aber was sölls dänn sii? bzw wieso fröögsch du (dich) das? nach jedem loop zoomt d'kamera i eis vo de holzwarplöcher und zuenere spielszene wo irgendswo rundume um hyrule passiere wird i däm spieli was me denn au miterläbe tät wemme ufhört sich das zfrööge und uf dä start bötten druggt.
zwirrlibatz hat geschrieben:aber was sölls dänn sii? bzw wieso fröögsch du (dich) das? nach jedem loop zoomt d'kamera i eis vo de holzwarplöcher und zuenere spielszene wo irgendswo rundume um hyrule passiere wird i däm spieli was me denn au miterläbe tät wemme ufhört sich das zfrööge und uf dä start bötten druggt.
zwirrlibatz hat geschrieben:nach jedem loop zoomt d'kamera i eis vo de holzwarplöcher und zuenere spielszene wo irgendswo rundume um hyrule passiere wird i däm spieli was me denn au miterläbe tät wemme ufhört sich das zfrööge und uf dä start bötten druggt.
Ich hans wölle wüsse fürne Text, fertig!
ah, denn copypastisch eifach mini erchlärig da drii.
zwirrlibatz hat geschrieben:nach jedem loop zoomt d'kamera i eis vo de holzwarplöcher und zuenere spielszene wo irgendswo rundume um hyrule passiere wird i däm spieli was me denn au miterläbe tät wemme ufhört sich das zfrööge und uf dä start bötten druggt.
Ich hans wölle wüsse fürne Text, fertig!
ah, denn copypastisch eifach mini erchlärig da drii.
cube isch au keis remake sondern en port gsi. das hie isch nöcher bimne remake als bimne port. all die innerüüm sind im original flachi 2d hintergründ gsi.
O_O hat geschrieben:oder verstand ich dich falsch.
ich han kei ahnig was d'technik drhinder betrifft und weiss nöd was da grafisch wieviel überezüglet und was neugmacht worde isch. und eh noni viel bildi agluegt vom 3DS remake. dä link xeht jedefalls sehr anderscht - aso gremaket - us und grundsätzlich deuchts mich eifach es isch no schöner als ufem cube.
Es würkt ufem 3DS sicher schöner als jedi anderi OoT Version. Und das nid nur wegem chlinere Bildschirm sondern wills ebe in vilne Bereiche au suber überarbeitet worde isch. Ahja, und s Menu ufem Touchscreen isch eifach nur wunderbar!