Handynummere übercho - was mache?
Moderator: Avenger
Re: Handynummere übercho - was mache?
:Notiz ah mich: Forumsaktivitäte im betrunkene Zuestand underlah.
Zuletzt geändert von Vyse am 20 Nov 2010 07:07, insgesamt 1-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Vyse hat geschrieben:Dä wo gueti Tips ablifered, Kollege cooli Uusgangsort vorschlaht, verknallte Fründine bim sms Formuliere hilft etc. etc. und nie öppis abbechonnt. Heil uf mich und miin Undergang!

I don't believe in orange
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
O_O hat geschrieben:Vyse hat geschrieben:Dä wo gueti Tips ablifered, Kollege cooli Uusgangsort vorschlaht, verknallte Fründine bim sms Formuliere hilft etc. etc. und nie öppis abbechonnt. Heil uf mich und miin Undergang!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

- SinGinSmith
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
blackraini hat geschrieben:super Sach, nebst guatem Wii no ganz guata FoodJones hat geschrieben:is "di vino" es glas (oder zwöi) wii gah trinke! super fürs 1. date!
dert isches o nid z'lut!

Und zum Nachtisch: "La Bombe Surprise"

Hey mann bisch i de Cloud?
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
und, haesch sie jetz gfiggt?
han leider verhange dir am dunschtig nahdstalke, will besseres ztue.
han leider verhange dir am dunschtig nahdstalke, will besseres ztue.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

So, sinder no im Game oder was?

Immer wieder mal (gseh au guet uus für miis Alter, das will ich dä Frauewält ja nöd vorenthalte) aber miini Posts i däm Topic, Ooof!
:typej:

Ooof! Guet zum mal füre hole und lüege lol
Was isch so dis Game? Fraue Nachts im Parke nachelaufe und denn aspräche?
Was isch so dis Game? Fraue Nachts im Parke nachelaufe und denn aspräche?

Han ez alles gläse und ich han pipi i de Auge! So guet!

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Ich hab die nr. Nie bechoSkeletor hat geschrieben:wenn sie guät usgseht gib süscht d'nr liäber öperm wiiter, wo weiss was mä muäss machä. z.b. am meier!

Hettsch du dir denn au Karteichärtli gmacht, wenn sie becho hettsch? lol
Oder hesch eh scho n ganze Stapel uf Lager?
Oder hesch eh scho n ganze Stapel uf Lager?

Glich! Musch dranne blibe mit em Zungetornadotwister! Well irgendwenn funktioniert er und denn gahts öppe ab!

de zieht imfall würkli
Ja ich weiss. Staht uf eim vo mine Chärtli!

- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Wars jetzt Anal-Royal-Fatal oder nur Bomb Surprise in ihri Frise. Hmmm
Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
ja logisch, immer karteichärtli. ich chan nöd glaube, dass er das ernscht gmeint hed. wobii de vyse ja en fürsprächer devo gsii isch und er isch no da, chaner ja grad sälber erchläre, wieso gnau er das e gueti idee gfunde hed

