aber man bedenke, vor paar jahr wo pokemon go usecho isch, isch meh schräg aglueget worde, wenn meh wie ich ka pokemon gspielt het

bi mir ischs halt chindheitserinnerig pur(pur), im auto immer am pokemon blau game gsi, wenn mir irgendwo sind go wandere.
s spiel isch ja ide reviews recht verrisse worde, wills ganz übli glitches git. nintendo git anschinend sogar scho cash back. abgseh vo dem, wo meh sicher in baldige patches wird behebe, packt mich das spiel wie scho lang keis meh us de serie. es isch e riesegrossi welt, wo meh frei erkunde chan. pokemon laufed sichtbar ume. s ifange funktioniert nid wie bim arceus frei, sondern nume im kampf. defür chan meh sini pokemon jez in autokämpf losschicke go uflevle. das isch super. au susch isch d welt riesig und büütet viel optione. klassischi arena kämpf zum orde sammle, oder legendäri pokemon go ufsueche, team star (bösewichte) go besiege oder eifach pokedex vervollständige. schad isch, dass d level vode gegner nid skaliert sind, sodass obschon open world, meh eigentlich zwunge wird, zum de standardweg ischlah. dete dure vergliechbar mit em zelda botw, wo s ja au so gsi isch.