRTSCHAFT AUFBAUEN! GANZ EINFACH![]()
chame dem typ würkli mal eis uf de näggi haue?da chunt de gröst habasch na hine füre

das isch wahr. er haet nöd s gfühl ständig besser zsii als alli andere... rossi. coronagschädigt, chum jetzt.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Abfahre mit religiöse Märlifigure, hilft bim iordneMastler(P) hat geschrieben:was meinsch, wie lang gahts bis er sich vom vyse trännt? und wichtiger: wer ischs power bottom?Herr Rossi hat geschrieben: ↑01 Mär 2022 13:38 Wie im Chindergarte tuesch. Grad hürote wemmer bimene Thema die glich Meinig vertritt. Tubeli
guet isch dä vyse kenn psychiater. anderersiits au schwär anderi zberate, wenn mer selber immer dä depri usehänge laht und so mühe mitm läbe hät. gottes und mini gnade isch dir wieterhin sicher, min sohn. ich verzeih dir dini misinterpretatione.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ou wieder Corona, what's next? Nintendo? Lulz, riss di chli zämethaeye hat geschrieben:das isch wahr. er haet nöd s gfühl ständig besser zsii als alli andere... rossi. coronagschädigt, chum jetzt.
Ui nei, er verzwiifled ah dä Lohnarbet und haltet dFortpflanzig als fragwürdig in Anbetracht vom Liid i dä Wält, ja mega krassi, nöd nahvollziehbari Haltig.Mastler(P) hat geschrieben: ↑01 Mär 2022 13:47 guet isch dä vyse kenn psychiater. anderersiits au schwär anderi zberate, wenn mer selber immer dä depri usehänge laht und so mühe mitm läbe hät.
ebe ich finds schön chönd lüüüt ihre geist ja na uf alli siite usrichte, aber irgendswo muesch den aumal dini weltsensorik widr chli a de weltlag apasse.
vor luuter RT und böse imperialistische weste söttmehh den au na chli anderi sache gseh (und zwar sin eigete lebensstil und wieso de au möglich isch). und zwar nöd was es paar nase vor 100 jahr mal gmacht haend.
vor luuter RT und böse imperialistische weste söttmehh den au na chli anderi sache gseh (und zwar sin eigete lebensstil und wieso de au möglich isch). und zwar nöd was es paar nase vor 100 jahr mal gmacht haend.
Zuletzt geändert von thaeye am 01 Mär 2022 13:54, insgesamt 2-mal geändert.
Ich wür nid viel uf d Meinig vo eim mit mangelnder Grundbildig gäh. Also chasch beruhigt si.Vyse hat geschrieben: ↑01 Mär 2022 13:52Ui nei, er verzwiifled ah dä Lohnarbet und haltet dFortpflanzig als fragwürdig in Anbetracht vom Liid i dä Wält, ja mega krassi, nöd nahvollziehbari Haltig.Mastler(P) hat geschrieben: ↑01 Mär 2022 13:47 guet isch dä vyse kenn psychiater. anderersiits au schwär anderi zberate, wenn mer selber immer dä depri usehänge laht und so mühe mitm läbe hät.

Weltsensorik!
Ich hoffe schwär das Wort wird im Duden ufgnoh! Es zergaht uf de Zunge!
"Kalibrier mal dini Wältsensorik"

am rossi sini menschekenntis, de aug weiss alles besser und de ribit nöd.
bi mir stimmt dini uusag , bim einte nöd, sovill zu sensorik und beurteiligsvermöge
bi mir stimmt dini uusag , bim einte nöd, sovill zu sensorik und beurteiligsvermöge
Wänn nüüt meh zsäge weisch, dänn beruefsch dich uuf diin Papi. Isch guet, ich känne so Art vo Lüüt, scho hüüfig troffe i miim Läbe, muen nüüt mit dänne ztue ha. Sind meistens rächt grobschlächtigi Mänsche gsi i jedere Hiisicht.Mastler(P) hat geschrieben: ↑01 Mär 2022 13:47 gottes und mini gnade isch dir wieterhin sicher, min sohn. ich verzeih dir dini misinterpretatione.![]()
Ich bin mal fertig i däm Topic, hoffe, du findsch e Möglichkeit diin Minderwertigkeitskomplex, Grössewahn oder was au immer chli iis Gliichgwicht zbringe.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
i'll have you know, i went to harvard. how bout you?
Quelle da han ich jetz wükli einiges ih churzer ziit glernt.
danke. hoff ich doch für dich au, was au immer es isch.