geil au wenn sie denn mal s'thema wächslet musch denn die richtig charte go sueche FALLS EINI HESCH
Eh, lueg, mängisch (je nach Tagesform und Nervosität) ischs gar nöd so e schlächti Idee gsi paar cooli Theme uuf sicher zha, zum dä Stress zvermindere, dass dier dTheme chönnted uusgah aber mit dä Erfahrig (und ich meine viel Erfahrig, Ahzahl Dates locker im drüüstellige Beriich), entstaht e Glasseheit und Lockerheit und en natürliche Verlauf. Es isch erstuunlicherwiis würkli Üebigssach, das hät dä Titankoschin nie wälle wahrha.
dGspröchsfüehrig muen me ahfänglich leider so guet wie immer sälber übernäh, die Bürd mueme als Ma träge bzw. nöd als Bürd sondern als Pflicht betrachte.
Miini Quintessänz: 80% isch Sozialkompetänz (es riesigs Thema) und 20% Fürschi mache (also erotischi Spannig drii bringe, mal e Berüherig da und döt, entsprächend uufmerksam si uuf ihri Reaktion, sie mal chli zeukle, mal schwiegend sie verfüehrerisch/lüstern ahluege und dänn eifach wiiterschwätze als ob nüüt wär, ah dä Hand näh und mal sanft zu dier zieh usw.).
Mittlerwiile find ichs relativ easy aber wänni zu lang kei Dates me gha han, mueni au wieder bitz id Gäng cho. Aktuell aber rächt zfriede und weniger aktiv. Bin siit eme Jahr miteme damalige Tinder-Date zämme, wo cool, unkompliziert, intelligänt und hübsch isch (Mischig zw. Audrey Hepburn und Juliette Lewis), insofern, whatever. Eigentli krass, wasi für en Entwicklig in 10 Jahr gmacht han diesbezüglich.
Sie find das Forum übrigens sehr luschtig und hät bsunders am Buccaneer siine Biiträg sehr Freud
Händ eus mal fast totglacht zum Kommentar im Thema "Geburtstagsgschenk fürd Frau"
dGspröchsfüehrig muen me ahfänglich leider so guet wie immer sälber übernäh, die Bürd mueme als Ma träge bzw. nöd als Bürd sondern als Pflicht betrachte.
Miini Quintessänz: 80% isch Sozialkompetänz (es riesigs Thema) und 20% Fürschi mache (also erotischi Spannig drii bringe, mal e Berüherig da und döt, entsprächend uufmerksam si uuf ihri Reaktion, sie mal chli zeukle, mal schwiegend sie verfüehrerisch/lüstern ahluege und dänn eifach wiiterschwätze als ob nüüt wär, ah dä Hand näh und mal sanft zu dier zieh usw.).
Mittlerwiile find ichs relativ easy aber wänni zu lang kei Dates me gha han, mueni au wieder bitz id Gäng cho. Aktuell aber rächt zfriede und weniger aktiv. Bin siit eme Jahr miteme damalige Tinder-Date zämme, wo cool, unkompliziert, intelligänt und hübsch isch (Mischig zw. Audrey Hepburn und Juliette Lewis), insofern, whatever. Eigentli krass, wasi für en Entwicklig in 10 Jahr gmacht han diesbezüglich.
Sie find das Forum übrigens sehr luschtig und hät bsunders am Buccaneer siine Biiträg sehr Freud

Händ eus mal fast totglacht zum Kommentar im Thema "Geburtstagsgschenk fürd Frau"
Gib mir ihri nummere! Mini kartei isch pumpevoll, da muen druck use!
Seisch n Gruess!
Was gschänk? Muss i gad sueche
Seisch n Gruess!
Was gschänk? Muss i gad sueche

Manne wennd praktisches Züg, materiells... tech. Toys etc.
Fraue wenn Erfahirge, Erinnerige und so Müll.
Fraue wenn Erfahirge, Erinnerige und so Müll.

Ja isch doch so!
Ich will es Sackmässer u guet isch.
Bi dene musch immer so trallala verastalte. Es yoga nidra wellness entspannigs seminar mit detox. Da bisch ja nähr meh gstresst als n wuche chrüpple
Besser mim sackmässer im wald chli umeheble und en stäck für cervela schnitze.
Ich will es Sackmässer u guet isch.
Bi dene musch immer so trallala verastalte. Es yoga nidra wellness entspannigs seminar mit detox. Da bisch ja nähr meh gstresst als n wuche chrüpple
Besser mim sackmässer im wald chli umeheble und en stäck für cervela schnitze.

Hei aber freu mi für! Hoff die cha dis oftmals liecht düstere gmüet chli ufheitere und das du öppe amigs xhli de finger us em arsch nimmsch für d madam!

Und die huere sälbst gschriebne chärtli.... Musch extra irgendwo platz sueche zum de scheiss anestelle! Wehe schüssisches vor 730 täg is altpapier...
Aber fraue findes super...aber wenns s altpapier münnd mache isch fertig lustig. Sanmle de müll aber nid welle entsorge.
So muss höre sust ghei i ine midlife krise. Guet nacht
Aber fraue findes super...aber wenns s altpapier münnd mache isch fertig lustig. Sanmle de müll aber nid welle entsorge.
So muss höre sust ghei i ine midlife krise. Guet nacht

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
ich han für gar nüd karteichärtli, nöd mal zum sprache lerne. btw @ vyse, freut mich natürlich, dass jetzt chasch mit fraue rede 
aber ja, ich verstah, wemer nie mit fraue redt, chan das vielleicht für de eint oder ander schwierig sii. i dem punkt hesch sicher rächt, brucht erfahrig und e gwüssi Sozialkompetänz wär au nöd schlächt

aber ja, ich verstah, wemer nie mit fraue redt, chan das vielleicht für de eint oder ander schwierig sii. i dem punkt hesch sicher rächt, brucht erfahrig und e gwüssi Sozialkompetänz wär au nöd schlächt

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
wie ischs eigentlich usgange?

Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!