Under The Waves
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
neus narrativs Adventure vo Quantic Dream!
2023 für Konsole und PC
info, trailer, screens: https://www.thegnet.org/post/narratives ... e-waves-an
2023 für Konsole und PC
info, trailer, screens: https://www.thegnet.org/post/narratives ... e-waves-an
Re: Under The Waves
Absolut geile Trailer! Sowas vo vorgmerkt.
Ha ghofft, Unkown Worlds (Subnautica) wür was gschiids ahkündige, leider voll dä Fail gsi.
Ha ghofft, Unkown Worlds (Subnautica) wür was gschiids ahkündige, leider voll dä Fail gsi.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
den muesch abzu spiele. vo de macher vo journey.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
das hani also au ufem merkzettel wiit obe!
Isch dusse!
Ich han null Ahnig vom Game und meh als dä Trailer hani nie gseh aber dä Trailer überzüügt mich zum Chauf.
Ich han null Ahnig vom Game und meh als dä Trailer hani nie gseh aber dä Trailer überzüügt mich zum Chauf.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
chaufs. mir händ no keis review und es gitt evtl. gar keis, aber ich hans sitt paar täg und es isch es ächt chillt erläbnis mit wundervolle umgäbige! aso ich chas nur empfehle und ich ha erst 2 stund gspielt...
Ich mag so kontemplativi Zen-Games. Hätti so oder so blind kauft 

Gester ahfah spiele... hmm, isch scho friedlich und so aber han mier meh versproche.
Einersiits isch dStüürig mega hakelig und chnorzig, Uufsammle vo Items unpräzies und dSprachuusgab und Storywriting sind rächt übel. Die redet so stockend und verchlämmt, fascht scho stotternd, würkt irgendwie bitz zu ahgsträngt und aktuell schiints mier, dass dMainstory sich um siin Goof dreihe wird, was mich null interessiert, isch eifach keis Thema, zum däm ich irgend e Verbindig hätt. Sobald en Goof involviert isch, löschts mier grad ab. Spiele mal trotzdem wiiter, mal luege.
Einersiits isch dStüürig mega hakelig und chnorzig, Uufsammle vo Items unpräzies und dSprachuusgab und Storywriting sind rächt übel. Die redet so stockend und verchlämmt, fascht scho stotternd, würkt irgendwie bitz zu ahgsträngt und aktuell schiints mier, dass dMainstory sich um siin Goof dreihe wird, was mich null interessiert, isch eifach keis Thema, zum däm ich irgend e Verbindig hätt. Sobald en Goof involviert isch, löschts mier grad ab. Spiele mal trotzdem wiiter, mal luege.