[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von abyss »

Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

Happy New Year! 🥳🥳🥳
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Dä Bammel händs, die korrupte, integritätslose Verräter uus em EU-Kartell.
https://x.com/ThierryBreton/status/1875482430955532694
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

das isch glaubs de glich dödl wo de digital service act i de EU igfuehrt haet.
en riese saulade.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

:lol: jetzt falles aber grad es paar oder tretet zrugg, jetzt au de trudeau. s gspött vom trump isch ihm wohl zvill gsi (vowege nois bundesland canada :lol: ). i de bevölkerig ischer jetzt au nömm so guet achoh. besser wohl für canada.

österrich haets ja au putzt übers weekend und d "brandmuur" isch kaputt gange :lol:

d meloni schmuuuust mitem elon ume und spacex chunt en fette uftrag us italie übr :lol:
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Höchscht Ziit, dass langsam dä Wind ahfaht chehre. Dä Wäg zrugg zur Vernunft isch immer dä schwierigscht und längscht. Zwüscheziitlich sind leider so viel Mänsche vo dänne dilettantische, korrupte, böswillige, ignorrante und autoritäre Regierige irreperabel gschädigt worde oder händ ihres Läbe verlore.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

thaeye hat geschrieben: 06 Jan 2025 19:43 jetzt au de trudeau.
Jetzt, wos es bitzli, ganz es bitzli stürmisch wird, verlönd dLiechtmatrose dä Kahn :lol:
Uus was für me Holz dass gschnitzt sind gseht me ja scho länger aber das isch grad nomal so typisch. Gopf, ich bechomme ja scho liechti Ahwandlige vo Optimismus bzgl. em gsamtpolitische Richtigswächsel.

Was mier no am meischte fählt, isch Hirn i dä schwiizer Bevölkerig, was dänn e viel grössere Empörig und Distanzierig bzgl. EU-Ahnöcherig müesst bewürke.

Han en Kolleg, wo ständig behauptet, mier müessed dä EU biiträtte, will suscht müesst dSchwiiz alles über bilaterali Verträg abmache und mühmüh, und meh Bürokratie und mier würed uusgschlosse vo Handelsabkomme werde usw. Gahts no? dSchwiiz hät für dUnabhängigkeit kämpft. Unzähligi Mänsche sind defür gstorbe. Wie hirngfiggt mueme si, dass me überhaupt nur in Erwägig zieht, dUnahbhängigkeit uufzgäh für bitzli weniger Bürokratie? Oder ligg ich da falsch?
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Vyse hat geschrieben: 07 Jan 2025 11:47
thaeye hat geschrieben: 06 Jan 2025 19:43 jetzt au de trudeau.
Jetzt, wos es bitzli, ganz es bitzli stürmisch wird, verlönd dLiechtmatrose dä Kahn :lol:
Er, wie ganz viel anderi, sind WEF Rekrute. Die hend genau das gmacht wos hend sölle und jetzt isch s WEF wahrschindli mit eme Wächsel iverstande.
Glaub ja nid, das irgendöppis besser wird, well jetzt i de Politik en Umschwung (nach rächts) stattfinded. Oder hed sich in Italie und Holland jetzt viel zum positive gwänded wäg de Meloni oder Wilders?

Vergiss nid, am Ändi vom Tag sind das au nur korrupti Arschlochpolitiker wo für sich sälber lueged.

Warum chönnt s WEF jetzt mit eme Wächsel iverstande si?
Alles lauft us em Rueder und d Lüt rüefed nach Veränderig. Oder besser gseid: Sie verlanged nach enere strache Feührig. Also chömmer jetzt die rächte WEF Lüt installiere und chli, im Name vo de Sicherheit, wieder chli Kontroll- und Überwachigsmechanisme azieh... Rinse and repeat.

Und wenn ja Politik verfolgsch isch es ja immer so gsi: Lingi sind a de Macht und vergiegeds, denn chömmed dei Rächte. Die Rächte sind a de Macht und vergiegeds, denn chömmed die Linge wieder etc. pp.

