Rings of Power
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich bin nie de gröscht LOTR fan gsi, ich han die filme scho immer bitzli überschätzt gfunde.
ich finds rings of power.. ok?
ich bin halt au en sucker für eye candy und ugsgseh tuets phänomenal.
es het paar gueti mysteries drin, mer fragt sich wer de vom komet isch oder wo iets de sauron isch, das git chli diskussionsbedarf.
ändrige zum quellmaterial interessiered mich ned, aber langhaarigi elfe hätti scho au lieber gsehm die ganz woke kritik interessiert mich 0
sproblem vo dere serie isch, dass sie eifach ned guet gschribi isch, ich bin amel 0 investiert i die gschicht oder charaktere, mer fieberet da ned würklich mit.
wenn das guet wäre, würded all pfrässi hebe, aber es isch leider eifach bits langwilig
ich finds rings of power.. ok?
ich bin halt au en sucker für eye candy und ugsgseh tuets phänomenal.
es het paar gueti mysteries drin, mer fragt sich wer de vom komet isch oder wo iets de sauron isch, das git chli diskussionsbedarf.
ändrige zum quellmaterial interessiered mich ned, aber langhaarigi elfe hätti scho au lieber gsehm die ganz woke kritik interessiert mich 0
sproblem vo dere serie isch, dass sie eifach ned guet gschribi isch, ich bin amel 0 investiert i die gschicht oder charaktere, mer fieberet da ned würklich mit.
wenn das guet wäre, würded all pfrässi hebe, aber es isch leider eifach bits langwilig
Re: Rings of Power
wer sich au mit pseudophilosophie wie : the sea is always right, z friede git, ja dem gfallt das natürli.
sogar na go sege, das sie in ihre tod gsprunge isch aber das den glich gmacht, alles so hanebüchen. logiklöcher en masse und den so tue als ob me shakespeare wär.
oder wo sie bös gmobt worde isch vo buebe und den de schiffli spruch
d woke lüüt liebet pseudophilosophie, tönt so gschiiid. oder de spruch mit em füür
aber da 3/4 vo de gsellschaft eh scho adhs haet, bemerkt meh dummheit vo dene sprüch nöd.
house of dragon macht das alles au und den na vill besser.
sogar na go sege, das sie in ihre tod gsprunge isch aber das den glich gmacht, alles so hanebüchen. logiklöcher en masse und den so tue als ob me shakespeare wär.
oder wo sie bös gmobt worde isch vo buebe und den de schiffli spruch

aber da 3/4 vo de gsellschaft eh scho adhs haet, bemerkt meh dummheit vo dene sprüch nöd.
house of dragon macht das alles au und den na vill besser.
und nei de warg gset u huere komisch uus, wie cgi us de ziite vo braindead vom jackson. vowege ganz toll usgseh.
cgi kulisse chasch als einziges bruche. rest dumm, schauspieler dumm, plot voll hohl. vorallem d galadriel isch absolut en fehlbsetzig.
chli mystery ibaue das d lüüt dra blibet, alti formle.

cgi kulisse chasch als einziges bruche. rest dumm, schauspieler dumm, plot voll hohl. vorallem d galadriel isch absolut en fehlbsetzig.
chli mystery ibaue das d lüüt dra blibet, alti formle.

- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
5 Staffle sind plant vo däm Seich.... Und sie chlammere sich bi Amazon ja immer no ganz verzwiflet an ihr Narrativ dass sie da es Meischterwärch usem Nichts erschaffe heige. De agäblichi Review Durchschnitt chlätteret au immer mehr nach obe. Bald sinds bi 4 vo 5 Stärne
Aber was wüsse mir scho.... we have not seen what they have seen. und ganz wichtig: the money is always right
Aber was wüsse mir scho.... we have not seen what they have seen. und ganz wichtig: the money is always right

Jetzt machts Zing in der Schüssel!
De Darwin wälzt sich ez gad zimli im Grab!Master(G) hat geschrieben: ↑08 Sep 2022 07:30 äbe, und sie sind ja dette im ganz im süde (wos heiss isch und viel schwarzi hett?) jahrhunderte lang stationiert gsi, zum luege, ob d'orks wieder chömed. chas denn ned si, dass die dette stationierte elve mit de asässige bevölkerig chind gha händ? wo de halt schwarzi elfe sind quasi?![]()

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
wer isch eigentlich de alt sack wo vom himmel gheit isch?
das muess doch de gandalf si nimmi ah oder?
das muess doch de gandalf si nimmi ah oder?
gandalf, anderi seget sauron wills füür nöd heiss isch. halt sust en blaue zauberer yeti mensch
hundert pro de gandalf, da er ja bi de hobbits glandet isch.
abr dass er jetzt huere lang gedächtsschwund het und nume lallet isch scho sehr fragwürdig. wie isches äch bi de anderi zouberer ergange, wenn sie keini nötti hobbits hei wo einem alles zeiget?
abr dass er jetzt huere lang gedächtsschwund het und nume lallet isch scho sehr fragwürdig. wie isches äch bi de anderi zouberer ergange, wenn sie keini nötti hobbits hei wo einem alles zeiget?
Zuletzt geändert von siralos am 13 Sep 2022 10:43, insgesamt 1-mal geändert.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
dänki äbe au. und er zu "lieb" um als sauron durezgah. ide nöchste folg redt er denn, muesch luege. 

er het ja jetze "freund" dörfe säge. 

