Moderatoren: Master(G), Avenger
Aber z Video hett schono öpis und isch fönny, muesi säggä du.Mastler(P) hat geschrieben: ↑05 Nov 2021 13:26
Quelle
![]()
aso, ich bi ganz und gar nid und niemals ou nume chlei, es müü, oder ou nume vielech evtl. schomou gar nid überzügt.![]()
genau. das hät sie danach au grad gseid und ich stimm der zue. religion isch nöd nötig um respekt-und rücksichtsvoll mitenandumzgah. es hilft aber, vorallem ih dä chindheit chas no guet si dänki. was das abelangt, vermittlet ja eh all hauptreligione öppe die gliche wert.
sie isch ja früehner links gsi. es cha guet das d'antifa commies sie abgstosse händ. vo dem her legitime usdruck find ich.Vyse hat geschrieben: ↑27 Nov 2021 11:21 Zu ihre. Ich find sie cool. Sie hät chli e Störig (wie die meiste Amis) mit Commies. Wänn öppis schlächt isch, sinds immer CommiesUnd chli zu kapitalismus-fromm isch sie au aber suscht e cooli, mag ihri Kommentär und dArt wie sie dänkt: "I represent myself", was für e Ahsag. Sehr guet.
absolut verheerend!!! lueg mal, was us mier worde isch... :typej:Vyse hat geschrieben: ↑27 Nov 2021 14:53 Religion i dä Chindheit halt ich persönlich für absolut verherend.
Chinder sölled dWält entdecke ohni äre uufgnötigte Wältsicht, wo duur dReligion vorgäh wird, sie sölled dä Wält gägenüber stah, wie sich sich uus sich sälber git. Wänns dänn erwachse und geistig mündig sind, chönnts ja freiwillig entscheide.
sProblem isch, wänn geistig ebbe nöd mündig bisch (all Chinde), chasch du Ideeä gar nöd kritisch abwäge und sie ahnäh oder abwiese. Sie werdet dier ungfiltered iigflöst.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 0 Gäste