Master(G) hat geschrieben: ↑27 Sep 2022 08:18
sie seid, was svolk dänkt.
zur richtige ziit am richtige ort.
und ich muess ehrlich si, ich find ihri agebliche wert au guet...
Gaht weniger um ihn als um d Medie.
Wenn de Trump das macht isch schleeemm. Wenn de Müed-Josef das macht, wirds eifach nid erwähnt.
Aber scho immer so gsi:
Bush mit Guantanamo isch schleeeem
Yeeeeh de Barackler verspricht er macht Guantanamo zueh... oder au nid. Who cares? Eifach nüm gross drüber brichte... Ich stune das mer das underem Trump nid wieder usgrabe hed.
in DE haends jetzt de "Doppel-Wumms" useghaue, en "schutzschirm" fürd bevölkerig geg die höche energiepriiise......das wird d inflation froie. doppel-wumms, ja die seget dem würkli so nach de geld "bazooka im coronakrise, jetzt de "doppel-wumms".
d paket werdet widr gschnuert und d geldhähn flüsset widr
übrigens... wär findets o chli dreist, dass d'amis d'nordstream kaputt gmacht hei? louft ja alles nach plan... dr biden hets voreme halbe jahr ja ziemlech 1:1 achündet...
wie viu lüt wärde in europa dä winter erfriere?
Immer wieder lustig wie zwüsche 'normale' asylante und settig us de ukraine ungerschiede wird...
Itz chöme denn zudem no die russische Dienstverweigerer denn geits de ab i de Asylzentre...
mir isches scheissegal wer, ob fachchräft oder armi sieche. es isch eifach z vill und z unktrolliert, dezue na das gjammer vo de politiker und nöd schnalle das me lüüt au vill me ressource bruchet. de iheimische den aber "restriktione" uflege. so gat politik vo hüt und fürs volk. (ja, er haet volk gseit).
das isch scho klar, dass dir das scheissegal isch...
migrationsström wärde nid abnäh. im gägeteil. und houptschuldig isch dini lieblingsnation wo überall demokratie verteilt uf dere wäut...
find di dermit ab oder gang uf d'insle wo DU dr güsel bisch!
dann muessti die ganzi gebildeti büro hengscht mal die branche wächsle und chli mehr handwärker buez usüebe zb. schreiner, mech etc. da nähme sie sogar queriistiger mit null erfahrige.
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :