Kingdom Come: Deliverance II

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 73922
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Kingdom Come: Deliverance II

Beitrag von Master(G) »

Single Player
Action RPG
neu uf 2 maps, dopplet so gross

Trailers, Info, Screenshots:
https://www.thegnet.org/post/deep-silve ... verance-ii
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3978
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdome Come: Deliverance II

Beitrag von siralos »

Scho das 1 isch riesig gsi, da wärei wohl wieder stunde iche buttere.

Mittelalter sim for the win :herzli:
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4721
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdome Come: Deliverance II

Beitrag von The Sheep »

das isch öbbis für mi :herzli:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 73922
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdome Come: Deliverance II

Beitrag von Master(G) »

BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12905
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdome Come: Deliverance II

Beitrag von Moff »

mer chan schwul si i dem spiel und es het 1 schwarze npc und d'steam fore sind komplett am duredreie
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 73922
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdome Come: Deliverance II

Beitrag von Master(G) »

:lol:

sgame wird glaub würkli guet, mir spielets scho sitt 2 wuche, aso de andy. aber psssst embargo!
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5983
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdome Come: Deliverance II

Beitrag von Vyse »

Moff hat geschrieben: 20 Jan 2025 10:58 mer chan schwul si i dem spiel und es het 1 schwarze npc und d'steam fore sind komplett am duredreie
Wie sind dänn die zwei Aspäkt integriert iis Gäme? Würkts glaubwürdig verwobe mit em Kontext und em Worldbuilding und häts en Gsamtstimmigkeit im Design oder würkts eher forciert und uufgsetzt?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8830
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdome Come: Deliverance II

Beitrag von Buccaneer »

Obwohl ichs nie wird spiele, wenn i so Züg gseh, bini scho biz begeistered.


Quelle
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12905
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdome Come: Deliverance II

Beitrag von Moff »

Vyse hat geschrieben: 20 Jan 2025 12:51
Moff hat geschrieben: 20 Jan 2025 10:58 mer chan schwul si i dem spiel und es het 1 schwarze npc und d'steam fore sind komplett am duredreie
Wie sind dänn die zwei Aspäkt integriert iis Gäme? Würkts glaubwürdig verwobe mit em Kontext und em Worldbuilding und häts en Gsamtstimmigkeit im Design oder würkts eher forciert und uufgsetzt?
d'entwickler bhauptet natürlich das seigs, aber für d'kritiker wird nüt guet genug si
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12905
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdome Come: Deliverance II

Beitrag von Moff »

uf steam hends iets de LGBTQ+ tag für spiel ufepushed, es isch jetzt s'nr. 1 LGBTQ+ spil uf steam :lol:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5983
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdome Come: Deliverance II

Beitrag von Vyse »

Ich glaube, sProblem isch nöd, dass es nie guet gnueg isch für dKritikier, sondern en Mangel ah Nahvollziehbarkeit für bestimmti Entscheidige.

Was wär dänn en Grund fürs Inkludiere vo dänne Inhält in Bezug zum Gamedesign und dä Güeti vom Gsamtwerch? Wie also chamme sInkludiere vo Inhält (generell, weder uuf Videogames no die zwei spezifische Aspäkt) so begründe, dass es für dä Konsumänt sinnvoll und nahchvollziehbar isch? Sinnvoll, also dWält, dStory, sGameplay, Charakterdesign usw. dichter, stimmiger, glaubwürdiger und riichhaltiger macht?

Die Begründig chann nöd Vielfalt si (au da, generell gemeint). Wänn Vielfalt e Begründig wär, wär sie weder sinnvoll no nahvollziehbar in Bezug uuf Beriicherig vom Werk i siine Gsamtheit. Wärs das, chönnt me eifach no paar Laserwaffe inkludiere, Dinos, paar Ufos und Reptiloide usw. dMängi ah Vielfalt und Details macht e Gschicht oder es Werch nöd substanzvoller oder besser. Es fählt also dNachvollziehbarkeit, wie sInkludiere (oder sUuslah) vo Inhält sWerch verbesseret.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 73922
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdome Come: Deliverance II

Beitrag von Master(G) »

post launch content bis endi 2025, trailer:
https://www.thegnet.org/post/post-launc ... h%C3%BCllt
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 73922
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdome Come: Deliverance II

