Guete Movie us Norwäge. Hauptrolle het e Schauspieler mit Down Syndrom, wo durch sin Charakter überzügt, und nit durch sini Bethinderig. Story isch zwar nit übermässig guet gseh, aber dä Film het zeigt, dass Inkludierig au ohni WOKE goht. Öppis wod Amis glaubs nie begriffe wärdet.
Well ich au eloquent und hochgebilded bin du prolet.
Nei ich find ihn eifach sehr amüsant. Wie er amigs so chrampfartig alles mögliche herbianalysiert und oft völlig über s ziel hinus schüsst.
es goht doch! ändlich e D&D Verfilmig wo de Spiel gerächt wird, mit aständigem Budget und guetem Cast. Hanmi sälte so guet unterhalte wie die zwei Stund. Und grölig isches zwischedure au gseh. Und so vieli Idee und Details. wirklich suprig.
The Sheep hat geschrieben: ↑05 Mai 2023 19:27
Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves (9.5/10)
es goht doch! ändlich e D&D Verfilmig wo de Spiel gerächt wird, mit aständigem Budget und guetem Cast. Hanmi sälte so guet unterhalte wie die zwei Stund. Und grölig isches zwischedure au gseh. Und so vieli Idee und Details. wirklich suprig.
handwärklich guet, aber überflüssig. es isch eifach immer wieder die glichi Gschicht.
S'neue Setting Mehrfamiliealtbauhus in der Stadt, statt verlotterti Blockhütte im Wald, het das ganze au nit besser gmacht. Und e ghörigi Portion Genderpolitik dörf natürlich au nit fähle: de Sohn gseht us wiene Frau und sini Schweschter wiene Maa und de Held isch natürlich au e Frau.
Renfield (6/10)
De Cage als Dracler isch super gseh. Bim räscht merkt mer wieder, dassne gwüssi ideologischi Botschafte wichtiger gseh sind als alles andere.
verzellt dGschicht wie d'britsch SAS entstande isch. rächt ok gsi. au wenn die spezialeffekt wie explosione bitz sub-par usgseh händ. ich glaub sogar smündigsfüür vode knarrene isch CGI gsi. episode 1-3 sind rächt lahm gsi, charakterentwicklig und so. aber die leschte 3 episode sind no guet inecho, wenns denn äntli nazis agriffed und flugis spränget und so. natürli voll mit pathos, klar, aber ja, chriegsfilm halt.
season 2 isch scho in produktion.
gibe season one 6/10
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999