isch doch glich wär agfange het. ig nimme gärn schuld uf mich dann isch jeder zfriede.

Moderator: Avenger
Weise Worte - do hesch rächt und ich gib durchus sälbstkritisch au gärn zue do und dört über d'Sträng gschlage z'ha.
Es guets neus!
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Ganz e schlimme Finger bisch...
absolut ja!
Oder doch nid würklech?
Was en Type R mit Allrad und Doppelkuppligsgetriebe würd choschte? Naja - gits ersch gar nit wil offesichtlich s'Know-how fehlt ...
>200kg mehr Leergwicht hesch no vergässe z'erwähne. Aber nume so näbeby - isch ja nid eso wichtig ...
Das wär au ziemlich ussichtslos bi 4 Sek Differenz.
Das han ich nie in Abred gstellt sondern nume (mehrmals) höflich nochegfrogt bi Dir.
Ha niene en Bewys gseh. Und nach Dinere Logik wär das denn wahrschinlich eh e "Gfälligkeitszuelassig" ...
du machsch dr glich fähler wie letscht jahr.
je nach streckeprofil macht z'gwicht meh oder weniger us.. ufere nordschleife würdi säge eher chli weniger bi so höche durchschnitts-gschwindigkeite..
schönrede seit mä däm...
Ich säg nume: Dr Hersteller sölls abüte und dr Chund söll d'Wahl ha. So wie VW bim GTI und R ...
Verchauft sich würklech wahnsinnig guet bi 60 Stückli wo in d'Schwiz sölled cho ...
Het halt scho wahnsinnig wenig Kurve uf sonere Nordschleife. Und was isch jetzt inere Kurve physikalisch gseh d'Tendenz vo öpis mit mehr Gwicht?
So wie Honda, gäll? Sonen Type R isch jo mit >1'400 kg scho wahnsinnig liecht. Bravo, Honda ...
Ich bi mir ziemlich sicher, dass Honda kein konkurrenzfähige hot Hatch mit Allrad und Doppelkuppligsgetriebe chönnt baue wo würd Gwünn für sie erwirtschafte.
Das isch d'Realität und nüt anders.
Soviel zum Thema Sachlichkeit und wär (wieder) agfange het ...
Achtung - jetzt goht's denn wieder los mit "omfg, hüchler und bescht" :typej:
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 7 Gäste