[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
Du Papnase!
Wie hed scho de Marc Aurel gseid: "Bisch en blöde!"
Wie hed scho de Marc Aurel gseid: "Bisch en blöde!"

- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Uf mim Sozius hätts ono Platz…
Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
Schinbar sind zwe drü ragetli vo iranischem gebiet richtig us base im irak gschosse worde. All abgfange worde.
Heiterebeck.
Heiterebeck.

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400

isch sogar en dpa nachricht gsi, also au döt hocket gruusigi propagandafratzene, aber das wüsset die gschiide ja scho länger (die dumme wie de siralos und de emp natürli nöd)

wenn die 25% usländerateil haetet (richtig zählt sind sicherlich scho 30-35%), wäri d AFD bi 70% und eine mitem schnauz haet widr grosse zuespruch
eifach mal s müüli zue ha.
Fratze! 
Warte ufe sira...

Warte ufe sira...

- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Die Gummihäls dänke ou d Houptstadt vor CH isch in Genf. Bi scho mousch gspannt wie d AFD wird abgah… 

Oh Banana…!
und wie die tolerante linke denn gäge wahlresultat uf d'strasse göh...
wenn me chli sache kaputt macht und poliziste agrifft, wird's meistens besser...
wenn me chli sache kaputt macht und poliziste agrifft, wird's meistens besser...

go woke bo broke! gwüssi firme hei's o scho gmerkt...
Isch mier auf uufgfalle. Wämme das Gekeife und die Polemik vo dä links-tendenziöse Medie so ahluegt, hät dSchwiiz guet drah tue, rächts/mitti zwähle. Zeigt rächt guet, was fürn vergfitete, schüümende Huufe die linke worde sindthaeye hat geschrieben: ↑23 Okt 2023 17:02die dütsche medie titlet: die schweiz zeigt ihre hässlich fratze
isch sogar en dpa nachricht gsi, also au döt hocket gruusigi propagandafratzene, aber das wüsset die gschiide ja scho länger (die dumme wie de siralos und de emp natürli nöd)
![]()
wenn die 25% usländerateil haetet (richtig zählt sind sicherlich scho 30-35%), wäri d AFD bi 70% und eine mitem schnauz haet widr grosse zuespruch
eifach mal s müüli zue ha.
Sältsam, wie sich dWert völlig verschobe händ: Frühner sind linki Wert no für gröschtmöglichi, individuelli Freiheit gstande, gäge Grosskonzern, gäge Staatsdiktatur, für Sälbstbestimmig, grundsätzlich, gäge autoritäri Strukture und Praktike... und jetzt? Grad sGägeteil. Die Linke sind im Chärn autoritär worde und dä Lüüt gaht das langsam aber sicher total uuf dä Nerv.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
die linke in DE si sowieso momentan grad am zerbrösele...
werde wohl ihre fraktions-status verliere wiu d'sarah wagenknecht e eigeti partei bzw. es bündnis gründet und grad paar lüt mitnimmt!
ersti umfrage hei ergäh, dass sich 27% vo de befragte chönnte vorstelle, die z'wähle... chönnt spannend wärde bi de nächschte wahle...
schad isch dr emP nüm da, süsch chönnt er üs itz alli belehre, was mir für dummi nazis si, wo vo nix e ahnig hei...

werde wohl ihre fraktions-status verliere wiu d'sarah wagenknecht e eigeti partei bzw. es bündnis gründet und grad paar lüt mitnimmt!

ersti umfrage hei ergäh, dass sich 27% vo de befragte chönnte vorstelle, die z'wähle... chönnt spannend wärde bi de nächschte wahle...
schad isch dr emP nüm da, süsch chönnt er üs itz alli belehre, was mir für dummi nazis si, wo vo nix e ahnig hei...

heisst ja schlussendlich au "GEOpolitik" ifmall. guets buech
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
No interessant all die demonstratione in europa wo en wüetige mob jihad rüeft.

bald chunt de karl martell widr
Jedi x-beliebigi Grosstadt i de EU

KARMA, ich han jetzt neu en pakistani und en inder im büro, stinkt huere. kei ahnig aber körperusdünstige us de höll. da bin ich mit de rauchchleider na heilig.
isch geil jetzt bürobsetzig: 1 Hochdeutscher, 1 pakistani und 1 inder und mich als dumme chäsesser. und mir sind es CH KMU wo uf CH qualität setzt
isch geil jetzt bürobsetzig: 1 Hochdeutscher, 1 pakistani und 1 inder und mich als dumme chäsesser. und mir sind es CH KMU wo uf CH qualität setzt

Händ au eine siit churzem, scmöckt rächt funky, so e Mischig uus suurem Gruch und nassem Heu.
Du stinksch
Nei isch schmöke fönky
Nei isch schmöke fönky

Chönnt au nassi Geisse si, chann dä Gruch nöd rächt zueordne. Vl. schlaft er ja mit Geisse zämme im Stall. Ich meine, Geissechäs schmöckt au bitz funky.
oh mann , ich schlüss da glaubs langsam ab. han so villes ufbaut i dere firma aber es isch langsam ziit zum gah.