Generell Konsolene ab 16-Bit däruuf egal wiä's usgsehnd, müend eifach mit Pad und Kabel sii und natürlich funktioniere. scheissegal wiä versifft dass s'ghüüs isch und ob pal/ntsc.
wasi nöd sueche isch ps3, xbox, xbox360 Dreamcast, Wii. Aber alles vo Gamecube über n64 zu snes und genesis, neogeo cd etc... am beste no es Game oder zwei däzue. und so PsOne portablescreens bruuchi au
was händer so?
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
ich han susch no 2 vorig nes, aber mind. bim einte muesstisch kontaktschine wechsle.
au wenn das noed ganz 16 bit isch, hani mer daenkt erwaehn ichs au na.
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 10 Mär 2011 11:52, insgesamt 1-mal geändert.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
nei garnöd, gaht um chli modding... aber ich wott nöd meh verrate, sust chumi wider uf dä Grind wiä det woni im alte Forum mini 360er Wasserküehlt vorgstellt han. diä Isch übrigens baldemal fertig
wänni das woni will anebringe würklich schaffe dänn präsentieris da und dänn ischmers gliich obi uf dä Grind überchumme. Solangs up and running isch, findis geil.
Aber ebe wott würklich no nix säge.
Ussert : verchaufed mer eue shizzle.
Marco_in_motion hat geschrieben:Han es Projektli am laufe und für das bruuchi :
Gamecube über n64 zu snes und genesis, neogeo cd etc... am beste no es Game oder zwei däzue. und so PsOne portablescreens bruuchi au
was händer so?
NGCD han ich momentan nur no Games, vom rescht han ich Konsole+Games alles do .... chunnsch mol uf SG, denn chasch direkt im Lade luege was chasch bruche .... PSOne han ich "nur" no 1x bruucht in OVP und 4x neu in OVP
md und snes games wotti eigentlich kei, resp. nützeds mer nix ohni Konsolene aber mach ä vb games liste! nimme au lose, wär supi!
ahja und eb was wotsch für psOne? Dä VB chaschmer zueschicke wändt wotsch, ich chan dä evtl. flicke und sust hani 3 Kollege wo das chönd. diä Mached mir das gratis.