Jetzt isch Resident Evil 7 VR für PC sowit!
Die offizielli VR Version vo 2017 isch jo zimlich billig gseh damals, und nur für PSVR (PS4). Abgseh vom Roomscaling het sichs chuum voder Bildschirmversion unterschiede. En VR Version für PC basierti System isch vo Capcom leider nie usecho, und es isch fascht 5 Johr gange, bis öpper en richtige VR-Mod entwicklet het. Über de Mod het der OldDirty scho gschribe im Januar, woner no ime relativ frühe Stadium isch gseh. Jetzt het de Praydog de Mod sowit fertig, dass das Game nit nur nahezue fehlerfrei spielbar isch in VR ufem PC, er heten sogar besser gmacht als Resi 7 uf PSVR je gseh isch:
Grafikuflösig isch höcher und flickerfrei. Roomscaling isch jetzt vollständig integrgriert, mit komplettem 1st person view Körper im Spiel, mit Handtracking. de Umgang mit Items isch zwar nach wie vor scripted. Das heisst mer druckt Taschte A um en Gegestand zbenutze, sobald en Ufforderig erschint, und es laufet die gliche cutscenes ab wie in der original PSVR Version, und die automatisch ablaufende Kameraschwänks schlön eim mit der Zit uf de Mage. Aber s'Kampfsystem isch jetzt physisch. De Spieler zilt, balleret, und haut sälber zue wiemer das vome richtige VR Game erwartet. Storyrelevanti Kämpf (Bossfights, zb Mia am Afang) händ aber nach wie vor scripteti Elemänt drin, was in der Praxis ufe Mischmasch zwische physisch drischla und chnöpflidrucke uselauft, wasmer nonig so guet gfallt.
da en Lischte mit de aktuelle Features:
(Übrigens: dä Mod gits au für Resi 8 Village und isch ufem gliche Entwickligsstand)
Hand tracking
Roomscale movement (character moves with the headset)
360 degree HMD rotation
Physical weapon aiming
Physical melee attacks
Physical blocking (hold hands in front of face)
Two handing weapons
Over-the-shoulder healing gestures
Ability to hide the player body
Gamepad support with head aiming
Optional world-space crosshair
Support for RE7 demo
OpenXR support
Performance improvements on DX12
Desktop view can now be recorded or watched without flickering
Various improvements to UI elements across all RE Engine games
Various tweakable options added to the VR menu
De Mod gits choschtelos am gliche Ort wie die früecheri Version wo de OldDirty verlinkt het
https://github.com/praydog/REFramework/releases/ , und isch bubieifach zum inschtalliere: eifach RE7.zip downloade, ins Hauptverzeichnis vom Game entpacke und Game starte. Unterstützt isch jedes VR System wo mit Steam VR lauft.
Mis Fazit bis jetzt mit Oculus Rift: Es isch de Hammer! Und für mi isch jetzt de Zitpunkt do, das Game ändlich zspiele. Damals hani nur ca e Stund gamet uf der PSVR, und de ganz Seich grad wieder verchauft, wil die schrottigi Kamera und die Sticks mit em Lüchtgnubbel druf immer wieder s'Tracking verlore händ, was Resi 7 VR uf der PS4 Pro für mi unspielbar gmacht het.