GELD TOPIC / Investoretopic / Gambling
Moderator: Avenger
Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee
Vive l'Europa! La nouvelle grande nation!

PS: ich ha genau gwüsst, dass das us-hegemonie und europa olé Gedöns de Aug triggered! Sehr guet!

europa sterbende kontinent, nur na pyramidesystem mit iwanderig und villi meinet na das funktionieri
de staat weiss scho wie druff reagiere
meh kontrolle, ihr lölis.

de staat weiss scho wie druff reagiere

Zuletzt geändert von thaeye am 04 Mai 2023 12:15, insgesamt 1-mal geändert.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Buccaneer hat geschrieben:PS: ich ha genau gwüsst, dass das us-hegemonie und europa olé Gedöns de Aug triggered! Sehr guet!

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Denn sötsch uswandere, chasch grad d pk investiere.thaeye hat geschrieben:europa sterbende kontinent, nur na pyramidesystem mit iwanderig und villi meinet na das funktionieri![]()
![]()
de staat weiss scho wie druff reagieremeh kontrolle, ihr lölis.
nö, ich bau s land den widr uuf wenn alli mongos verschwunde sind

oder rauch eis und lueg em undergang zue. au en variante.
Und de Staat luegt dir via TikTok zueh wie du rauchsch, und dini Chrankekasse und soziale Pünkt gheided in Cheller.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.

Guets Meme. Vorallem ghört mer d Stimm gad im Chopf.

pacw isch aber au nöd so schlau gsi, solang uf staatsaleihe z setze.
so en chabis, europa haet kei kultur me, es isch eifach irgendwas, kultur haet Europa mal gha wo italie na italie gsi isch oder d schwiiz d schwiiz, oder dütschland halt dütschland.
natürli haet me in italie na es colloseum aber vor dem stönd 10000 maroccinis/dunkelafrikaner und verchaufet scheisse mit "vouz compraz".
europa isch de turm vo babylon , meh haet welle bis in himmel baue aber niemert haet enand verstande (z vill verschiedeni sprache und kulture) und den isch alles kaputt gange.
darum merke, wenn es ziel häsch, lueg das das mit glichgsinnte probiersch z erreiche.
Du chasch zum gliche Zytpunkt au gärn no paar ander Banke aluege... sind all öppe ähnlich abgrusched.

meh chönnte itz wette abschliesse, ob d'USA oder europa zersch im chaos versinkt...

au du wirsches merke dases zerst europa isch, aber du bisch überhaupt kein gmerkige, nöd mal d veränderige i de schwiz chunsch mitüber. 
löhn kaputt
kulturells gmischgmasch ohni gmeinsami wert
inflation super höch
mit de amis verflochte und d amis lönd ois bald gheie

löhn kaputt
kulturells gmischgmasch ohni gmeinsami wert
inflation super höch
mit de amis verflochte und d amis lönd ois bald gheie
wart mal d'wahle 2024 ab... d'schwiz isch tusig mau weniger gspalte als d'USA... 
aber wenn du meinsch, du sigsch hie inne dr gmerkigsch, denn lahni di doch gärn in däm gloube...

aber wenn du meinsch, du sigsch hie inne dr gmerkigsch, denn lahni di doch gärn in däm gloube...

tuuusigmal weniger gspalte
ja sicher 

Aug das sind alles FACHKRÄFTE wo mir dringed bruched! z.B. woni vorgester am Banhof gsi bin und en Schoggichopf ime Warterümli zämegschwarted hed, hani gad gseh: De isch d Fachkraft für de Handel mit bewusstsierwiternde Substanze und er hed nur gad Qualitätskontrolle gmacht. und sini Kollege wo mit glasige Auge um ihn ume gstande sind sind Fachchräft für Erstehilfe gsi. Hed mer uf ein Blick erkännt!

bischen löli 
jetzt chunt bald na SUDAN. bald haemmer alles da und niemert gat meh hei
. git en gueti mischig.