Finds härzig wie viel Dütschi glaubed mit de AFD wird irgendöppis besser lol. Das mer d Altparteie nid chan wähle isch klar. Aber wür mi ja sehr schwär überrasche, wenn d AFD irgendwas mag riesse.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Kontrolle, Überwachig und Autoritarismus isch ja dSchlagrichtig vo dä aktuelle, starch links bis sogar linksextreme Regierig.
Trudeau, Faeser, Idiote-UK-Wokies usw., wo sganze Land ruiniered und sogar warned, dass sBetrachte vo Landschaftsmalereie und sLäse vo 1984 zu gföhrliche, dunkle, nationalistische Sentiments chann fühere, das sind ja grad die, wo am liebschte en totali Herrschaft hättet und em Volk dSouverenität aberchänne würed. Der Staat, das bin ich, isch dä Leitsatz vo dä aktuelle Regierige.

DE hät kei Wahl, ob e Partei wie dAFD e Veränderig vermag zbewürke, weiss me ja nie im Voruus, en Versuech ischs wert und natürlich dörfeds glaube, dass es besser wird. Nur scho, wänn die inneri Sicherheit verbessert werde chann, hät sichs unändlich viel mal glohnt. Wänn es paar Mänsche weniger uufgrund vo verhinderbare Ahschläg und Gwalt gschädigt oder umbracht würed werde, wär das en unmässbar grossi Verbesserig.

Und dass dOportunischte vom WEF wie es Fähnli im Wind sind und sich dänn so uusrichtet, dass uus äre zuekünftige politische Lag chönnt Profit schlah, isch ja nöd überraschend.
Zuletzt geändert von Vyse am 07 Jan 2025 12:20, insgesamt 1-mal geändert.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

True.
Kontrolle vo de Linge: Konsens, Zensur, Narrativ, etc.
Kontrolle bi de Rächte: Meh Uswiskontrolle, meh Polizei, viellicht wieder paar Zertifikat, meh Personeregister etc.

Sobald a de Macht bisch, isch s Business nümme Wahlkampf sondern Machterhalt.
Und es isch ja nid so, dass denn z.B. en AFD wird deführ sorge, dass n ARD und ZDF jetzt NEUTRAL und UNABHÄNGIG brichtet. Die wärded denn eifach die Linge us dene Gremie useschutte und ihri eigene Lüt installiere.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Und zum Thema grossflächig usschaffe.
Wo ane?
Afghane uf Afghanistan?
Ägypter uf Ägypte?
Syrer uf Syrie?
Pakis nach Pakanistan?
Inder nach Indie?
Iraker in Irak?
etc
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Buccaneer hat geschrieben: 07 Jan 2025 12:18 True.
Kontrolle vo de Linge: Konsens, Zensur, Narrativ, etc.
Kontrolle bi de Rächte: Meh Uswiskontrolle, meh Polizei, viellicht wieder paar Zertifikat, meh Personeregister etc.
Ich gsehs eher so:
Kontrolle bi dä Linge: Zensur, Narrativ, maximali Überwachig und maximali Massnahme, Zertifikat (hämmer ja gseh während em Lockdown), Pseude-Konsens (es git kei objektivi Würklichkeit, alles isch frei uuslegbar, wer wagt Fakte vorzlegge, isch en politische Gägner usw.). Kollektivismus und Gsinnigsgmeinschaft, Meinigshomogenität, usw.

Kontrolle Rächts: Strängi Gsetzesiihaltige, Souverenität über die eigene Landesränze und sSchütze vo dä kulturelle Integrität vom eigene Land.
Buccaneer hat geschrieben: 07 Jan 2025 12:18 Sobald a de Macht bisch, isch s Business nümme Wahlkampf sondern Machterhalt.
Nei würkli? :lol:

Und bzgl. Masseuuschaffige (beruhend uuf em jewiils nationale Gsetz). Döt, wo möglich, ja und wänns nöd möglich isch uufgrund läbensbedrohliche Situatione im Ziielland, chönnt me Flüchtlingslager iirichte, wo trännt sind vo dä Gsellschaft. Döt chönnt sich dIndividue bewähre, Kürs blegge und Bildig erfahre, i Fabrike schaffe und wänns sichs nach eim bis zwei Jahr bewährt händ, chönnts mal bitz i dä Gsellschaft sich uufhalte mit Ahfängliche Mäldepflicht und Überwachig. Bi einere einzige Straftat, zrugg iis Lager, all Privilegie entzieh und nomal en Integrationsversuech.

