PC/Xbox Shredders
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- sirarthur
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1400
Wills hütt nomal gschneit hätt...Es Indie Snowboard Game für PC und Xbox. Ich finds rächt guet, es hett no chli finschliff vertreit, aber s'Fahrgfühl isch guet und es hätt nöd so viel schnick schnack wie Steep etc.. Erinnert chli a Amped, aber es softers Gfühl bim fahre. Ich hans ufem PC, mini alt Gurke chan das aber chum spiele, isch wahrschinli auch schlächt optimiert, will Grafik isch ok, aber nütt bahnbrechends, ah ja rächt viel wiis...
https://www.shreddersgame.com/
https://www.shreddersgame.com/
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
gseht nice us. riders republic chasch ja nid würklech bruche. Steep isch immer no geil zwüsche düre!
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
cool dasses au i dem genre indie games git...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Re: PC/Xbox Shredders
Ha gester kauft. Isch dLernkurve extremscht steil, sKontroll-Konzept schlächt oder bin ich im Alter fiinmotorisch nümm uuf dä Höchi? Ich bringe überhaupt nüüt hi. sFahrfeeling wär no cool, wänns präzies wär aber Moves duurezieh isch absoluti Katastrophe, en 360 Tailgrab oder sowas bring ich umsverrecke nöd häre, nach äre halb Stund oder so schmerzed dSehne im Handrugge. Ok, ich bin alt 

Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
de fabrice hetts i eusem review ähnlich beschriebe:
https://www.thegnet.org/post/the-g-net-review-shredders
https://www.thegnet.org/post/the-g-net-review-shredders
Ja! dCharaktere im Game sind alles Social-Media-Huurene, chamme also definitv überspringe.über einen [...] Kampagnenmodus freuen, bei dem getrost alle Zwischensequenzen übersprungen werden dürfen
Ich phalte sGame jedefalls, glaube scho au, dass wänne me chli Üebig bechonnt, sganze no rächt cool chönnte werde, voruusgsetzt es git au längeri Abfahrte (am Ahfang sinds scho extrem churz).
No paar Stund gamed, es isch bitz e Hass-Liebi. sFahrfeeling isch irgendwie scho super aber dStüürig isch leider eifach extremscht müehsam und vor allem hüüfig au sehr inkonsistänt bi gwüsse Sprüng, was frustrierend isch. Es isch definitv eis vo dänne Games, wod richtig üebe muesch uuf dä andere Siite wirsch defür au belohnt mitme zunähmende Spielfluss.
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Es gseht aber fantastisch us!
Aber so wie ihr da schriebet isch das leider nüt für mich, wills halt zu schwer isch und ich kei lust han gross go üebe.

Aber so wie ihr da schriebet isch das leider nüt für mich, wills halt zu schwer isch und ich kei lust han gross go üebe.

Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
ja früehner bim ssx chnöpf id finger, hüt weissi gar nöd, wie ich das meischtere würd.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Es erinnered würkli bitz ah die alte Ziite, wome als junge Spunt stundelang irgend en Taschtekombination bis zur Perfektion güebt hät.
Has langsam dusse mit dä Stüürig, langsam (nach öppe 8h). Däm Game fählt sowas vo en guete Tutorial-Mode aber sFahrfeeling isch scho öppis vom beschte, wo ich imene Snowboard Game erläbt han, wo zämme mit dä Stüürig mängisch scho fascht chli ahn e Simulation gränzt.
Has langsam dusse mit dä Stüürig, langsam (nach öppe 8h). Däm Game fählt sowas vo en guete Tutorial-Mode aber sFahrfeeling isch scho öppis vom beschte, wo ich imene Snowboard Game erläbt han, wo zämme mit dä Stüürig mängisch scho fascht chli ahn e Simulation gränzt.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
has jetzt auno gspillt. am afang dänkt das chunnt denn scho mit chli üebig aber bin immer no en voll noob
schad hoffnig gha i das game aber so wirdi wohl wiiterhin mis gliebte Steep vo 2016 zocke im Winter 

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
Isch das dass wingsuite game ?Reinforced hat geschrieben: ↑11 Dez 2022 13:57aber so wirdi wohl wiiterhin mis gliebte Steep vo 2016 zocke im Winter![]()
Ich will das au mal uf em pc spile. Chan i das ohni account ? Ha nur mal was glese vo LumaPlay_x64.exe
Kennsch da ? Isch da en emulator ?

- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
also de emu kenni nid aber ja Steep het u.a. Wingsuit ja und macht immer no funturntablism hat geschrieben: ↑16 Mär 2024 22:31Isch das dass wingsuite game ?Reinforced hat geschrieben: ↑11 Dez 2022 13:57aber so wirdi wohl wiiterhin mis gliebte Steep vo 2016 zocke im Winter![]()
Ich will das au mal uf em pc spile. Chan i das ohni account ? Ha nur mal was glese vo LumaPlay_x64.exe
Kennsch da ? Isch da en emulator ?