ohni usb aschlüss für z.b. sticks (mame) und eme hdmi-out isch das für mi uninteressant.
ich würd sones grät hauptsächlich als ersatz für min emu-pc herenäh...
finds bitz overkill mit all dene handeld pc devices grad. logitech g cloud. steam deck. rog ally. microsoft will ja au no eine usebringe munklet mer.... und so paar anderi... wer chauft das alles!?
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Master(G) hat geschrieben: ↑26 Apr 2023 11:36
finds bitz overkill mit all dene handeld pc devices grad. logitech g cloud. steam deck. rog ally. microsoft will ja au no eine usebringe munklet mer.... und so paar anderi... wer chauft das alles!?
Ich han zwar kei Ahnig aber im Moment am interessantischte sind Steam Deck und das da.
Aber mal easy abwarte well ich s überhaupt nid "bruche", aber es wär nice to have.
LuiStyle hat geschrieben: ↑27 Apr 2023 19:39
Gseht nöd würkli ergonomisch us
aber...aber...
Die ROG-Ingenieure haben die Form und das Gewicht des ROG Ally in mühevoller Kleinarbeit entwickelt und verbessert, bis sie überzeugt waren, dass sie das perfekte Gerät zum Tragen und Spielen für den ganzen Tag geschaffen hatten.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Ja guet, sie händ schlächt chöne schriibe, ihri entwickler händ e halb stubd chatgpt gfuetert ubd dänn isch das usecho... schriibed eifach nöd immer de neui Switch Killer....