RoboCop: Rogue City

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Avenger
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von Avenger »

Robocop, geil! Wott au. Bitte 1x in Game Pass mit dem Teil.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von Master(G) »

grappagott hat geschrieben: 03 Nov 2023 11:02 Ich vermisse s Gent Review Bild

bitz länger gange als erwartet. gilt fürs spiel wie au für euses review :kicher:

Here you go: https://www.thegnet.org/post/the-g-net- ... rogue-city
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von Master(G) »

Kretinou hat geschrieben: 02 Nov 2023 13:44 Das Ende des Gefängnislevels ist sehr schwierig, ich kann es nicht beenden 😥. Die Musik und die Atmosphäre sind so gut.🤘🏼
ich hatte armor-level voll aufgelevelt und bin da durchspaziert... :kicher:

es bringt sehr viel, wenn man die level genau absucht und jede sidequest macht, damit man genug XP hat, um sich aufzuleveln. wenn man nur story-missionen macht, wird es irgendwann schwer.

ICH WILL EIN NEW GAME+ !!!! :damn: :-D
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von Master(G) »

ich han mal es video gmacht vo mim character/weapon build... voll de tänk, laufsch dure als wärs nix, sogar de ED-209 hett zero-chance :kicher:


Quelle
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von Jones »

:wixer:
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damit's nid vergässe geit füre sira:
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von Buccaneer »

Es git kein NG+.
Level chan mer au nid wiederhole zum no meh XP farme, Side-Quest no mache womer verpasst hed etc. oder?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von Master(G) »

Leider gitts (no) keis New Game Plus... aber dFans mached Druck ide offizielle Fore, uf Discord und Socials. Ich dänk es isch nur en Frag vode Ziit. Es bütet sich ja nahezue ah!

En Art Level-Select gitts aber: sSpiel macht bim Start vo jedem Level en fixe Auto-Save wo ned überschriebe wird. De chamer jederzeit wieder Lade, zum en Level neu probiere. Allerdings halt nur mit de Upgrades und Skillz, womer bis zu dem Ziitpunkt gsammlet gha hett.
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von Buccaneer »

Dumm. Aber scho guet. Viellicht gitts denn die Features i paar Mönet ime schöne Sale :D
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben: 08 Nov 2023 09:23 Leider gitts (no) keis New Game Plus... aber dFans mached Druck ide offizielle Fore, uf Discord und Socials. Ich dänk es isch nur en Frag vode Ziit. Es bütet sich ja nahezue ah!

En Art Level-Select gitts aber: sSpiel macht bim Start vo jedem Level en fixe Auto-Save wo ned überschriebe wird. De chamer jederzeit wieder Lade, zum en Level neu probiere. Allerdings halt nur mit de Upgrades und Skillz, womer bis zu dem Ziitpunkt gsammlet gha hett.
Blöderwis hani die Autosaves mit emnä new game überschribe... gläse hani das mit de autosaves ( zum Trophäe no aui holä ) öbä 1 Stung nach däm ig s neue Game gstartet ha :kicher:
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sidusson
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von sidusson »

bis jetz ou am spile, würklech super, es macht genau das wos sött u macht spass, weme fän vom fium isch, machts um so meh spass u dr humor isch grandios :lol: lüt dür fänster schiesse oder miteme pc monitor abmurkse wird nie längwilig :D
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von Master(G) »

wenn de mal s'erste omni-board mit "gore effects" hesch, wirds nomal geiler :lol:
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Jones
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von Jones »

Master(G) hat geschrieben: 10 Nov 2023 08:00 wenn de mal s'erste omni-board mit "gore effects" hesch, wirds nomal geiler :lol:
ha itz afengs zwöi vo dene boards... zum die effekte freischalte muesch aber glichzytig es -10% i chouf näh... lohnt sich irgendwie nid ussert mau zum aluege... :vortex:
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von Master(G) »

nei ned unbedingt! du muesch die chips so isetze, dass es äbe wenn möglich kein penalty gitt. es gitt ja verschiedeni type vo chips. lueg wod öffnige sind ;-) die meischte gälbe waffe-upgrades chasch freischalte ohni penalty, wenns richtig machsch...

und wenn mal kein passende chip mit richtige öffnige hesch, chasch au zwei anderi chips merge! (isch glaub de rächti stick ineklicke)
Chips sind inter-changeable, d.h. wenns board wechslisch, bliibe die solang im alte board, bis sie du use nimmsch. denn chasch sie au ime andere board wieder bruche.

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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von Jones »

i ha z'system durchblickt. i bi nur dr meinig ufem board 1 isch dr gore-zuesatz eso gsetzt isch, dass dr penalty nid chasch umgah...
aber viellech hanis o grad falsch im chopf...
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von Master(G) »

ja guet das isch möglich. die erste boards sind nonig so guet. das tutorial board z.b.... es gitt aber meh als 7 boards. ich han 6 gfunde i mim durchgang. version 6.0 ischs beschte, mit ammofeeder für full auto und ohni nachelade. das isch äbe das i mim video obe. :lol:

das wär z.b. es board mit gore effect ohni penalties, isch glaub 3.0 oder 3.1:

