The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
geosnow hat geschrieben:alli diä "virtual" tötsch stürchrüz sind us dr höll!
scho mal ein guete grund
usserdem wieso muess mer sies handheld immer bi sich ha? und haet sich dae ds noed mehfach verchauft?
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
simpel eifachi digital distribution = schlüssel zum erfolg.
als dev fragschdi denn äbe: wo bechumi am schnellschte, unkompliziertischte und günschtigschte ad masse?
eigentlich erschreckend, wemmer gsehd, wie keine vode iphone konkurrente
i all dene jahre au nur asatzwis öppis ähnlichs ufd bei hed chönne stelle.
s phone hesch eigentlich ja immer bi dir... chasch immer mal schnell spontan es game defür poschte. probier das mal miteme reine handheld wie ds...
de hesch nid immer bi dir... scho gar nid, wenns phöne ihn eigentlich - je nach dem - verdammt guet ersetze chan.
swordfish hat geschrieben:eigentlich erschreckend, wemmer gsehd, wie keine vode iphone konkurrente
ja, das stimmt.
geosnow hat geschrieben:alli diä "virtual" tötsch stürchrüz sind us dr höll!
zu 99% wahr.
ich würd zu 100% säge, da ich grad d stürig vo DDP Resurection nöd als diä bezeichnä würd. das isch denn eher e muusstürig bzw. eifach e simpli direkti stürig.
swordfish hat geschrieben:eigentlich erschreckend, wemmer gsehd, wie keine vode iphone konkurrente
es spielt sich total geil ihr dödels!
aber evtl. bin ich eifach scho so dra gwöhnt, dass ich kei problem meh demit ha.
ha ja schliesslich scho x-games mit digitalem stürchrüz duregspielt.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
du spillsch ja wahrschinlich au die meischte spiel vo allne da inne.
wahrschinlich.