Gwüssi wüsses.. anderi meine, sie wüsses besser...
I würd mir nie im läbe ahand vome billige Internet video amasse, z'behouote es sig e schuss gsi oder äbe nid...
Moderator: Avenger
Gwüssi wüsses.. anderi meine, sie wüsses besser...
Und wenn z'interview luegsch, lenkt er ab und redet sich use...Biden nennt Fadenkreuz-Kommentar über Trump einen "Fehler"
Är het äuä dir als lehrer gha, dem latenz-schwurbler.
Mini ussag isch gsi dass schüss komisch töne, wie en luftgwehr.
En Waffe i 140m Entfärnig ufgno mit eme Handymikrofon, mit vieeeelne Hintergrundgrüsch.
amen to that
theorie vs praxis...Buccaneer hat geschrieben: ↑17 Jul 2024 07:38
Han scho viel Videos gseh, wo käpsled worde isch, und es tönt jedesmal andersch. Je nach Waffe, Distanz, Umgäbig etc und nid oft hani dänkt: Tönt no schreg. Hett ich mir andersch vorgstellt. Aber tönt halt sälte wie im Pfilm. Letschmal hani es Video gseh, wos richt BLÄM BLÄM BLÄM BLÄM gmacht hed. Aber dete isch d Ufnahm gad näb em Shooter gsi und de hed gad es ganzes Magazin in e Räuber wo ihn i de Garage hed welle überfalle inegrotzed!
Und was isch denn passiert? De Räuber isch zämegschosse worde, aber wäg em Adrenalin ufgjuckt als wär nix passiert und paar Meter devo gseckled, bevor er verreckt isch.
So wie de ufgsprunge und abgseckled isch, hettsch chönne meine, kei Chugle hed ne troffe... krasse shit. Und när diskutiered in DE all die "Spezialiste" das es doch sött möglich si, ame Mässerstächer is Bei z schüsse zum no stoppe etc. pp. Huere Mongos.
i gibe sit 2010 genau so trainings und weiss, dass es nid befange isch sondern d'wahrheit...
dr nachwuchs usbilde dänk...
Gott behüte.....zeigsch ihne denn o wie me hacker abwehrt Hühnerbrüschtli?
das isch nöd dini ussag gsi dödl. du widersprichsch dir anduurend und null argumentationschetti.
isch ebe geil, mir muend jetzt videöli luege zum ois wehreBuccaneer hat geschrieben: ↑17 Jul 2024 13:53 Du bisch au bi de Bulle gsi und befange! Ätschbätsch.
Ja das Video hani au gseh.
Finds no geil, wie viel Mässerverteidigungs Videos das es gid. Krass eigentli.
Ich meine die eifachst Üebig isch wie da im Video: Gib eim n Filzstift und wehr de ab... lol. Viel Glück.
Was sind das für Kürs wo du gisch? Verzehl meh Beat!
Ich wär für Gulag! Loool
1. de trump isch halt en patriot und en patriot kämpft für sis land und steckt de chopf nöd in sand, das isch ebe de underschied zu so lümpe wie dir wo bruellet haetet und sich verchroche uf allne viere und ihres land würdet a china verchaufe. und er haet halt es guets marketingnäsli. (wievill eier muesch ha und ufstah und d siegerfuust mache, das isch es fetts zeiche a alli "deplorables" und patriote und jetzt ischer gott für die), übrigens ghörsch ufem video "shooter is down" und ghörsch sogar d counterschüss vom sniper.siralos hat geschrieben: ↑16 Jul 2024 10:48
Es passt grad zur wahlkampf.
Der mutig trump wo 1 sek. Nachem schuss ufsteit und fuscht uche hebt als wärs nüd gsi, obwohl bis dahin no kei sau gwüsst het, ob der schütze no läbt? Entweder isch dr trumpel todesmuetig oder isch no wahnsinniger gworde als süsch.
Das äugli heigi aber ou gseit es wäri en paintball, nume um ca. 4 poscht spöter zu säge es wäri en softgun.![]()
Mitglieder in diesem Forum: Amazon [Bot] und 1 Gast