Ich chönnti evtl. Mini sd karte kopiere und irgendswo ufeladde, denn chönd ihr das abeladde und uf euri sd kartene druff kopiere. Nur falls mal wer interesse hetti.
Aber wüsst nöd wo ich das sicher, piratemässig chan uploade ?
Edit: bi de arcade punks chasch au es gdemu sd karte image loade.
anyway.... SD Charte und DC chönnt i jo no sälber bsorge und schicke. Ich wird au ned all Games wälle, aber die geilschte scho... nur wer wählt das uus was die beste sind?!
Master(G) hat geschrieben: ↑04 Dez 2024 11:02
sone pimpte DC mit ere tonne games druff und HDMI out würi au no näh
Dreamcast Ära isch eifach einmalig gsi!
DC HDMI isch grad nomal es anders Kaliber, hani mer lang überleit, aber isch eifach en uhuere chrampf und das Teil choschtet grad au nomal en hunni... ha mi aber gege alli HDMI mods entschiede - vorläufig.
und ja, DC isch scho geil gsi, händ eifach zwenig lüüt eini gha da
turntablism hat geschrieben: ↑04 Dez 2024 11:37
Ich chönnti evtl. Mini sd karte kopiere und irgendswo ufeladde, denn chönd ihr das abeladde und uf euri sd kartene druff kopiere. Nur falls mal wer interesse hetti.
Aber wüsst nöd wo ich das sicher, piratemässig chan uploade ?
Also für DC muesch nüt irgendwo ufelade. Eifach nach Myrient google. Für GDEMU muesch eifach TOSEC-ISO ne.
ja, ich ha ziemlich vill games und homebrews für de DC uf hdd.
es brucht halt ziemlich ziit wenn mit em gdmenu card manager alles vom pc muesch uf sd karte zieh.
vilicht gahts hüt bitzli eifacher d'sd karte für de gdemu z'erschtelle ?
650 US$ plus int. shipping chasch en HDMI Mini-Dreamcast ha mit HDMI out. aber de känned ihr sicher scho... de typ isch eh mega, er macht ja au mini-neogeos und mini-bartops etc. muesch eifach 2-3 mönet warte, bis es bechunsch, isch aber 100% handmade mit liebe.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
turntablism hat geschrieben: ↑04 Dez 2024 15:34
es brucht halt ziemlich ziit wenn mit em gdmenu card manager alles vom pc muesch uf sd karte zieh.
genau das schiist mi äbe ah... stuff suche/zämeziä/lade/sortiere/portiere....
dromm wätt i eifach so es chischtli ha fixfertig, plug & play.
...ber weissgott ned für 650 eier, au wenns geil wär.
turntablism hat geschrieben: ↑04 Dez 2024 15:34
m.o.terra kaesi hat geschrieben: ↑04 Dez 2024 20:41
genau das schiist mi äbe ah... stuff suche/zämeziä/lade/sortiere/portiere....
dromm wätt i eifach so es chischtli ha fixfertig, plug & play.
...ber weissgott ned für 650 eier, au wenns geil wär.
mitem Card Manager ischs voll easy; TOSEC abelade und denn driizieh. Nix portiere etc.
650 US$ plus int. shipping chasch en HDMI Mini-Dreamcast ha mit HDMI out. aber de känned ihr sicher scho... de typ isch eh mega, er macht ja au mini-neogeos und mini-bartops etc. muesch eifach 2-3 mönet warte, bis es bechunsch, isch aber 100% handmade mit liebe.
huere herzig, aber eifach ztür. aber klar, ischs sicher "wert" für d'arbet und ufwand.