jetzt chunt bald na SUDAN. bald haemmer alles da und niemert gat meh hei

Moccachino

Im Prinzip weiss i scho was du meinsch und ich gsehs aus. Dänke au oft: Moll du, ez sind scho gad echli gnueg da und mer chönnt ez mal biz uf d Brämse tr$tte und die biz besser verteile...
Aber andersiits wo all die Balkanese ufecho sind hend hend die Alte damals au gmeint d Wält gaht under. Und jetzt sind eifachmir die Alte worde und d Schoggichöpf die neue Balkanese.
Und die Junge chratzs ez vielleicht au nid gross und denn wärded die au Alt und denn isch wieder öpper andersch de neu neu Balkanes.
PS: ich bin kein Rassischt, ich hasse alli Mänsche glichermasse. Au die huere Bünzlis. Glichberächtigung für alli sozsäge!
Aber andersiits wo all die Balkanese ufecho sind hend hend die Alte damals au gmeint d Wält gaht under. Und jetzt sind eifachmir die Alte worde und d Schoggichöpf die neue Balkanese.
Und die Junge chratzs ez vielleicht au nid gross und denn wärded die au Alt und denn isch wieder öpper andersch de neu neu Balkanes.
PS: ich bin kein Rassischt, ich hasse alli Mänsche glichermasse. Au die huere Bünzlis. Glichberächtigung für alli sozsäge!

du seisches ja selber, den sind die choh und die und die, und schwups simmer bi 10mio iwoohner ohni kulturelli verchnüpfige und verständnis fürenand. logisch isches am afang na handelbar gsi. aber die explosion i de letschte 20 jahr isch unglaublich. und ebe, niemert gat meh hei uusert es paar expats.
vom braindrain i dene länder wo die lüüt all herchömet, redemer erst gar nöd.
aber ebe. die schläuste simmer halt nömm, lueg de jones und de emp aaa.
bünzli ftw, dank de bünzlis isch d schwiiz mal gsi was si gsi isch.
HILFE ICH BIN KEIN RASSIST, unbdeingt immer usdrücklisch schribe dasmes glaubt, isch wichtig hüt.
im tagi au widr en artikel" was die expats von schweizern halten", umgekehrt würd dere ziitig nie in sinn choh sowas z fröge und wenn den würdet d antworte politisch korrekkt "gfilteret" werde . wie schomal gseit als iheimische bisch bald 2. klass i dem land.
https://www.tagesanzeiger.ch/distanzier ... 3664754993
vom braindrain i dene länder wo die lüüt all herchömet, redemer erst gar nöd.
aber ebe. die schläuste simmer halt nömm, lueg de jones und de emp aaa.
bünzli ftw, dank de bünzlis isch d schwiiz mal gsi was si gsi isch.
HILFE ICH BIN KEIN RASSIST, unbdeingt immer usdrücklisch schribe dasmes glaubt, isch wichtig hüt.
im tagi au widr en artikel" was die expats von schweizern halten", umgekehrt würd dere ziitig nie in sinn choh sowas z fröge und wenn den würdet d antworte politisch korrekkt "gfilteret" werde . wie schomal gseit als iheimische bisch bald 2. klass i dem land.
https://www.tagesanzeiger.ch/distanzier ... 3664754993
Lol ha gwüsst das di das mit kein rassischt am meiste zriggered.
Aber lug: schwiiz isch s armehus vo europa gsi vor ww II. Oder WW I?
Und denn sind tschingge cho, denn chli türke, denn chli portugiese etc pp und lug da: schwiiz super rich...
Heyäd also nid immer nur sxhlächts!
Aber lug: schwiiz isch s armehus vo europa gsi vor ww II. Oder WW I?
Und denn sind tschingge cho, denn chli türke, denn chli portugiese etc pp und lug da: schwiiz super rich...
Heyäd also nid immer nur sxhlächts!

ach das armehuuus vor 100 jahr und übrigens haemmer die gastarbeiter gholt wills ebe so glofe isch und nöd eifach so.
rechti märlistund das oise wohlstand vo de gastarbeiter her ruehrt.
aber ebe, hüt gilt nur na chli buuchgfuehl und heimat gilt nix meh-isch rassistisch. aber alli anderi dörfet ihri heimat "verteidige" nur mir im weste sind scho so wiit das mer ois beleidige lönd wemme druf ufmerksam macht, das es bald kei iheimische me git (bim kolleg z.b i de schuel na gnau 2 schwiizernäme).
rechti märlistund das oise wohlstand vo de gastarbeiter her ruehrt.
aber ebe, hüt gilt nur na chli buuchgfuehl und heimat gilt nix meh-isch rassistisch. aber alli anderi dörfet ihri heimat "verteidige" nur mir im weste sind scho so wiit das mer ois beleidige lönd wemme druf ufmerksam macht, das es bald kei iheimische me git (bim kolleg z.b i de schuel na gnau 2 schwiizernäme).
Nei de rüehrt nid allei vondeme här. Hemd qber wohl en erhebliche bitrag gleisted.