Beitrag von Master(G) »

BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4721
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdome Come: Deliverance II

Beitrag von The Sheep »

ich bin jetzt grad am Preloade. Freue mi nit wenig
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12905
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdome Come: Deliverance II

Beitrag von Moff »

grossartigs spiel, massivi verbesserig gegenüber em erschte
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4721
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdome Come: Deliverance II

Beitrag von The Sheep »

Han no rächt Freud a däm crafting Syschtem. Wenns au zimlich nerdig wirkt. Aber da lernsch jo fascht richtig schmiede drbi :lol:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4721
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come: Deliverance II

Beitrag von The Sheep »

Titte und vögle... Dialög im Spiel sind so wie ich mir das wünsch :herzli:

Gast zur Schankmaid: Hast du einen Barsch?
Sie: Wieso?
Er: Dann steck ihn dir doch in den Arsch
Sie: Kaum zu glauben dass du noch unverheiratet bist

:lol:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4721
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come: Deliverance II

Beitrag von The Sheep »

Was mi bitz stört isch die Inkonsischtänz in de Emotione vo de Dialög. Da wärdet offebar die gliche Samples für unterschiedlichi Situatione verwändet.
Betonige zwüsche zwei Sätz passet mängisch überhaupt nit zäme. Au channs passiere dass als zerscht als guete Fründ begrüesst und bim nächäschte mol aspräche als Bättler beschimpft wirsch.

Ich spiels in tütsch, will ich ime Game wo in Böhme spielt, die tütschi Sproch eifach realistischer find, als die änglischi. Spielts öbber vo euch in änglisch und chann mir sage obs dört au so inkonsischtänt wirkt mit de Betonige?
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 73922
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come: Deliverance II

Beitrag von Master(G) »

ich has jetzt au kauft und geschter agfange. immersion isch scho next level. wahnsinn wie das usgseht und lauft uf de ps5pro.
spieles uf englisch. ha dütsch probiert. finds aber nur "ok", englisch passt mer besser, nur scho wäg de lippebewegige.

irgendwelchi afänger tipps?

bin erst grad bim alte fraueli ufgwacht und muess etz die liiche im vorhof go verbuddle und paar herbs sammle...
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17761
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come: Deliverance II

Beitrag von zeromeier »

Gäld ahüfe und es ross finde isch min plan gsii :)
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 73922
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come: Deliverance II

Beitrag von Master(G) »

...und min hund, wo isch min hund? eifach abghaue de seckel!
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4721
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come: Deliverance II

Beitrag von The Sheep »

Du meinsch ganz Afang? Eifach dr Quest folge, denn findsch de Hund wieder.

Wenner mol im Kampf abhaut wiler zviel Schleg kassiert het, muesch eifach bitz warte, denn chunter wieder.
Oder wennen mit Befehl heischicksch: chaschen spöter im Gaschthus Zhelejov wieder abhole
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 73922
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come: Deliverance II

Beitrag von Master(G) »

ja ich bin no gar nienets. no nöd mal ime dörfli gsi. nur ame see und im wald. nackt. waldschrat ! :lol:
hütt abig gahts wiiter. freu mi scho.
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17761
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come: Deliverance II

Beitrag von zeromeier »

Ich han de Hund nie gholt scheiss Köter
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 73922
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come: Deliverance II

Beitrag von Master(G) »

ich glaub ich warte no bitz mit wiiterspiele. ich han da paar doofi grafik-glitches und sound-stotterer ständig, was mich total us de stimmig risst. ich finds game mega, aber gnau darum hassi so sache umso meh. und sitt ich die dütschi tonspur abeglade han, hani en mix us englisch und dütsch im "background-chatter" vode NPCs :mrgreen:

gemäss reddit sind das bekannti problem, wo hoffentlich bald gfixt werdet. und wieder emal muess mer warte mit spiele :facepalm:

am schlimmschte findi würkli das:
Bild

all fraue, würkli all, händ de grafik-glitch uf de brust. total schad. us gründ! :kicher:

aber das sound-stottere isch no viel schlimmer. würkli extrem närvig. chasch nöd gnüsse. immer wenn de controller rumble abgaht, stotteret de sound. bim riite, bime fighte, wenn öppis uf de schultere treisch.... :lol: ha erst dänkt sig mis headset.
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast