Dragon Age 2

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Re: Dragon Age 2

Beitrag von Gurgelhals »

Ich han grad überhaupt kei Luscht das z'spiele. Isch wahrschinlich besser so. Alles was ich über das Spieli läse tönt entweder nach "Consoletardisation" oder halt - was im Grund gno no viel schlimmer isch - eifach nach lieblos hiigschludderetem Instant-Sequel :? Die hetted sich doch würklich gschiider zwei, zweiehalb Jahr Ziit gno, technisch & spielerisch konsequent a s'Origins aknüpft, dem sini Schwächene usgmerzt, im Detail alles echli verbesseret und eifach es guets Sequel abglieferet. So wär under Umständ e Steigerig wie damals vom BG zum BG2 drin gläge.

Naja, Witcher 2 chunnt ja scho relativ bald :idea:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

h4xX0r hat geschrieben:databecker
rolf, die gitt's ja sogar immer no: http://www.databecker.de/shop/index.php :arnold:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

Gurgelhals hat geschrieben: So wär under Umständ e Steigerig wie damals vom BG zum BG2 drin gläge.
do möchti doch no amerke dass BG1 au qualitäte bietet woni im 2 vermisst ha! unterem strich isch s 2 aber scho s bessere spiel gsi. mir het das entdecker feeling im 1 halt scho sehr guet gfalle. me het könne durcht wälder streune und X näbe abentüür endecke. im zweite isch me scho sehr an die "hauptlocations" bunde gsi.

beîd sin fantastisch.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

ich hätti gern wieder so eis wie Planescape Torment
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

evo hat geschrieben:do möchti doch no amerke dass BG1 au qualitäte bietet woni im 2 vermisst ha! unterem strich isch s 2 aber scho s bessere spiel gsi. mir het das entdecker feeling im 1 halt scho sehr guet gfalle. me het könne durcht wälder streune und X näbe abentüür endecke. im zweite isch me scho sehr an die "hauptlocations" bunde gsi.
Scho so, die fählende Bereich zwüschet de Hauptlocations händ mir im BG2 z'erscht au gfählt. Rückblickend han ich dänn aber müese säge: S'BG2 isch so im positive Sinn au viel dichter gsi. Weniger Locations, aber defür isch es i dene br0ntal abgange. De erschti Teil hätt schliesslich kein Abstächer in Underfark gha. Und kein klassespezifische Stronghold. Und kei Quests, wo ganz harmlos afanged mit "gang det ane und bring für de Lord Soundso alli Monster um" und dänn plötzlich in e ganz anderi Richtig gönd bis sich am Schluss usestellt, dass me s'Opfer vo ere Intrige vo eme rote Drache worde isch, wo das alles nume for teh LULZ gmacht hätt.

S'erforsche im BG1 isch scho sehr fren gsi, aber uf viele Charte hätt's dänn doch nöd eso viel z'finde gäh.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

shit die spiel :sabber:

ich bereus bizeli hani nie tales of teh swordcoast duregspielt. aber mi pc isch irgendwie immer abgstürzt wenni in die neue gebiet gange bi und damals isch das no nit so eifach gsi mit internet und pacthes usw. :lol:

hesch im 2 au dr demi-lich umgleggt? isch glaubs so öppe s schwerschte gsi im ganze spiel? läck isch dä müehsam gsi mit sine level 57934580 zaubersprüchli.
der_blubb
Team XBOX
Team XBOX
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von der_blubb »

ich bi e chli süchtig nach däm spiel :oops: am sunntig hani's igworfe zum's eifach mol aluege (ich kenn s 1 nid) und ha schlussändlich 8h gspielt am sunntig :shock: s letscht mol hani das bi Mass Effect 2 gha...

es gfallt mir also rächt guet
Gamertag / PSN: alphawezen
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

der_blubb hat geschrieben: s letscht mol hani das bi Mass Effect 2 gha...
ebe leider genau so isches
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

also eher e spiel für die chli ahspruchlosere gmüeter wo gern chli zruglehne und gnüüüüse?
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

es isch eifach mass effect 2 in fantasy bis jetzt. anstatt schüsse tuet mer eifach hacke und ab und zue 1 und 2 drucke
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

h4xX0r hat geschrieben:Spoiler: ich han de background/worldinfo vo mim lvl31 chrieger gladet. Die erscht wo mer trifft isch d'flemeth. Wtf? Die hani glaubs imene epic fight uusknippst.
dasch so korrekt so, ich han sie au besiegt ide morrigan quest, aber es wird nachher gseit, dass sie vermuetlich ned gstorbe isch sondern sich verwandled het wieder oder whatever, ich chan mich uf jede fall a sowas erinnere na in origins.
niemert het glaubt, dass d'flemeth tot isch, sie isch wohl de zentrali charakter vo allen dragon age games.