Wie au immer dLösig uusgseht, die oberscht Maxime muen si, die inner Sicherheit zgwährleischte, so dass e freiheitlich, demokratischi (wobii ich glaube, dass es besseri Regiergsforme git) Bevölkerig ungstört chann individuelli Läbensentwürf entwickle und die umsetze.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Lol wär huere lustig wenn d AFD din Vorschlag übernimmt:
"Wir haben uns dazu entschlossen, Auffang-/ Arbeits-/ Integrationslager für mehrere Millionen Menschen einzurichten."
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Häsch dier scho mal überleiht, was Chrieg genau isch? I dä Nacht plötzlich Lärm und Uufruehr i diine Strass, es Poltere duurs Stägehuus, Türe zu dä Wohnige werdet iiträtte, du und diine Nachbere werdet i dä Underwösch uus em Huus zerrt, uuf dä Strass exekutiert oder deportiert, es möglichs Biispiel vo unzählige und das im Dauerzuestand. Sorry Mann, wär ich i sonere Situation, ich wär tammi froh, chönnt ich flüchte, hät es Dach über em Chopf, Bildig und Sicherheit usw. und wür alles drah setze, dass ich dBewährigsprob vo miim Fluchtland mit Bravour bestah wür, demit ich mich id Gsellschaft integriere chann.

Und vl. söttsch au nöd meh Mänsche uufnäh (und vor Allem nöd illegal), alls diini Infrastruktur und Integrations-Programm (falls überhaupt irgendwelchi vorhande sind) bewältige chönnt. Nur so en Gedankeahsatz.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Ich weiss nid, wie viel Flüchtling in DE sind wäg em Chrieg und wie viel wäge wirtschaftliche Gründ, Willkommenskultur, oder wäg em Tschihaaaad, oder wäg em Bürgergeld etc...
Chrieg chan nid sone riese Grund si, vor allem wenn mer gseht, wer alles i das pöhse Land zrugg gaht go Ferie mache und chli Familie bsueche.

So meinsch die sind dankbar? Hesch no kei Videos gseh, wo Flüchtling jammered, wells n scheiss Unterkunft hend, zwenig Gäld bechömmed und nur Mistfrass? Lustig isch, dass viel vo dene besser läbed als die Iheimische. Sigs in England oder Dütschland.
Lol die wenigste vo dene sind dankbar. Oder lug doch all die Boot a wo chömmed. Kei Fraue, kei Chinde... nur Type im wehrfähige Alter.
Und wenn als Frau uf sones Boot gasch, wirsch uf halbem Wäg mehrfach vergewaltigt und denn is Meer gschmisse...

Leider isch jetzt scho alles z spat...

Und was die Dütsche immer wieder vergässed: Hei Kollege ihr sind i dene Konflikt debi gsi, Lybie, Syrie, Afghanistan. Es chan also durchus si, dass n Syrer wo jetzt in Schland läbt, eu eher als Feind, denn als Fründ alueged.
Oder Afghanistan... Wenn du 25 oder jünger bisch, kennsch als Afghane d USA, DE, UK, etc eigentlich nur als Besatzigsmacht vo dim eigene Land. Und d Lüt i dem Land verzehled dir denn: Hie isch zwar nie alles perfekt gsi, aber mier hend de Friede gha, bevor die böse Westmächt eus total zerbombt hend. So öpper wird die westliche Länder nie als "Fründe" aluege.

Mer hett nie dörfe alles inelah. Jetzt isch es minere Meinig nach z spat zum das no ufrume mit "humane" Mittel. Usser äbe mer nimmt din Vorschlag und steckt alles und jede ines Lager. Aber das brucht viel Konzentration "hihi Nazi-Wortspiel".
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Ja, dänn bruuchts das halt. Entweder verhaltisch dich entsprächend dä Norme vo diim Gastland oder es gaht dier an Chragge. Dä Iiheimisch chonnt in iheimisch Knascht, dä Uusländer chonnt iis Integrationslager oder falls schwer straffällig in entsprächendi Knäscht für Asylante.
Die total überdehnt Toleranz für Straftate und Respäktlosigkeit dä eigene Wert, Gsetz und Verhaltensnorme gränzt ah Underwürfigkeit, Ignoranz oder gar Glichgültigkeit. Das muen es Ändi ha. Dass me Arschlochverhalte überhaupt toleriert, das isch sgröscht Verbräche und dä gröscht Verrat am eigene Land.

