GELD TOPIC / Investoretopic / Gambling
Moderator: Avenger
- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
Re: GELD TOPIC / Investoretopic / Gambling
Du mein pltr isch en schlechte chauf?
isch 50/50 wenn vor de zahle chaufsch, jetzt isch alles härt volatil, wenns abwärts gat, den härt, wenns ufwärts gat, den härt.
zahle per se werdet nöd sehr schlecht sii, aber d erwartige sind höch und d märt ebe momentan hääärt druff.
zahle per se werdet nöd sehr schlecht sii, aber d erwartige sind höch und d märt ebe momentan hääärt druff.
Normalerwiis interssiered mich dMakronews überhaupt nöd wänn dä Märt halbwägs moderat isch, da langeds dä Chart zfolge aber was genau lauft da grad? Betrifft ja die ganz Wält. Japan hät ja dä härtischt Börseverluscht siit dä 80er.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Japan haet leitzinse erhöht und d USA laufi inen Rezesssion. es trüllt halt amigs schnell, eifach nöd verwirre lah, jetzt isch grad alles schlecht, i jedem MSM Blatt chäs findsch brichtli wies grad abruuscht, den chauf ich amigs.
wenn bi eröffnig igstiege wärsch hüt, scho guets plus gmacht. erholt sich bisher eigentlich guet. min verlust im depot haet sich siit 15.30 halbiert.
wenns hüt würkli na en zinssenkig i de usa git, bini gspannt uf de morgig tag.
wenn bi eröffnig igstiege wärsch hüt, scho guets plus gmacht. erholt sich bisher eigentlich guet. min verlust im depot haet sich siit 15.30 halbiert.
wenns hüt würkli na en zinssenkig i de usa git, bini gspannt uf de morgig tag.
TSLA hät grad no gfillt, findi guet.
mini verdammte limits widrmal nöd abgholt worde. ich bin wohl z giizig gsi.
- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
vominus 8k uf plus 400.-
guet glück kha bim eröffnigsstart bir us börse

guet glück kha bim eröffnigsstart bir us börse
glück gits nöd, isch eifach rebound vom tüüf gsi. jetzt chunts uf d FED druffaa.
de eint woni verfolg meint es segi eifach es leverage abgebaue jetzt, es seget huere villl grad gleveragt, bi höche leveragequote bereinigt das de markt meistens irgendswaen (d crypto bois kennet das au) . er meint de bullmart gat den bald widr witr....die nöchste täg werdets zeige.
aber die meiste meinet ebe makro news, alles schlecht. ich chan keis urteil abgeh. ich glaub es isch en mischig, das es hüt doch widr chli erholig geh haet i de usa, zeigt das na bitzeli chraft ume isch.
de VIX (volatilitätsindex) isch am 3 höchste gsi siit bestehe hüt (nach corona und 2008 finanzkrise)
de eint woni verfolg meint es segi eifach es leverage abgebaue jetzt, es seget huere villl grad gleveragt, bi höche leveragequote bereinigt das de markt meistens irgendswaen (d crypto bois kennet das au) . er meint de bullmart gat den bald widr witr....die nöchste täg werdets zeige.
aber die meiste meinet ebe makro news, alles schlecht. ich chan keis urteil abgeh. ich glaub es isch en mischig, das es hüt doch widr chli erholig geh haet i de usa, zeigt das na bitzeli chraft ume isch.
de VIX (volatilitätsindex) isch am 3 höchste gsi siit bestehe hüt (nach corona und 2008 finanzkrise)
FOMC meeting isch fake news !! wär chli en panik move gsi
pltr guete beat, au forward guidance haends erhöht. +17% nachbörslich jetzt.
mal luege wies morn hebt. de karp schnorrt jetzt den na, aber eigentlich chönts jetzt uf die 30 zuegah. d firma wachst sehr guet und macht geld. natürli na tüür bewertet, wenn nur uf das luegsch, sicherlich die falsch firma.

mal luege wies morn hebt. de karp schnorrt jetzt den na, aber eigentlich chönts jetzt uf die 30 zuegah. d firma wachst sehr guet und macht geld. natürli na tüür bewertet, wenn nur uf das luegsch, sicherlich die falsch firma.
hüt haet palantir vom tüüf bis zum hoch knapp +30% gmachtPalantir raises annual revenue forecast on AI strength; shares surge

- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
isch meyer burger eigentlich no en buy?
ne, die muend ums überlebe kämpfe.
I dä erschte 5min guet zämmegfasst (au suscht es super Video, chann grad sganze empfehle, rüeft eim wieder in Erinnerig, um was es würkli gaht).
https://www.youtube.com/watch?v=PlpjfoZczGo
https://www.youtube.com/watch?v=PlpjfoZczGo
sackschwach au hüt widr, kei chraft nix. das wird jetzt wohl na chli so wiiter ga.
jo haet sich doch na geg ue bewegt. gute sache.
smci zahle bracht hüt, nöd super guet aber immer na ok. 10 zu 1 split. +16%, zieht grad nvdia au mit +2% mit, isch natürli chlis volume nachbörslich.
30min spätr natürli im minus
30min spätr natürli im minus

- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
Kupfer am Mäntig zämebroche... Lieferante hend grad Aktion gmacht
2.- kg günstiger als sus.. han grad en tonne kauft und 2000.- gspart
2.- kg günstiger als sus.. han grad en tonne kauft und 2000.- gspart
bi de riiche lernsch spare 

i ha nomau chli nvidia nah chouft hüt...

chönt na bis uf 80 abe gah, möglich isches im generelle down trend grad. aber den chauf au ich namal und ich würd mit dem min EK einiges lupfe.
zahle chömet bald, die söttet guet sii wie aber marktreaktion isch momentan , schwierig z sege. muesch scho sauguet sii damit ufwärts gat.
zahle chömet bald, die söttet guet sii wie aber marktreaktion isch momentan , schwierig z sege. muesch scho sauguet sii damit ufwärts gat.
Bi 80 legi grad nomau nah... 

https://www.businesswire.com/news/home/ ... Operations
vertrag nach vertrag! eifach nur geil, drum haet wohl microsoft palantir au bi ihre earnings erwähnt gha. karp beste maaa.
vertrag nach vertrag! eifach nur geil, drum haet wohl microsoft palantir au bi ihre earnings erwähnt gha. karp beste maaa.
jobzahle ide usa sind guet, sött chli pushe.