ja grössti position isch härti wett. das wag ich au nöd. aber sie isch bi mir jetzt doch die 5 grösst und das wotti mal so lah, wenn sie den mal vo de walstreet au chli meh lööööv überchunt, verchaufi den au mal paar. aber lahn sicher vill laufe bis zum gsteckte ziel (ziitlich und monetär).
ich hoff das sie de code mal veröffentlichet und den evtl. mal es freemium modell zum chli ateasere abüüütet. den gat ragette ab. s paymodell söttets au uf pay per use analog AWS umstelle irgendwaen. und sie bruchet unbedingt bis 2025 es fetts wachstum im normale businessbereich (non government).
min privatbankerkolleg haet mir zwar vo palantir abgrate (blablal 17 jahr da und immer na nirgends), aber er haet au gseit vor 2 Wuche ich söll alli positione verchaufe und gold chaufe

vo tech haeter kei ahnig. ich haet jetzt brutal gschisse gha. er will immer na nöd igseh das tech d welt wird bestimme (überwachig, dataanalyse etc), aber hans ihm vor 10 jahr scho gseit. wenigstens haeter chli bitcoin kauft gha.