Es isch rel. eifach. Verhalte dich wie en zivlisierte Mänsch oder träg dKonsequänze vo diim Arschlochverhalte. Da irgendelchi Hirnwichsereie und kognitivi Verränkige ahstelle zum Arschlochverhalte zerächtfertige, isch es Hauptproblem vom hütige Idiotekollektiv.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Bin voll bi dir. Aber gseh nid, das es en Lösig gid.
Abschiebe chasch fast keine, well die us Arschlochländer chömmed. De muss er nur säge: Oh ich hab nicht mehr Islam, oh ich hab schwul, oh ich hab opposition, oh ich hab drei Frau und sieben Kind...

Aber es sind nid paar hundert Lüt au nid paar tausend. In DE sinds hunderttausende, wenn nid eher Millione.

In Gaza sölls wieder Platz gäh. Chönnd ja det paar us em Flüger schmeisse.

Geil isch au, viel vo dene Querulante sind bekannt. z.B. taucht uf de Soziale Medie immer wieder sone chline entstelte Inzestzwärg uf. Was weiss mer über de?
Er heisst Mohammed Barback und chunnt us Chan Junis. Zweit grössti Stadt in Gaza. En grosse Teil vo sinere Familie isch in Berlin. Sini Familie hed Kontakt zu de Hamas. Gwüssi Familiemitglieder als passivi Unterstützer, paar als aktivi Unterstützer und paar als Kämpfer. Die Famielie hed scho über 100 Palis ghulfe nach Berlin cho. De Mohammed isch angeblich 16 und scho über 60x vo de Polizei ikassiet worde, aber immer sofort wieder frei cho. Am 10.01. hed er en witere Termin vor em Richter, well er immer scheisse baut...

Mer kennt viel vo dene Lüt, aber es passiert nix. Aber was will d AFD jetzt mache?
de isch 16ni, also chönnds ne nid hert vogle, usser er begaht es würkli übels Verbräche und so isch es mit vielne. Viel hend sich ja eifach als Minderjährig usgäh und mer heds akzeptiert.
Mer müsst also neui Gsetz schaffe. Sozäge es zweiklasse System. Und das isch heikel.

Mir müssted mal zäme chli Bier sufe, eis mötte, chli filosofiere, chli schlegle und den witer suffe. Wär sicher guet!
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Was ich wür Vorschah: Wenn eine vo dene chlaut: Hand ab! Wenn eine vo dene vergewaltigt: Pimmel ab! Wenn eine vo dene wäg Kalifat umelärmt: Zunge ab!
Das wär ja sogar das, was viel vo dene vordered nid?

Islam isch sooo dumm lol
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Ja, isch guet, tue jetzt nöd so tumm :lol:
Wänn eine im Beck es Brötli chlaut, chamme es Aug zuedrucke, ich wär en güetige Tyrann.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Buccaneer hat geschrieben: 07 Jan 2025 13:26 Mer kennt viel vo dene Lüt, aber es passiert nix. Aber was will d AFD jetzt mache?
Buccaneer hat geschrieben: 07 Jan 2025 13:26 Mer müsst also neui Gsetz schaffe. Sozäge es zweiklasse System. Und das isch heikel.

Genau und sStrafmass für iiheimischi dörft natürli nöd tüüfer ligge. Ich bin gäge Arschlöcher jeglicher Art, da mach ich kei Underschied. Da bin ich ebbe mega progressiv 8-)

Buccaneer hat geschrieben: 07 Jan 2025 13:26 Mir müssted mal zäme chli Bier sufe, eis mötte, chli filosofiere, chli schlegle und den witer suffe. Wär sicher guet!
Am beschte innere so richtig abgfucke Spelunke, chonnsch mal iis Meyers aber Uusgangsschlägerei find ich doof, sött me grad abschaffe.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Ja dänk nur en Kumpelschlegerei womer nacher no eis suffed. Das isch gsund.
Was ischs Meyers? Sicher öppis in Züri. Us Züri chan mer au sones Lager mache vo mir us!
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Göht doch i d'gräbli bar eis gah saufn... :lol:
.
.
.
damit's nid vergässe geit füre sira:
viewtopic.php?p=479008#p479008
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

chappe schisse alli
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

thaeye hat geschrieben: 07 Jan 2025 13:56 chappe schisse alli
I Hidschab schisse meinsch.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Jetzt tritt no dä Zucc uuf dBühni mit em Trump und verpflichtet sich dä Meinigsfreiheit :groel: Jez gahts dänn app.
Aber scho verdächtigt, dass plötzlich all Mächtige und Riiche öppe ziitgliich en Ziitewändi iischlönd. Zeigt die Rückgratlosigkeit vo all dänn Oppurtunischte sehr guet.
Antworten