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650

warum er i dem stadium isch würd mi mal wunder näh.
wird ide büecher erklärt, wo de gandalf her chunt??
"from the stars" oder so ?

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
evtl. chunt er usem parallel-universum. weisch, vo de alte film. und checkt jetzt gar nüt meh wäg allem was da so abgaht 

Wele meinsch?
Git viel Lut Wikipedia
Gandalf steht für:
Gandalf (Tolkien), eine Hauptfigur aus J. R. R. Tolkiens Roman-Reihen Der Hobbit und Der Herr der Ringe sowie dessen Verfilmungen.
Gandalf (Mythologie), einen Zwerg der nordischen Mythologie, siehe Dvergatal aus der Völuspá und Zwerg.
Musiker und Musikgruppen:
Gandalf (amerikanische Band), eine US-amerikanische Rock-Band
Gandalf (finnische Band), eine finnische Metal-Band
Gandalf (Musiker), den Musiker Heinz Strobl
Wirtschaft:
Gandalf Airlines, ehemalige italienische Fluggesellschaft
Gandalf Technologies, ehemaliges kanadisches Elektrotechnologieunternehmen
Siehe auch:
Gandalf Award, ehemaliger Literaturpreis für Fantasyliteratur
Gandalf Ridge, Gebirgskamm im Viktorialand, Antarktika
De Tolkien Gandalf chunnt vo Valar im Weschte und isch au eine vo dene Halbgötter-Dudes... so wie die andere Zauberer wo nach Mittelerde gschickt worde sind. Viellicht mit Gandalf Airlines abgstürzt?
Git viel Lut Wikipedia
Gandalf steht für:
Gandalf (Tolkien), eine Hauptfigur aus J. R. R. Tolkiens Roman-Reihen Der Hobbit und Der Herr der Ringe sowie dessen Verfilmungen.
Gandalf (Mythologie), einen Zwerg der nordischen Mythologie, siehe Dvergatal aus der Völuspá und Zwerg.
Musiker und Musikgruppen:
Gandalf (amerikanische Band), eine US-amerikanische Rock-Band
Gandalf (finnische Band), eine finnische Metal-Band
Gandalf (Musiker), den Musiker Heinz Strobl
Wirtschaft:
Gandalf Airlines, ehemalige italienische Fluggesellschaft
Gandalf Technologies, ehemaliges kanadisches Elektrotechnologieunternehmen
Siehe auch:
Gandalf Award, ehemaliger Literaturpreis für Fantasyliteratur
Gandalf Ridge, Gebirgskamm im Viktorialand, Antarktika
De Tolkien Gandalf chunnt vo Valar im Weschte und isch au eine vo dene Halbgötter-Dudes... so wie die andere Zauberer wo nach Mittelerde gschickt worde sind. Viellicht mit Gandalf Airlines abgstürzt?

valar hei a paar zouberer uf mittelerde entsandt, damit sie de elfe und co. gäg de melkor und sauron unterstütze sötti. wie si uf'd mittelerde glandet sind, steit niene.
zouberer sind maiar, de sauron isch gloubs ou eine vo de maia.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
"halbgötter-dudes".. ok... vom himmel gheie. mit chaltem füür. passt demfall guet.
Gott = Iluvatar
Ängel = Valar (Melkor eine vo dene)
Unterängel = Majar (d Zauberer und de Sauron eine vo dene)
...
alli andere.
D Valar und d Majar und die meiste Elfe wohned im Weschte im Zauberland wo alli happy sind und so.
Ängel = Valar (Melkor eine vo dene)
Unterängel = Majar (d Zauberer und de Sauron eine vo dene)
...
alli andere.
D Valar und d Majar und die meiste Elfe wohned im Weschte im Zauberland wo alli happy sind und so.
Zuletzt geändert von Buccaneer am 13 Sep 2022 11:57, insgesamt 1-mal geändert.

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
du bisch ja en richtige tolkienese! 

Oh... d Ainur vergässe... aber scho kompliziert gnueg lol

chalts füür isch de sauron
verzell doch kein chabis, huere gagalari
verzell doch kein chabis, huere gagalari
das mit dem füür isch so am gandalf siis ding. dänke o dass sie genau wäge däm, so komet und chalts füür ibout hei.
i valinor isch er dr hüter vo sonem heiligem füür gsi, deswäge cha er o mit dem fette balrog ufnäh. was die anderi zouberer ghüetet hei weiisi ou nüm.
namal chalts füür isch de sauron, bhaupt ich jetzt
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Biere Serie, wo e grosse Hufe schisst ufd Buechvorlag, sind derigi Spekulatione irgendwie sinnlos. 

Jetzt machts Zing in der Schüssel!
sind ainur nid ou valare?
dr melkor isch ja dr bescht gsi. er het sich ja gäg de illuvatar wölle erhäbe(alles kaputt gmacht) und isch dann nach und nach gstürzt.(wie dr luzifer gäg gott)
amazon möngels mache eh was sie wei. dr komete typ cha scho dr sauron sii, aber dass er bi de hobbits landet und drzue no gedächtnisverluscht het, spricht vieles drgäge.
dr sauron könnti dä si wo galadriel grettet het. er schielet zfescht nach amboss und hammer und usserdem ischer nid grad zimperlich gsi mit dem pöbel.
it was the sea who put her in my path
why do ships float when a stone can not
the sea is always right
why do ships float when a stone can not
the sea is always right