sirarthur hat geschrieben: ↑17 Dez 2023 17:33
Ich hett Inträsse a dene Carrera Nintendo RC Toys. Was müässt ich jetzt mache oder langet de Post?
ja, langet. ich schmeiss all näme us fb, insta, website und forum in ein pott und da ghöret die da ine au dezue. muess nur wüsse für welle tag, das langt
PS: Jetzt chömed die fette priise!!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
usser er gaht eus durd lappe. es isch ja ned eifach, wenn eine im forum meyerli heisst und uf de website hugetobler, weisch wasi mein?
mir lueget aber eh ufd email adresse...
ich wünsch eu allne ganz schöni festtäg! ich hoffe, es hett für jede was debi gha und ihr sind zfriede mit em adventskalender. ich wirde endi wuche gwünner zieh. am weekend söttet ihrs wüsse wer was gwunne hett. versand machi denn next week.
gnüsset die paar fästliche täg mit family, fründ und natürli games! bin mal afk für es wiili
ich freu mich, dass wenigsten öpper vom forum glück gha hett. wer gwünnt, hett en bot entschiede. ich ha eifach all - churz gseid - näme ine zuefalls generator ghaue und 24x de chopf drückt. und es hett mir en näme usgspuckt. händ also all die gliich chance gha.
nun gut, ich wünsch allne ganz en tolle sylvester und en guete rutsch is 2024! ich ha freud sind ihr immer no da im forum und ich hoffe, dass das no sehr lang so bliibt. ihr sind die geilschte!
see you on the flipside