chum scho alles na harmlos.
[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
Isch ja nid so, als hätti üse beef nid im gulag wöue ustrage, wo er jedesmal uf mi gulag-post wieder im 'normale' forum druf Antwort gäh hätt...

Drum hei mer vor paar täg uf PN gwächslet aber i bi zum gliche Schluss cho wie dr Bucca und z'oug...
Aber i tuemi zämeriisse goose...

Waaas ihr hend sogar per pn umegschwuled?
Hend ihr en fehde am laufe?
Verzehl meh lol
Hend ihr en fehde am laufe?
Verzehl meh lol

Es isch e einzigi Katastrophe..
Argumentationschetti...
Derfür het er ca 363628363 mal hüehnerbrüstli gschriebe... Bi langsam chli depressiv...
Argumentationschetti...

Derfür het er ca 363628363 mal hüehnerbrüstli gschriebe... Bi langsam chli depressiv...

Das isch mini ussag gsi du huere payasthaeye hat geschrieben: ↑17 Jul 2024 16:56das isch nöd dini ussag gsi dödl. du widersprichsch dir anduurend und null argumentationschetti.

Chasch weder läse no verstah du vollidiot, da bringt das quote au nüd mehr wenn du z'dumm drfür bisch.
Lies nomal und dänk nach wasi gschriebe ha...chasch de poscht sälber ga sueche...bisch scho langsam hirnamputiert nid?!
Das chunt halt drvor wenn me zviel schwurblet, dann steckt me görn de kopf zwüsche de arschbacke vo irgendwelchi idiote.
De trümpel isch en patriot...hahaha scho vergässe was er vor a paar jahr vorem capitol gseit het?!

Du bisch au beef du huere panane...du chasch nume usteile, aber wenn me chli zrüg gibt bisch scho sehr schnell ratlos...remember okami isch en jrpg?!Jones hat geschrieben: ↑17 Jul 2024 18:11Isch ja nid so, als hätti üse beef nid im gulag wöue ustrage, wo er jedesmal uf mi gulag-post wieder im 'normale' forum druf Antwort gäh hätt...
Drum hei mer vor paar täg uf PN gwächslet aber i bi zum gliche Schluss cho wie dr Bucca und z'oug...
Aber i tuemi zämeriisse goose...![]()
Oder wie is hes nomal gsi mit dem arbeitsgricht...da hesch ja nie a antwort chöne gäh uf ne eifachi frag.

Hesch ja ou hühnerbrüschtli....und stäckebei, wie's de vectrex dass scho bemerkt het.

Argumentations-chetti... 

Jammerlappe. 

Welli chetti, dört wo du nüd mehr vo okami isch en jrpg hesch wöue säge oder das me fpr losless

geschter het dr biden gseit, wenn ihm e arzt würd säge, er heig es gsundheitlechs problem, würd er sich e rückzug überlege...
hüt heisst's, dr biden heig corona...

hüt heisst's, dr biden heig corona...

Bezüglich em Compact Verbot. Dä Staat hät ja au grad sganze Unternähmensvermöge beschlagnahmt. Ich frög mich, wie das überhaupt möglich isch.
Vermute, sVermöge liiht uufäre Bank. Wieso ruckt e Bank die Cholle uuse, ohni äre Grichtsverfüegig?
Vermute, sVermöge liiht uufäre Bank. Wieso ruckt e Bank die Cholle uuse, ohni äre Grichtsverfüegig?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
i würd itz mau schüch behoupte, mir wüsse nid ganz alles.. isch halt nährbode für theorie...
i gloube er het die 7. impfig usglah...das rächt sich itz...

Klar, drum schriib ich auch "vermuete". Aber was mier wüssed, isch, dass keis rächtschräftigs Urteil git und somit au kein Grichtsbscheid. Nimmt mi scho Wunder mit wällne Rächtsmittel dCholle händ chönne abzwacke.
isch itz nid blöd gmeint, ha dr fall eifach NULL verfolgt..
aber woher wüsse mir das?
Soviel ich weiss, isch es Gricht bis jetzt nöd involviert gsi, es isch eifach beschlosse worde vom Staat und fertig. Dä Prozäss wird ja erscht folge (voruusgsetzt dä Inhaber wird klage, was er bestimmt mache wird). Ergo, gits kein Grichtsbeschluss, da wird wohl irgend e Vollmachtsklausle vom Staats gültig gmacht. Känne dä exakt Ablauf au nöd, vermuete, Details werdet sicher no folge.
Jup
Inneministerin seid ja auch ganz klar: "Ich habe Compact verboten".
Begründig und Biespiel sind bis jetzt keini cho.
Hend ihr gmerkt, d Artikel sind all am früehe Morge cho, no während oder churz nach de Razzia oder wie mer das nänne wott. Teils au langi Artikel. Das chönnt bedüte, dass alli "konforme" Medie scho vorher informiert gsi und parat gsi sind.
Grund? Öppe d Wahle im Herbst...
Inneministerin seid ja auch ganz klar: "Ich habe Compact verboten".
Begründig und Biespiel sind bis jetzt keini cho.
Hend ihr gmerkt, d Artikel sind all am früehe Morge cho, no während oder churz nach de Razzia oder wie mer das nänne wott. Teils au langi Artikel. Das chönnt bedüte, dass alli "konforme" Medie scho vorher informiert gsi und parat gsi sind.
Grund? Öppe d Wahle im Herbst...

