o im kanton BL...

Moderator: Avenger
okay... i ha lieber e 144nm / 150 ps charre, wo 300'000 km het als eine miteme gschwürlader wo nach 30'000 abliegt!
Also ich ha lieber en G60 wo no dur d'MFK chunnt ohni d'Kotflügel z'schweisse und zwei kompletti Sitewänd z'lackiere.
Übrigens hani - ehrlich wie ich stets bin - gseit: "Dä Idiot isch en (Ex-)Polizischt ..."
Jetzt säg nume no, Du hesch au no en IQ-Tescht gmacht? Ich hoff nume, dass dete es bitzli besser bisch als bi de Aschläg pro Minute ...
Alles Hypothese. Tönsch es bitzli nach emene dumme Schnorri ehrlich gseit ...
Das machi doch no so gärn ...
Immerhin scho öpis mehr als Du ...
Wer andauernd Schryb-, Räche- und Änglischfehler macht sött sich vilicht emal hinterfrage ...
Und Du hesch e Partnerin wo nid am Wohn(mit)eigetum losch teil ha ... :typej:
technisch gseh also wie bi dir!
Ich ha gseit ich wohn weder im Elterhus no bi der Mueter daheim. Hesch eigentlich würklich es Problem mit läse?
Nei ich wohn nid 2 Stunde vo der Mueter entfernt wie Du. Und d'Familie isch mer tusig Mol wichtiger als dr Job oder Gäld ...
Gradus ja... Wär o komisch wenn nid mit däm leistigsvorsprung...
Isch e Tatsach und keis Geblöffe ...
"Näbe" und "bim" sind zwei verschiedeni Sache. Mues ich s'Zitat goge sueche, Schwindelholz?
Werum hämmer die Hüser zämme kauft? Will mer sich inere Partnerschaft vertraut und s'Gegeüber gärn mit ins Boot nimmt. So cha mer sich au zämme freue ...
Egoischt isch wenn dr Job wichtiger als d'Mueter isch. Also bisch Du definitiv ganz en grosse ...
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 4 Gäste