bescht recap isch de uf netflix wo d'showrunnerin pro jedi folg ca 5min verzellt. wie werum wieso händs das gmacht bzw isch was passiert. heisst glaubs "die episoden der ersten staffel" oä.
Naja für mir spielt witcheri europa, und da muess nid grad jedes land verträtte si und de grad no alli im wolf clan. Isch aber a detail, schlimmer isch das mit dem medailon wo die bessäsnigi ciri si alli meuchlet oder keiner bemerkt het dass da irgendwer häre teleportiert isch.
Ja a witcher asiat.
Drum isch Dollywood ja ou tot...nume no Vorschrifte und Diversitäts Brunz wo müesse abghandlet werde. Hett gloub kene meh Lust so Fiume z dreihe.Vyse hat geschrieben: ↑24 Dez 2021 12:45 Würkt halt eifach alles rächt uufdringlich und das nervt. Wänn en Autor zu 100% kompromisslos siini Vision chann umsetze und die so oder anderscht verwürklicht, dänn würkts unufdringlich, es füegt sich alles zumene stimmige Gsamtbild.
Isch das eigentlich früehner au so gsi z.B. i dä 80er und dä Diversitätsnötigung i dä Medie?
Ich weiss nöd, ich bin en Goof gsi aber damals isch Diversität i Film doch eifach sälbstverständlich gsi, niemert hät sGfühl gha, z.B. dä Eddie Murphy säg jetzt gsellschaftpolitisch pusht worde zum en Ethnie zrepräsentiere.
Profit. Genau darum machets ja alli. Wenn Actors us ethnische Minderheite in dim Film unterbringsch, gits Fördergälder:
isch ned de chris, sondern wi bruetsch de liam.
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 1 Gast