Was ist die rechtliche Grundlage des Compact-Verbots?
Das Bundesinnenministerium bezieht sich bei seinem Verbot der Compact-Magazin GmbH auf das Vereinsverbot. Das könne, so heißt es in einem am 16. Juli veröffentlichten Statement, „unter bestimmten Voraussetzungen“ auch für Unternehmen gelten. Weiter heißt es: „Die Organisationen richten sich gegen die verfassungsmäßige Ordnung im Sinne von Artikel 9 des Grundgesetzes und § 3 des Vereinsgesetzes.“
Also hend sie nix... eifach en unliebsame "Mitspieler" us em Game näh. As simple as that. Aber die autokratische Tendenze sind in DE ja nid neu und überrasched eigentli niemmer. Usser natürli am Beat sini aktuell Nemesis.
S wichtigschte Sprachrohr für Rechtextremisten, Putintreue und Verschwörungserzähler. Lol ich fühl mich agsproche
Das Bundesinnenministerium bezieht sich bei seinem Verbot der Compact-Magazin GmbH auf das Vereinsverbot. Das könne, so heißt es in einem am 16. Juli veröffentlichten Statement, „unter bestimmten Voraussetzungen“ auch für Unternehmen gelten. Weiter heißt es: „Die Organisationen richten sich gegen die verfassungsmäßige Ordnung im Sinne von Artikel 9 des Grundgesetzes und § 3 des Vereinsgesetzes.“
Also hend sie nix... eifach en unliebsame "Mitspieler" us em Game näh. As simple as that. Aber die autokratische Tendenze sind in DE ja nid neu und überrasched eigentli niemmer. Usser natürli am Beat sini aktuell Nemesis.
S wichtigschte Sprachrohr für Rechtextremisten, Putintreue und Verschwörungserzähler. Lol ich fühl mich agsproche

"Das Magazin hat sich ja gegen die verfassungsmässige Ordnung gerichtet und hat antisemitische Inhalte..., war erwiesen rechtsextrimistisch" blabla...
Aha. Antisemitisches Zügs isch ja in DE Strafbar oder? Aber i 14 Jahr nid ein Verurteilig etc...
Aha. Antisemitisches Zügs isch ja in DE Strafbar oder? Aber i 14 Jahr nid ein Verurteilig etc...

Lächerlich! En Verein isch dä Stüürpflich enthobe, während dCompact GmbH en stüürpflichtige Betrieb gsi isch, also häts kein Verein chönne si.
Tja... Das Gsetz isch gäg "verfassungswidrige" Verein. Chan aber uf Unternähme usgwitet wärde. Wenn das zur Awändig chunnt, gits aber i de Regel vorab scho de eint oder ander Grichtsentscheid.
Die hend jetzt die ganz Unternähmig mir nichts dir nichts igstellt ohni öppis. Rächtsstaat my ass...
Zerst münds das Lumpepack vom Compact Magazin aklage. Wenn denn erwise isch, das sie verfassigswidrig sind, denn abstelle. Nid umgekehrt.
Ich wür die Wixer voll hert verklage und denn no fett Schadensersatz für s usblibende Gschäft vordere. Aber wird wahrschindli schwierig, wenns dene all Gäldmittel abklämmt hend.
Aber uf das wird spekuliert.
Die hend jetzt die ganz Unternähmig mir nichts dir nichts igstellt ohni öppis. Rächtsstaat my ass...
Zerst münds das Lumpepack vom Compact Magazin aklage. Wenn denn erwise isch, das sie verfassigswidrig sind, denn abstelle. Nid umgekehrt.
Ich wür die Wixer voll hert verklage und denn no fett Schadensersatz für s usblibende Gschäft vordere. Aber wird wahrschindli schwierig, wenns dene all Gäldmittel abklämmt hend.
Aber uf das wird spekuliert.