GELD TOPIC / Investoretopic / Gambling
Moderator: Avenger
Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee
The Economy is robust and Banks are resilient. Don’t worry about taking money out…put more money in!

du weisch psychologie, en bankrun bimene grosse wärs letscht wome jetzt grad chönt bruche.
Es wär s geilschte!

das meinsch du nur, isch immer na en retailaktie, solang nöd me institutionelli istieget, blibt sie es volatils miststück. da jetzt aber profit da isch und das uf länger absehbar, sött das eigentlich au mal passiere.
Piff Paff Puff de Monet gah sicher no en anderi Bank druff! lol

du sehnsch dich so richtig nachem digitalgeld 

Nei, im Gägeteil. Aber isch das ez de Grund, warum mers marode, kaputte, korrupte, (hie no 100 witeri negativi Adjetiv ifüege), dräckige Finanzsystem sött am Läbe erhalte?
Viellicht checksch es du nid: All die Banke sind ändlos kriminell uf Choste vo ALLNE! Es isch guet wenn die verrecked.

s marode dräckige finanzsystem wird extra z grund grichtet werde um digitals zentralgeld izfuehre. das isch mini verschwörig.
nix kriminiell banke etc. das isch alles vill grösser. aber ich checks eh nöd.
nix kriminiell banke etc. das isch alles vill grösser. aber ich checks eh nöd.
Neinei die Banke sind nid kriminell... alles ganz liebi Sieche. Es isch ez eifach blöd gloffe das die all 360x und meh overleveraged sind... eifach so passiert... chan ja jedem passiere.
Oder dass sie vo ARchegos und andere 10x de Glich Assed als Sicherheit akzeptiered für 10 verschiedni Deals. Macht total Sinn.
Nei das hed sich säblber z Grund grichtet.
Aber die "schlaue" Kontrollfreaks nutzed ez das eifach us, zum Massnahme inedrücke wo si geil finded. Wie bi Korona etc.
Kontrolle usüebe.

wer mit sovill geld hantiert, isch nie en "liebe" siech, aber ich glaub das isch grossteils eifach en plan um ois na besser z kontrolliere, evtl. sogar en "kontrollierte" zämäbruch vom finanzsystem und den köderets ois mit de staatsapp und em bedingigslose grundikomme mit chli digitalgeld druff.
Gasch so zu de Bank:
Hey hesch mer fett Chole und stahsch für mi i?
Bank: Ja eh, was gisch als Sicherheit?
Ich: Min gleasti Porsche.
Bank: Geil! Deal!
Nöggste Tag:
Hey hesch mer fett Chole und stahsch für mich i für n witere geile Deal?
Übernöggst TAg:
Am Schluss hani tusig fetti Deals am Laufe und d Bank hed als Sicherheit min gleasti Porsche woni aber nur 1x han lol
Hey hesch mer fett Chole und stahsch für mi i?
Nöggste Tag:
Übernöggst TAg:
Am Schluss hani tusig fetti Deals am Laufe und d Bank hed als Sicherheit min gleasti Porsche woni aber nur 1x han lol

Ich gseh din Punk. Aber gsehs andersch.thaeye hat geschrieben: ↑09 Mai 2023 13:59 wer mit sovill geld hantiert, isch nie en "liebe" siech, aber ich glaub das isch grossteils eifach en plan um ois na besser z kontrolliere, evtl. sogar en "kontrollierte" zämäbruch vom finanzsystem und den köderets ois mit de staatsapp und em bedingigslose grundikomme mit chli digitalgeld druff.
Mer gseht ja scho sit x-Jahr das alles us em Rueder lauft.
De Powell und sinig Gang hend sich eifahc mal gseid: Easy sölls tschäddere. Mir berichered eus a dem System so lang wies gaht und überleged eus, was mer chönnd mache wenns de sowit isch.
Und denn hends de ganz CBDC Seich usdänkt.
Und jetzt chunnt ne de Crash rächt und sie möched nid viel degäge. Wobi, was chönnds no mache? Zinse uf = Crahs, Zinse abe = Invlation etc.

inflation gat wiiter zrugg i de usa,
US inflation down to 4.9% in April
Sicher?
Oder hends scho wieder d definition gändered?
Hed mer ja letschtjahr so gmacht!
Übrigens: unterem biden isch d illegal migration um 90% gsunke!!!
Rat mal wie sie das erreicht hend!
Oder hends scho wieder d definition gändered?
Hed mer ja letschtjahr so gmacht!
Übrigens: unterem biden isch d illegal migration um 90% gsunke!!!
Rat mal wie sie das erreicht hend!

du ich kenn das spiel. jedi zahl chame azwiflle (d schwiiz macht ja au en lustigi inflationsrechnig) und mach ich au ab und zue. da sich aber d börse vo dem lenke lat, isches für mich wichtig. vo irgendwas muesch aber usgah, ansonste chasch dis kapital unders chüssi tue willd welt ja eh bald kaputt gat und jede bschisst.
und ja de biden isch en tubl. trump chunt widr
und ja de biden isch en tubl. trump chunt widr

De warren büffet verkauft gad heftig.
Fire sale?
Fire sale?

