Assassins Creed Shadows - Japan!!
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Assassins Creed Shadows - Japan!!
Lönds öppe extra crashe, denn alles zrugg chaufe, firma wieder privat. Viellicht cht?

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
Ubisoft suits are launching an internal investigation into the company's production practices, and ultimately, to determine why its stock price continues to fall.

mal d unternehmensstruktur chli optimiere und de teig usehaue. den chunts widr. sie sind nur weg Tencent na kein übernahmekandidat.
nach akündigung ghost of neutrum/genderfluid/yotei, grad namal -5%.
nach akündigung ghost of neutrum/genderfluid/yotei, grad namal -5%.

- cartman
- Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
ich bewirb mich mal als neue ceo. will simmer ehrlich, es wär so eifach gsi zum beid lager zfriede zschtelle - also sgrosse vude fans wo spötischtens sitem dritte ezio teil es asscreed im japansetting hend welle und schliine wo us de medie und paar aktivischte bestoht. hettmer also mal sgrundgame mit japansetting undme japanische ninja-maa usebrocht und ohni kontroverse fett chloibi abgsahnt und als zweite schritt en dlc dezue wod gschicht vum yasuke verzellt worde wäri. da hett keine gjammeret und binere fortsetzig het ubi sogar beid charaktere als ninja/samurai kombo chönne ibaue unds wär keis problem für niemert gsi.
mal luege wie langs de yves aber na macht XD
grüchtli mehret sich das ubisoft sogar vor bankrupcy stat 

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Denn höri uf gamethaeye hat geschrieben:grüchtli mehret sich das ubisoft sogar vor bankrupcy stat
- cartman
- Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
hani au mitübercho. das wär scho heftig und de firma gönnis eigentlich nöd. aber de füehrigsriige umso meh. kei ahnig wiemer derart verschisse chan innert relativ churzer ziit. sind ja plötzlich fehlentscheidige am laufende band gfällt worde. het sich de yves ächt de grima schlangezunge aglachet? 

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
SBI und woke-culture händ en ned unerhebliche teil dezue bitreid, sägi jetzt mal so! abgseh vom umstand, dass mer zviel uf live-service gsetzt hett ime überfüllte segment und au spiel halt halb-fertig ufe markt schmeisst. da muess mer sich ned wundere!
ubisoft wird aber ned sterbe. wenn, denn werdets ufkauft. vielleicht vo microsoft
aber verschwinde wird de "brand" so schnell ned, da machi mir kei sorge. zu viel wertvolli IPs!
am rand erwähnt; ich bin - wie de meier - en ubisoft fan. immer no. trotz allem. sie händ paar fantastischi spiel gmacht i minere 45-jährige gamer-karriere, wo ich also ned misse will.
ubisoft wird aber ned sterbe. wenn, denn werdets ufkauft. vielleicht vo microsoft

am rand erwähnt; ich bin - wie de meier - en ubisoft fan. immer no. trotz allem. sie händ paar fantastischi spiel gmacht i minere 45-jährige gamer-karriere, wo ich also ned misse will.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Muss fairereiis säge, die letsche paar gamed vo dene sind all chli durchwachse gsii.
- cartman
- Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
möcht mich da au uf kein fall falsch verstande fühle, ich han vorallem d far crys au immer gern gspielt und letscht johr hettmi au s avatar game positiv überrascht (het immerhin de glaubwürdigscht urwald aller ziite imne videospiel
)
dversionsvielfalt in verbindig mit de priisgschtaltig hend aber definitiv zdenke geh. de ganzi GAAS-gugus natürlich au.
microsoft brucht aber glaubs nöd nomeh studios wenn mich frögsch! die söllet mal schlaui sache mache mit dene wos hend - holy shit! XD

dversionsvielfalt in verbindig mit de priisgschtaltig hend aber definitiv zdenke geh. de ganzi GAAS-gugus natürlich au.
microsoft brucht aber glaubs nöd nomeh studios wenn mich frögsch! die söllet mal schlaui sache mache mit dene wos hend - holy shit! XD
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
das isch wahr!

sie händ jetzt en task-force gründet wo usefinde söll, warum soviel entwickler kei xbox-versione meh mached vo ihrne spiel.
ich wüsst ja wieso... da bruchi kei task-force dezue.