chaschder vorstelle, dass sonen fehler au en brontale wirbel usglöst hätti :lol:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

han zerst au gmeint bi mir isch d flemeth gstorbe im eis, aber ich glaub sie haends den scho nah erchlärt.

ich spiels ab morn, glaub au nöd anes superspiel, aber wemme sichs 1 geh haet, muess das scho si. ich glaubs isch eher en prolog für öpis "grössers". alles nur in kirkwall abspiele tönt scho recht langwielig und nöd so episch wied d reis im 1.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

aber so zeugs nervt mich. machsch epic fight gege de drache (hani 100x schwerer gfunde als de am schluss) und denn "ätschbätsch isch gar nöd tot". denn lönnd mich doch öppis besiege wo nachher au weg isch.
hüt spieli glaubs wiiter, mal luege wie's no wird. d'charakter sind mir chli egal. aber ich han öppe 15minute brucht, bis ich e frau zämegha han, wo wie e frau uusgseht.

spoiler:
d'party isch gsi:
ich (warrior)
mini schwö (mage)
min brüetsch (warrior)
so e uufglesni tante (warrior)

sehr spannend lol

jetzt nach 3.5 stund und 1 jahr ingame isch d'party:

ich (warrior)
mini schwö (mage)
die tante (warrior)
und en "coole" zwerg ohni bart (rogue)
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

thaeye hat geschrieben: alles nur in kirkwall abspiele tönt scho recht langwielig und nöd so episch wied d reis im 1.
wie bitte? isch das en fact? ich muess 40 stund i dere saustadt spiele?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

h4xX0r hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: alles nur in kirkwall abspiele tönt scho recht langwielig und nöd so episch wied d reis im 1.
wie bitte? isch das en fact? ich muess 40 stund i dere saustadt spiele?
ja fast :groel: fokus liit gemäss vermehrte reviews uf de entscheidige wo du triffsch und chli kampfsystem verbesserige oder ebe verschlimmbesserige (uf pc).

also d entscheidige seget widr super wo meh muess treffe und au d uswürkige sust eher schlechter als teil 1 will halt abgspeckt, gwüssne gfallt halt will sie sich so jetzt besser mit em main chara chönd identifiziere, drum gang ich devo uus das das wohl so en art Prolog für öpis sött sii, den machts chli sinn.

aber das mitem loot haends voll nöd im griff bioware. schad. jetzt chasch fängs nur nah de main richtig usrüste :lol: au de loot wot chasch uflese seg meistens nur müll und bringt nix uusert verchauf. aber den isches halt eifach en ziitfresser meh nöd.

weiss au nöd ob sie würkli es ziel mit dragon age verfolget, nimmt mich wunder wie das söll wittergah. han zwar ja s 2 nöd gspielt aber de ganz ablauf schiint mir so nöd plant.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

es spielt fasch usschliesslich in kirkwall
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von BrainBug »

gott sieht das scheisse aus :sabber:
Bild
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

nach 3 stund entsprichts genau mine erwartige

de dumbdown isch enorm gring und bi witem keis problem für das spiel.
kämpf sind identisch mitem vorgänger, die fehlend vogelperspektive isch ned sones problem.
und talentbäum findi sogar besser als im origins, ich hoffe nur es git gnueg skillpünkt im verlauf vom game.
au dass dialög imene chreismenü usgwählt werded schmälered d'vielfalt vo dene ned, guet, es het immer es icon nebedra, aber es git über es dutzend söttig icons und dementsprechend vieli arte vo antworte, mer chan ned säge, dasses wäg dem dialograd igschränkt wäri

problem isch also ned dasses konsolig, casual oder dumbdown isch sondern eifach wie ich erwartet han die enorm churzi entwickligszit womer a jedem egge und endi merkt.
grafik isch technisch vellicht aspruchsvoller, aber designmässig total lieblos, undetailliert und langwilig, es fehlt lebe und glaubwürdigkeit i dere welt.
spielt mer origins ischmer grad ighüllt vo dere dichte detailerfüllte atmosphäre. questgebiete wiederohled sich enorm und gsehnd tupgenau glich us. origins het zwar au es bauchaschte design gha, es paar grusigi settings und paar sind wiederverwertet wurde, aber DA2 macht das namal en dütlichi stufe gröber.

