als grosse ninja-fan hani so en special scho länger plant gha, aber nie ziit gfunde. jetzt isches sowiit! nach 3 täg recherche und schriebe, isches äntlich fertig. rächt heftig gsi. bi gspannt, was ihr dezue säged hoffe es gfallt eu und laht eu bitz in erinnerig schwelge
@Mr. Heli: du ich ha würkli die letschte paar täg im internet nur nach ninja games recherchiert und ha sogar vieli us minere sammlig nomal gspielt, aber es schaffets halt nur die würkli allerbeschte uf die lischte. ninja cop ghört aber definitiv dri.
es isch krass, wie viel ninja spiel es mittlerwiile gitt. wirsch stiggelisinnig
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Cool dass es der Cop no i bricht gschafft het. Dä isch würklech e Erwähnig wert und dert gits ja o intressants zum verzelle.
Dass Turtles und Goemon & co nid im Bricht si fingi ok, obwohl gueti Spiel, dennoch scho chlei zu wit weg vo de „ächte“ Ninjas.
Grisu hat geschrieben: ↑20 Mai 2022 10:36
Tenchu Z findi s'bescht näb de shinöblers, das fählt mer irgendwie au uf de lischte..
witzig isch, dass ich vor 3 täg extra mini 360 agworfe han, zum das spiel nomal spiele. ich has äbe au in sehr gueter erinnerig gha. bin denn hin und her grisse gsi und has am schluss ned dri gno... aber weisch was, eigentlich hesch rächt, ich baus no dri.
(zum glück wird de artikel erst am abig uf social beworbe, ich han also no bitz ziit für "korrekture" hahaha)
edit: isch din!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Ich ha uf em amiga dazumal immer ninja warriors gspillt. Find de soundtrack hüt no super. Ha de soudtrack sogar uf em mp3 player
Shinobi isch au immer gloffe und uf em famicom das mit em chline rote ninja (de name fallt mer grad nöd ih)
Für de atari lynx hani in new york im toys r us mal s ninja gaiden kauft gha. Au eis vo de bessere lynx games.
En richtige wurfstern hani ä no. Die hämmer amal im waffeladde kauft gha. Hüt isch das glaub verbote.
ich hatte Mystic Warriors in Betracht gezogen, aber dann hätte ich auch Shadow Force mit rein nehmen müssen. Das waren mir dann allerdings zu viele Pixel-Ninja-Spiele. Die Liste ist auch so schon ziemlich lang geworden!
Ah Mark of the Ninja hani gsuecht! Das hed mi rächt güet dünkt und isch es würklichs Ninja Game. Viel vo dene gnannte sind ja eifach Prügel Games mit Ninja Skins...