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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von sidusson »

bi jetz de o gloubs langsam gäge schluss vom game. es isch soooo guet. technisch leider sehr unpolished, aber es machts ds ganze chli b-movie feeling. ds gunplay isch superb, gorig ohni ändi, geili sprüch, lustigi missione u augemein e huere gueti heiteri stimmig, wie ide fiume. mues würklech säge wesi 2-3monet meh hätte feinschliff gmacht hätte, wärs es glatts goty! absoluts muss für lüt wo gärn 80/90er fiume hei :D
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von Jones »

so... fertig!
was füre geile zock gsi! :herzli:
technisch rächt gmischt. einersits suberi UE5 grafik aber denn halt wieder recht simpel ghalte... gsichter z.b.... :groel:
aber d'musig, d'atmosphäre und dr splatter bi däm geile geballer entschädigt für alles! :wixer:

hoffe itz o ufes newgame+
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von falagar »

Ich ha gester eu mal agfange. Gfallt mer mehr alsi erwartut ha, macht eifach gspass als Robocop die ganzu Mongos zzerballeru
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von Buccaneer »

Has über s Wucheend chli agspielt. Weiss nonig was i devo söll halte. S Opening isch grossartig gsi mit de dröhnende Musig dur d Lobby ballere. Aber nah isch es rächt abgfalle.
Vorallem das mit de EXP findi rächt müehsam. Mer chan huere viel verpasse... vor allem de Sammelkram. Drum hani Mission 1 2x gspielt. 1x hani 2 Skill Pünggt becho und bim zweitemal 4.
Denn als nöggst de Skill voll ufeballered wo meh exp macht. D Frag ez isch, bechumi ez soviel Bonus EXP das es kompensiert, das die eint sust nutzlos Skillbaum gad maximiert han? Keine weiss es...

S i de "open-world" umelatsch findi biz asträngend...
Und dass de Robo-Cop uf em Revier ständig n huere Laufbursche isch, findi rächt närvig.

Leider isch d Performancen nid sehr guet. Chli meh optimiere wär guet gsi.

S geballere und wie en lahme Tank umestürchle isch aber sehr guet glunge und macht Spass. Vor allem i de erste Mission i de obere Stockwärch Lüt packe und zum Fänster usepfäffere.
D Immersion isch guet. Mer fühlt sich als Robo-Cop.
D Grafik isch bis uf d Gsichter schön. Stimmig vom kabutte Detroit chunnt guet übere.

Es brucht dringend:
- NG+
- Missionsuswahl zum EXP farme und Sammelshit go sueche.
- E Funktion zum Skills resette.
- En Azeig, wie viel Sammelkram no ime Level ume isch.
- Manual Save funktion. Wär no gäbig zum Geisle rette und so.
- En Arcade Mode (z.B. nach Beendigung vom Game) wo eim s umelatsche ersparrt und mer eifach chan Ballermissione awähle.
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von Moff »

bin ade letschte mission und findes immer besser

EXP und allgemein levle find ich sehr guet, simpel aber motivierend. ich han immer gern sache gsuecht und nebequests gmacht.
nebequests findi sogar sehr gut, hetmer gfalle als robocop all die sache erledige, au wenns laufbursche sache sind. es funktioniert grad ebe will d'immersion als robocop so guet funktioniert.
open world hetmer am besschte gfalle.

recht gibi aber, dass NG+ cool wär, denn würdi sicher namal eifach main quest durefetze mit anderne entscheidige
manual save au, je nachdem chas ame recht land ga bises wieder saved und wennd muesch oder wotsch ufhöre isch das scho müehsam.
gseh da im dem spiel kein nachteil a manual saves.
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von Master(G) »

new game plus und original muzzle flash, denn wäri 100% happy!

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de muzzle flash im game findi rächt billig und far away vo original. debi isch mer als büebl gnau die huere flamme uf de siite so igfahre. :herzli: de sound vode auto-9 isch au ned 100% akkurat... tönt pingelig, ich find aber, wemmer sone ikonischi waffe hett, muess das eifach passe. schliesslich spielt mer 99% nur mit dere eine knarre. aso ich emal, ich han die pickup waffe nur sehr sälte benutzt.
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von sidusson »

Es het im fall e perk woder aues azeigt ide levels. Weiss gad nümme wele dases isch. Dasch no gäbig gsi ir open world ämu. De gsehsch wos züg zum mache het
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von falagar »

Ich has am Samstag nu durchgspillt. Die Näbemissionä han ich de eswenn ignoriert. Isch meistens sowieso nur brunz. Alles in allem hetmer zSpiel aber sehr gfalle. Churzwiiligi baller action.
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von Buccaneer »

sidusson hat geschrieben: 20 Nov 2023 17:43 Es het im fall e perk woder aues azeigt ide levels. Weiss gad nümme wele dases isch. Dasch no gäbig gsi ir open world ämu. De gsehsch wos züg zum mache het
Au de shit wie Nuke und so chline Güsel? Isch wahrschindli im Scanning Skilltree?
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Re: RoboCop: Rogue City

Beitrag von Moff »

Buccaneer hat geschrieben: 21 Nov 2023 09:37
sidusson hat geschrieben: 20 Nov 2023 17:43 Es het im fall e perk woder aues azeigt ide levels. Weiss gad nümme wele dases isch. Dasch no gäbig gsi ir open world ämu. De gsehsch wos züg zum mache het
Au de shit wie Nuke und so chline Güsel? Isch wahrschindli im Scanning Skilltree?
nei nur die grosse chischtene, total nutzlose perk
aber die ganz perk linie lohnt sich halt wäg de bonus XP, han die als erschte gmacht
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