nachdem ich mich damals nach zwei folge gweigeret han, MASTERS OF THE UNIVERSE: REVELATION wiiterzluege (bin riisefan vude marke), hanis jetzt mal eifach duregskipped. hauptsächlich stört mich lesbehaarschnitt-michellerodriguez-gedächtnissfrässi-teela. sonen unsympathische hauptcharakter. ide letschte episode wirds de wieder besser wenn de he-man und de skeletor wieder zrugg sind. wiiter gohts mit REVOLUTION und da hanis am afang na interessant gfunde - under vorbehalt will de kiffin smith het eifach es paar grundsätlich behinderti entscheidige troffe. das jetzt all wüssed wer de adam würklich isch, macht null sinn. sgheimnis het sini liebschte gschützt und es het verhinderet, dass jede lump wos schwert mal id händ bechunt, sich is stärkschte wese vum universum chan verwandle.
wiiterhin scheisse isch halt teela. jetzt als zauberin entscheidet sii als supergirlboss eifach mal, dass sie nüm will an grayskull bunde sii und quasi allmächtig isch. super, will de he-man brücht sie eso eigentlich gar nüm. und natürlich wird sie im verlauf vur staffle na mächtiger und isch meh oder weniger wied evil-lyn am endi vu REVELATION - eifach in guet. modern hollywood halt.
danimatione findi würklich glunge, am endi isches aber halt e wiiteri feminazi-show mit derart vielne charaktervariatione in 100 minute, dass sich mattel für die nöchschti ziit es goldig näsli ab üs dumme sammler chan verdiene. tja