es isch halt meh eh ollig-archie.
Moderator: Avenger
Und wie will er Inflation bekämpfe?thaeye hat geschrieben: ↑02 Mär 2022 13:19 han schnell am![]()
joe sini state of the union red gseh
iraner statt ukrainer
cmon man, folks.
aber er will inflation härt bekämpfe, wil sin papi scho weg de stiigende lebensmittelchöste haet muesse zügle mit de familie, er chunt halt vo de streeetzzz, eine vo ois, nöd wie de trump.
das bild mitm alte mah am bode, isch scho paar jahr alt..
omg.Mastler(P) hat geschrieben: ↑02 Mär 2022 13:42 will nach wachsende nato bedrohig gegeüber russland, sie entschiede handlet um sich schlussendlich zur wehr zsetze.
Da muss i am Zensur-Meier chli rächt gäh.zeromeier hat geschrieben: ↑02 Mär 2022 14:14omg.Mastler(P) hat geschrieben: ↑02 Mär 2022 13:42 will nach wachsende nato bedrohig gegeüber russland, sie entschiede handlet um sich schlussendlich zur wehr zsetze.
Äh nei!Mastler(P) hat geschrieben: ↑02 Mär 2022 14:20 alles asichtssach, wie mer scho bi dä mediale "berichterstattig" gseh chan.
Genau. Frag mal dr Bush Junior winer das umgange hett... und dr Blair...und...und...und...Buccaneer hat geschrieben: ↑02 Mär 2022 14:23Selbst wenns wäri:Mastler(P) hat geschrieben: ↑02 Mär 2022 14:20 alles asichtssach, wie mer scho bi dä mediale "berichterstattig" gseh chan.
es muss es UN Mandat ane zum dörfe agriffe.
Also giltets Motto: "ich ha nid, er hed au"abyss hat geschrieben: ↑02 Mär 2022 14:25Genau. Frag mal dr Bush Junior winer das umgange hett... und dr Blair...und...und...und...Buccaneer hat geschrieben: ↑02 Mär 2022 14:23Selbst wenns wäri:Mastler(P) hat geschrieben: ↑02 Mär 2022 14:20 alles asichtssach, wie mer scho bi dä mediale "berichterstattig" gseh chan.
es muss es UN Mandat ane zum dörfe agriffe.![]()
Und damit mein ich alli Lüt/ Länder etc. wo illegali Agriffschreig begange hend. Also au de Bush und de Obama... etc.
Ok sorry gell.Buccaneer hat geschrieben: ↑02 Mär 2022 14:28Also giltets Motto: "ich ha nid, er hed au"abyss hat geschrieben: ↑02 Mär 2022 14:25Genau. Frag mal dr Bush Junior winer das umgange hett... und dr Blair...und...und...und...Buccaneer hat geschrieben: ↑02 Mär 2022 14:23Selbst wenns wäri:Mastler(P) hat geschrieben: ↑02 Mär 2022 14:20 alles asichtssach, wie mer scho bi dä mediale "berichterstattig" gseh chan.
es muss es UN Mandat ane zum dörfe agriffe.![]()
Bisch bled? Han ja gschriebe
Und damit mein ich alli Lüt/ Länder etc. wo illegali Agriffschreig begange hend. Also au de Bush und de Obama... etc.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 9 Gäste