cha ja mal frage, obs eus es teschtmuschter lieferet
wasi usegfunde han während de recherche isch, dass es scho bordells gitt wo nur puppe abütet, au da ide schwiiz
möcht gar ned wiiter drüber nadänke erhlich gseid :typej:
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
...statt en lebensgrosse Solid Snake, Link oder Master Chief chönt mer sich ja sowas is Gamezimmer stelle... viel tüürer isch das nedmal und fallt gar ned uuf, chömed ja mit chleider und accessoires...
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Master(G) hat geschrieben: ↑23 Jun 2022 07:15
...statt en lebensgrosse Solid Snake, Link oder Master Chief chönt mer sich ja sowas is Gamezimmer stelle... viel tüürer isch das nedmal und fallt gar ned uuf, chömed ja mit chleider und accessoires...
Zahlsch nomau massiv ufpris wenn sie aständig agleit isch..
Also d Ellie und d Ciri sinn scho guet gmacht, meine fresse...
Aber jo, bruchts sicher in dr hüttige Zitt.
Für mi wärs nüt. Kha mit Gummigschmack nüt aafange. Nur Natur isch bescht!
Also joa die unrealistisch Darstellig vo de Tifa chamer ja scho nöd so ernst neh.
Aber i wör säge Priise sind scho okay. Oxmox Lifesize-Statue sind ja numel chli türer und wemmer bedenkt, dass Oxmox wenn's um ''menschlichi'' Charaktere teilwiis sehr komischi - sogar eher schlechti Statue gschaffe het au fair. Und mit schlecht meini jetzt nöd d Qualität vo de Statue a sich, aber i find d Gsicht meist nöd würkli passend be de menschliche Statue. Und ob mer sicht letschtlich denn e Oxmox Statue oder sowas it Wohnig stellt, macht miner Meinig na nüm so en riese Unterschied (au wenn die natürli au anderi Zweck als nur Deko erfüllet).