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
guillemonts wänd jetzt gemäss neueschte grücht ubisoft wieder privatisiere, also en buy-out! das wär natürli sgeilschte, de müesst mer sich nüm vo suits dri rede lah und games für die schlipsträger mache. das würd de spiel vermueltich guet tue... es bliibt spannend.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Das fändi mega
- cartman
- Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
oha, das tönt interessant. chöntmer eso denn au all die aktiviste im betrieb wieder loswerde?
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Mä söt nume d Gamer z fridä steuä, d Aktiviste u angerä geistig gstörte ghöre ine Austaut, oder besser grad erschossecartman hat geschrieben: ↑03 Okt 2024 16:32 ich bewirb mich mal als neue ceo. will simmer ehrlich, es wär so eifach gsi zum beid lager zfriede zschtelle - also sgrosse vude fans wo spötischtens sitem dritte ezio teil es asscreed im japansetting hend welle und schliine wo us de medie und paar aktivischte bestoht. hettmer also mal sgrundgame mit japansetting undme japanische ninja-maa usebrocht und ohni kontroverse fett chloibi abgsahnt und als zweite schritt en dlc dezue wod gschicht vum yasuke verzellt worde wäri. da hett keine gjammeret und binere fortsetzig het ubi sogar beid charaktere als ninja/samurai kombo chönne ibaue unds wär keis problem für niemert gsi.

Aber MasterG hät scho rächt: wänn Ubisoft Games chronologisch mal duuregahsch, stellsch fescht, dass nöd unbedingt dä DEI-Iifluss i dä letschte Dekade ihri Games verhunzt hät, sondern en Mangel ah kreativem Muet. dGames würked wie beruhend uufäre alte Vorlag unzähligi Mal uufgwärmt. Dä DEI-Schrott isch natürli no en wiitere Sargnagel. Wänn scho kei gueti Gamekonzept häsch und die lauwarme Spiel no entwickle lahsch vo Teams, wo nöd nacheme meritokratische Prinzip uufbaut sind, isch in letschte Konsequänz dä Uusgang vo däre Entwicklerbude überhaupt nöd verwunderlich.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
jetz werdets au no wäg nutzerdate wiitergab an meta verklagt:
https://news.bloomberglaw.com/privacy-a ... uit-claims
vielleicht isch da ja en grosse plan dehinter, zum die firma günstig ichaufe
https://news.bloomberglaw.com/privacy-a ... uit-claims

vielleicht isch da ja en grosse plan dehinter, zum die firma günstig ichaufe

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
Verschobe uf 20. März 2025:
https://www.thegnet.org/post/assassin-s ... verschoben
https://www.thegnet.org/post/assassin-s ... verschoben
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
das chund mir entgäge
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
isch ok. lieber länger und guet als schnell-schnell.
sneuschte parkour ninja video hett au guet ugseh. parkour wie im unity. unity hetts beschte system gha findi. plus gsehts schön geschmeidig us. gefällt mir.
sneuschte parkour ninja video hett au guet ugseh. parkour wie im unity. unity hetts beschte system gha findi. plus gsehts schön geschmeidig us. gefällt mir.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Go woke go broke. Das wärde its de ou die meistä PS Studios lehrä. Insomniac, Suckerpunch u ND ihri nächste Spiel wärde nid annähernd so Zahle erreiche wie die letschtä Games.
geil am jahrestag vom nervevergasig in tokyo s game usebringe
marketing at its best. de lade chasch rauche.

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ja, das isch scho sehr ungünstig. isch sogar s'30 jährige "jubiläum"

vielleicht wänds ubisoft au eifach "günstiger" mache mit so aktione, demits ihri aktie wieder günstig zruggchaufe chönd!

vielleicht wänds ubisoft au eifach "günstiger" mache mit so aktione, demits ihri aktie wieder günstig zruggchaufe chönd!