ich freu mich trotzdem druf witerspiele, ich hoffe halt, dass us dem ganze s'maximale usegholt wird und erwarte na paar gueti charaktere, dialög, entscheidige, uswürkige und en tolli gschicht. denn wärs uf jede fall ok.

ich wünsche mir aber iets scho ganz klar, dass DA3 ned vor 2013 usechunnt.
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

mega das spiel. ich finds absolut de hammer! :herzli:
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Master(G) hat geschrieben:mega das spiel. ich finds absolut de hammer! :herzli:
das isch zbefürchte gsi.
sorry das spiel wird immer schlechter, je länger dass es gaht.
dass mer fascht alli upgrades nur für de hauptcharakter chan chaufe, dass nsc's kei rüschtige chönd ha, dass waffene eifach mitleveled, dass ich am zwerg kein boge chan id hand drucke, will ihm de archery skill fehlt obwohl er nur mit de armbruscht umeschüsst, dass mer immer und immer a die gliiche scheiss ort zrugg gaht, dass es uhuere eifach isch, dass es gruusig uusgseht, dass rüschtigsdesign vomene schwule Rococo-Biker gmacht worde isch, dass es absolut scheiss egal isch, was mer uuswählt bi de dialög, dass es eim eifach scheissegal isch, wer verreckt irgend wenn, will alli nscs nerved und mongos sind, dass es kein bezug zum 1 hät, dass d'usselevel weniger spielruum händ, als en tutorial-level in 99 nights, dass alles macht das RPG zumene riisige huufe saudreck. wenns origins nöd gsi wär, dänn wärs VIELLICHT no passabel, aber so isch das nume peinlich. au die scheiss achievements wo nöd luschtig sind und kei sinn mached nerved nur.
normalerwiis han ich immer grad bock zum en neue charakter mache und öppis neus uusprobiere. bi dem wott ich's eigentlich nur no wiiterspiele, wills mich wundernimmt, obs viellicht mal no besser wird. obwohl mit em warrior glaubs e massivi arschcharte zoge han. magier sind UHUERE krass i dem spiel.

bis jetzt häts für mich 3 highlights:
de futz wo ich gmacht han, gseht 20x besser us, als alli fraue bis jetzt im spiel
die apostate elfe isch de einzig nsc wo luschtig isch, drumm hani sie i de gruppe
die sequenz vorem Aroshok? hät en starke Gschmack vom Origins gha

die skillbäum findi en schlechte witz, sie gsehnd grusig uus, und mer hät kein fucking überblick. söll ich alles usswendig lerne? und muesch jedesmal ineklicke, wenn öppis wotsch aaluege?

viellicht fangi gliich nomal aa, als mage.
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

Moff hat geschrieben:kämpf sind identisch mitem vorgänger
stimmt das!? ich han gmeint kämpf siget viel langsamer gsi... erklärsch mir?
ich würd dvorgägner nämli spiele, wenns 1000%ig genau gliich zum spiele sind wie das...
h4xX0r hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:mega das spiel. ich finds absolut de hammer! :herzli:
das isch zbefürchte gsi.
:schraube:
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

d'kämpf sind viel viel eifacher als bim vorgänger und viel schneller
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

es chömmed scho vo aafang viel meh gegner ufs mal. wenn im 1 viel gegner cho sind, häsch der also öppis müse überlegge. han sogar tactics brucht etc. da nix.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Uf welem schwierigkeitsgrad spielsch? De afang hani uf nightmare ned gschafft, als mmo erfahrene söttsch aber mindeschtens uf hard spiele, zeig mal en bild vo dim fauzn

Master: es het eifach schnelleri animatione, isch aber eigentlich susch identisch.
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

hmm... eventuell sött ich de origins doch mal no gnauer aluege. ich han huere fön ab em 2 jetzt. vor allem au mit de lüüt rede und de story zueluege/lose. megen!
Antworten