irgendswen den sicher widr. uf de buffet chasch au nöd gah, de haet zum biespiel tsmc kauft gha und nach 3 monet scho widr fast ganz use wegem chinarisiko, als ob das vorher nöd bekannt gsi isch 

und en fire sale wird choh wenn sich alles widr beruhigt haet, wenns niemert denkt, nöd wenn de bucca jede tag en crash herbiischriibt. 
weniger inflation ide usa=wahrschinlich bald zinsreduktione oder zumindest endi in sicht vo zinserhöhige=guet für tech vorallem
aber ebe, warhscinlich wenn inflation widr bi ca. 2,0 isch , gits den de crash.

weniger inflation ide usa=wahrschinlich bald zinsreduktione oder zumindest endi in sicht vo zinserhöhige=guet für tech vorallem
aber ebe, warhscinlich wenn inflation widr bi ca. 2,0 isch , gits den de crash.

isch hüt na start zur google i/o mess
Gmail bis Suche – Google richtet alle Produkte auf künstliche Intelligenz aus Gmail, Fotos, Drive, Suche, Maps: Google will seine Angebote auf breiter Front mit künstlicher Intelligenz aufmotzen. Dies hat der IT-Gigant am Mittwoch an der I/O-Konferenz angekündigt. von Tobias Bolzern 1 / 3 Neben Maps, Gmail und Fotos soll auch die Suche mit künstlicher Intelligenz aufgewertet werden. Neben Maps, Gmail und Fotos soll auch die Suche mit künstlicher Intelligenz aufgewertet werden. Google Google-CEO Sundar Pichai eröffnete die Entwicklerkonferenz Google I/O. Google-CEO Sundar Pichai eröffnete die Entwicklerkonferenz Google I/O. Google Es gab weitere Details zum Chatbot Bard. Es gab weitere Details zum Chatbot Bard. AFP Darum gehts Google I/O: So heisst die jährliche Entwicklerkonferenz von Google. Der Auftakt zur mehrtägigen Veranstaltung war am Mittwochabend. Den Fokus legte Google auf Features rund um künstliche Intelligenz. Google überarbeitet alle Produkte mit neuen KI-Funktionen. Gmail, Maps, Fotos: Zahlreiche Dienste werden in den nächsten Monaten aufgemotzt. Künstliche Intelligenz soll Nutzerinnen und Nutzern in Zukunft helfen, Mails zu schreiben, Routen zu finden oder Fotos noch einfacher zu bearbeiten. Das hat der IT-Gigant Google gestern an seiner Entwicklerkonferenz I/O enthüllt. «Wir werden KI einsetzen, um unsere Produkte massiv zu verbessern», sagte Google-CEO Sundar Pichai auf der Bühne. Möglich machen soll dies ein KI-Modell namens Palm 2. Dieses werde es in verschiedenen Versionen geben. Das kleinste Modell namens Gecko soll auf einem Handy und sogar ohne Internet funktionieren. Otter, Bison und Unicon heissen die leistungsfähigeren Modelle. Weiter kann Palm 2 sich auf Fachwissen spezialisieren, etwa um Probleme in der Medizin oder der IT-Sicherheit zu lösen. Google Bard: die Highlights Den Chatbot Bard hat Google im Februar 2023 halbherzig in Paris vorgestellt. Mittlerweile hat der Chatbot einiges dazugelernt. War das Tool zu Beginn nur ausgewählten Nutzerinnen und Nutzern zugänglich, hat der Konzern den Zugang mittlerweile ausgeweitet. Auch kann Googles Bard mittlerweile programmieren, wie an der I/O gezeigt wurde. Der Chatbot wird künftig auch weitere Quellen anzapfen können, darunter Google Lens für die Bilderkennung, Maps oder Sheets. Auch externe Tools werden dazu kommen. So wird man mit Bard und Adobe Bilder generieren können. So wie es zum Beispiel mit den Tools Dall-E, Midjourney oder anderen möglich ist. Bard war bis anhin in der Schweiz nicht verfügbar. Das ändert sich nun. Ab sofort soll der Chatbot in 180 Ländern verfügbar sein, sagt Google. Die Sprachunterstützung für Deutsch und 39 weitere Sprachen soll «bald» folgen. Pizza-Fondue? Kein Problem für die Google-KI. Pizza-Fondue? Kein Problem für die Google-KI. Google Auch Google Docs soll zahlreiche neue KI-Funktionen erhalten. Mit einem Feature namens Sidekick soll man künftig einfacher schreiben können. Generell stellt Google die KI bei allen Demos an den Start des Prozesses. Man soll damit Ideen, Bilder und Co. generieren, um dann darauf aufzubauen. Mehrmals betonten die Google-Mitarbeiterinnen und -Mitarbeiter, dass KI ein Partner ist. Google Suche und KI Ist ein Hotdog ein Sandwich? Das ist nur eine von zahlreichen Fragen, die Google künftig direkt in der Suche beantworten will. Auf der Bühne zeigte eine Google-Managerin mehrere Funktionen, die «bald» direkt in der Suchmaschine von Google verfügbar sein werden. Die Bildersuche wird ausserdem mehr Informationen zu Bildern anzeigen, um Fakes besser zu erkennen. Die Funktionen sehen spannend und nützlich aus. Wohin die Werbung wandert, die Google eigentlich da anzeigt, wo künftig die KI-Resultate zu sehen sein werden, wurde nicht erläutert. Wettrennen um KI In den vergangenen Monaten sorgte die Entwicklerfirma OpenAI für Aufsehen mit ihrem Chatbot ChatGPT, der Sätze wie ein Mensch bilden kann.