Moderator: Avenger
Nur wil si du nid hesch, dini ganz persönlich mittithaeye hat geschrieben:niemert haet die "inneri" mitti (was söll das siii?), was füres gelabber und das im politk topic
meistens es egowerchzüüg zum inere diskussion kei siite muesse/welle z bezieh und den de grösst welle spiele. wemme den id tüüfi gat i de diskussion chömet den whataboutism. (aber aber de haet doch au mal, sind doch all schuld etc), es vernünftigs abwäge vo einzelne gschichtliche vorkommnis findet nömm statt sondern eifach alles inehaue. kontext gat völlig verlore und me verlüürt sich in whataboutism.
Hani tatsächlich, det hani mini inneri Mitti aber nonig gfunde. Mini freudsch Interpretation; du hesch vermuetlich mal en Gschpürschmipseudospirituelli Partnerin gha.thaeye hat geschrieben:de rossi haet mit sinere innere "mitti" agfange. kei ahnig. i jedem 2 thread chunt das bi ihm. schiint wohl was grundlegends zsii.
mini freudsche analyse; wahrschinlich mal en sehr dominanti partnerin gha
Zu welem Thema?thaeye hat geschrieben:du häsch dini meinig mit mir aber scho teilt. bis mal konsequent.
Herr Rossi hat geschrieben: ↑09 Mär 2022 10:30Hani tatsächlich, det hani mini inneri Mitti aber nonig gfunde. Mini freudsch Interpretation; du hesch vermuetlich mal en Gschpürschmipseudospirituelli Partnerin gha.thaeye hat geschrieben:de rossi haet mit sinere innere "mitti" agfange. kei ahnig. i jedem 2 thread chunt das bi ihm. schiint wohl was grundlegends zsii.
Kudosthaeye hat geschrieben:Herr Rossi hat geschrieben: ↑09 Mär 2022 10:30Hani tatsächlich, det hani mini inneri Mitti aber nonig gfunde. Mini freudsch Interpretation; du hesch vermuetlich mal en Gschpürschmipseudospirituelli Partnerin gha.thaeye hat geschrieben:de rossi haet mit sinere innere "mitti" agfange. kei ahnig. i jedem 2 thread chunt das bi ihm. schiint wohl was grundlegends zsii.
korrekt, es paar vo dene, ich gsehn mir sind beid psychoanalytisch begabt. und ich ohni gfundni mitti
Ich hoffe stark, dass er über sFr. 3.-- pro Liter klettert. Dann sehe ich endlich nicht mehr so viele Subi-Benzinschleudern auf der Strasse rumgurken ...Ribit X Titan hat geschrieben: ↑09 Mär 2022 10:45 Was den Sprit angeht, der hat wohl jetzt das Rekordhoch erreicht und ich schätze er wird gegen Sommer bis Herbst noch die 2.50er Marke erreichen, je nachdem wie lange das mit dem Krieg und den Sanktionen andauert.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
also ganz konkret oder nur gefühlt?Ribit X Titan hat geschrieben: ↑09 Mär 2022 10:35 Du, ich bezahle ebenfalls einen hohen Preis für die ganze, unnötig provozierte, Konfliktscheisse...
ich wiederhole und präzisiere:Buccaneer hat geschrieben: ↑09 Mär 2022 11:26also ganz konkret oder nur gefühlt?Ribit X Titan hat geschrieben: ↑09 Mär 2022 10:35 Du, ich bezahle ebenfalls einen hohen Preis für die ganze, unnötig provozierte, Konfliktscheisse...
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 2 Gäste