Super Nintendo World USJ
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Super Nintendo World USJ
Bi z Japan im Universal Studios Japan gsi. has alte topic nid gfunde.
es git en Yoshi Ride, wo recht langwielig isch. fahrsch eifach ufem yoshi ume und haltisch usschau nach farbige eier. wenns richtige ei chunt, drucksch de passend chnopf dezue. isch halt meh zum verwiele, ussicht uf de park gnüsse und für familie mit chline chin.
super isch aber mario kart gsi. 3d brülle und fahrsch ufeme kart uf schine ume. de kart dreiht sich, beschleunigt wennd ufd regebogepischte chunsch und du schüssisch mit panzer uf gegner wos dir ufde 3d brülle azeigt. mega gmacht. susch gits eifach no chli esse, shops und gadgets wo mit em armband wod für ca. 40 stutz zuesätzlich chasch chaufe (hani nid gmacht) chasch nutze.
es git en Yoshi Ride, wo recht langwielig isch. fahrsch eifach ufem yoshi ume und haltisch usschau nach farbige eier. wenns richtige ei chunt, drucksch de passend chnopf dezue. isch halt meh zum verwiele, ussicht uf de park gnüsse und für familie mit chline chin.
super isch aber mario kart gsi. 3d brülle und fahrsch ufeme kart uf schine ume. de kart dreiht sich, beschleunigt wennd ufd regebogepischte chunsch und du schüssisch mit panzer uf gegner wos dir ufde 3d brülle azeigt. mega gmacht. susch gits eifach no chli esse, shops und gadgets wo mit em armband wod für ca. 40 stutz zuesätzlich chasch chaufe (hani nid gmacht) chasch nutze.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
so guet! 

- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Sehr schön
Wie hät s’esse det usgseh? Alles mit Pilz
Wenn dä Park idä USA ufgaht, gangi au mal
Da vergönd bi mir sicher no etlichi Jahre.

Wie hät s’esse det usgseh? Alles mit Pilz
Wenn dä Park idä USA ufgaht, gangi au mal

Da vergönd bi mir sicher no etlichi Jahre.
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Re: Super Nintendo World USJ
Fuuukkk ich wett au wieder uf japan gah!
Gseht fönny us de park
Gseht fönny us de park

- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
sehr geili Erinnerige hani. Bi mir hets damals (2014) no dr Back to the Future the ride gäh und Backdraft gitts wohl beidi nüm ?!
Re: Super Nintendo World USJ
back to the future gits glaubs immer no, bi aber nid gsi. ziit het leider nid für alles glanget.Reinforced hat geschrieben: ↑22 Mai 2022 21:27 sehr geili Erinnerige hani. Bi mir hets damals (2014) no dr Back to the Future the ride gäh und Backdraft gitts wohl beidi nüm ?!
- joe_higashi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
fett. hesch en japanische pass oder wie hesch ez choene reise? businessvisum?
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
also luut wikipedia isch zue 2001-2016. Ersetzt dür "Despicable Me Minion Mayhem" WTF!Mr. Heli hat geschrieben: ↑23 Mai 2022 11:41back to the future gits glaubs immer no, bi aber nid gsi. ziit het leider nid für alles glanget.Reinforced hat geschrieben: ↑22 Mai 2022 21:27 sehr geili Erinnerige hani. Bi mir hets damals (2014) no dr Back to the Future the ride gäh und Backdraft gitts wohl beidi nüm ?!
ims US and A sind beidei scho sitt 2007 zueh